3000+ Deel 76!

01-12-2010 23:18 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 76 al weer.

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We respecteren elkaar.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Olifanten is toegestaan.

5. Zo ook heinen (mits niet te lang)

5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.

11 december - Ibi - Rust zacht Patrick

AR.. jij bent altijd zo lekker vaag Gaat het nou wel of niet goed?
Idd Bi.. Klopt als een bus..

Ok thnx hoor dames! Lief en leed lopen altijd door elkaar. Mooi Bi, ga ik onthouden..
Eens met Bianca.

AR wat is er loos meid?

Chooc. Ik heb teruggelezen en sluit me aan bij de wijze woorden van Bi en Roos.

Ik ken Ibi niet persoonlijk maar ben er ook de hele dag mee bezig. Zo ontzettend triest, onbegrijpelijk erg.
quote:chocolover schreef op 09 december 2010 @ 21:38:

Idd Bi.. Klopt als een bus..

Ok thnx hoor dames! Lief en leed lopen altijd door elkaar. Mooi Bi, ga ik onthouden..Zwerende vinger......
haaai lieve Moos!!
Bi...morgen de sleutel al !!!

jaaaa Moos!! Rap he?

Ik zou nu dus eigenlijk heel druk bezig moeten zijn met verder inpakken..... eigenlijk
Nee joh Bi, dat doet Bianco wel als jij naar je werk bent....
Bianc zoals ik al zei, er zijn belangrijke dingen dingen die niet lopen zoals ik wil. Dat is vervelend maar ik voel me best goed.
Zwerende vinger? Gravin, je voelt je al ni lekker en nu ook nog es een zwerende vinger erbij? Arme jij..
Dat is het belangrijkste Anne, als je je maar goed voelt.
Idd moos.. En je ziet het anne, als je wat kwijt wilt is er de ruimte voor dankzij die super 3000plusserTs!
Vin, wat vervelend dat je zo emo bent momenteel. Is het geen pms?
Dan is het goed AR !!

Moos... hij doet al zoveel.. ik zit me nu ook enorm schuldig te voelen hier achter mn laptop onder het genot van een portje en een peukie
quote:chocolover schreef op 09 december 2010 @ 21:55:

Idd moos.. En je ziet het anne, als je wat kwijt wilt is er de ruimte voor dankzij die super 3000plusserTs!

We go girls!!

Je hebt gelijk Chooc... "we" zijn toch wel uitgegroeid tot een superleuk stelletje 3000plusserTs!!
quote:Bianca40 schreef op 09 december 2010 @ 21:56:

Moos... hij doet al zoveel.. ik zit me nu ook enorm schuldig te voelen hier achter mn laptop onder het genot van een portje en een peukie Ga je zo ff een kwartiertje heel druk heen en weer lopen met dingen. Begint hij zich te irriteren en zegt dan ''ga jij maar weer zitten Bietje, dit schiet niet op..., neem nog maar een portje"
Ja dahaaag Moos.. ik ben net al naar de koelkast gelopen om een biertje voor hem te pakken. Ik vinnut wel weer genoeg voor vanavond

hahaha neehoor... ik heb de vaatwasser uitgepakt en alle dingen die we niet meer hier nodig gaan hebben al in een doos gedaan. Bianco vult 3 x per dag de vaatwasser met van alles wat mee moet verhuizen zodat het allemaal schoon meegaat
Zeker Bi! Ben echt blij met 'ons'
Ik heb een ticket naar Curacao, we gaan 13 of 14 februari en komen 25e weer terug
a docter a day keeps the apple away
Wat héééérlijk Mormel!!! Wie zijn 'we' ?
chooc gefeliciteerd

voor vin!

bietje, gaat het lekker met inpakken?
a docter a day keeps the apple away
quote:chocolover schreef op 09 december 2010 @ 22:03:

Zeker Bi! Ben echt blij met 'ons' Ik ook.
Wat leuk Malletje!!!
Bi, we willen een inloopdouche. Heb jij nog adviezen qua merk douche? En zijn er dingen die een badkamer groter doet ogen?

Mijn broer zegt (en ik luister maar doe wel mn eigen ding ) dat de kleur van je vloer ook op de muren moet. We willen een zwarte vloer, dus zwarte tegels? Hij zegt van wel, oogt rustiger maar ik denk nee?!

Tips, ideeen, suggesties?

(Badkamer is nu 2 x 1,75 en word 2 x 2,25)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven