Wat een aso!

10-12-2010 19:24 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag alvast wat kerstinkopen gedaan,en stond even met vriend voor een winkel een sigarettje te roken.

Zag hem aankomen fietsen,zette zn fiets weg,en haalde een stapel kaartjes uit zijn zak,liep naar ons toe en liet ons een kaartje zien.

Op het kaartje een foto van een kleine baby,eronder in verschillende talen de tekst"mijn kind heeft leukemie,kunt u wat geld missen"

De man kwam uit het oostblok.

Geld van mensen aftroggelen,spottend met een dodelijke ziekte,ik ben er kotsmisselijk van.

Totaal geen gene,vind het echt misselijk makend deze praktijken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Misschien was het echt zo?
Je was me net voor noa....
quote:noa35 schreef op 10 december 2010 @ 19:28:

Misschien was het echt zo?Heb er door ervaring ,weinig vertrouwen in.
Echt of niet, ze proberen het omdat het effect heeft (en omdat ze hierheen kunnen komen vanwege hun EU lidmaatschap). Misschien een Roma?

Beter in ieder geval dan dat ze kinderen verminken om ze "zieliger" te maken.
Dan geef je toch gewoon niets,klaar.
quote:noa35 schreef op 10 december 2010 @ 19:28:

Misschien was het echt zo?Denk je dat echt? Helaas door schade en schande ben ik een stuk cynischer geworden en geloof ik er geen barst van en kotst ik op dit soort praktijken.
WTF?
Ik vind dat je wel erg snel en hard oordeelt.

Misschien is het wel echt zo.
Zo....jij hebt veel vertrouwen in de mensheid zeg!

Grote kans dat het niet waar is, maar dat neemt niet weg dat het ook wel waar kan zijn. Om daarom maar meteen te gaan roepen dat het aso is vind ik nogal overdreven.

Persoonlijk vind ik het trouwens nogal aso om voor een winkel te gaan staan roken. Waarom moet dat persé daar?
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 december 2010 @ 19:33:

Zo....jij hebt veel vertrouwen in de mensheid zeg!

Grote kans dat het niet waar is, maar dat neemt niet weg dat het ook wel waar kan zijn. Om daarom maar meteen te gaan roepen dat het aso is vind ik nogal overdreven.

Persoonlijk vind ik het trouwens nogal aso om voor een winkel te gaan staan roken. Waarom moet dat persé daar?In de winkel mocht het niet.
En toen wat heb je toen gedaan?Gesprek aangegaan met die man om te vragen of het echt was?Tegen hem gezegd dat dat geen manier is etc?Of gewoon een beetje sjacho staan kijken....
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:34:

[...]

In de winkel mocht het niet.
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:34:

[...]

In de winkel mocht het niet.En daarom maar recht voor de winkel? Goede reden zeg
quote:abusu schreef op 10 december 2010 @ 19:32:

[...]

Denk je dat echt? Helaas door schade en schande ben ik een stuk cynischer geworden en geloof ik er geen barst van en kotst ik op dit soort praktijken.Ik vind het diep triest om te spotten met een vreselijk erge ziekte,en deze mensen willen werkelijk niet werken, gewoon NIET.
Tsja, of het wel of niet zo is, het is iedereen vrij om wel of niet wat te geven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:36:

[...]

Ik vind het diep triest om te spotten met een vreselijk erge ziekte,en deze mensen willen werkelijk niet werken, gewoon NIET.Dat weet je toch niet. Dit was één mens, niet deze mensen. Waarom zo hard?
quote:dolfje schreef op 10 december 2010 @ 19:35:

En toen wat heb je toen gedaan?Gesprek aangegaan met die man om te vragen of het echt was?Tegen hem gezegd dat dat geen manier is etc?Of gewoon een beetje sjacho staan kijken....Gezegd dat het niet de manier is,maar meneer verstond uiteraard geen nederlands.
Weet je wat aso is?

Roken voor een winkel!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Cathel schreef op 10 december 2010 @ 19:37:

[...]

Dat weet je toch niet. Dit was één mens, niet deze mensen. Waarom zo hard?Ga eens een paar dagen naar Parijs, je struikelt erover.
Spuit 11 die ik ben.

Zwuppelien zei het ook al
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:37:

[...]

Gezegd dat het niet de manier is,maar meneer verstond uiteraard geen nederlands.Ah, uiteraard verstond hij je niet. Fijn dat daarmee je vooroordeel bevestigd werd?
quote:calvijn1 schreef op 10 december 2010 @ 19:38:

Weet je wat aso is?

Roken voor een winkel!Maar hey, ik betaal het zelf wel,deel geen kaartjes uit
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:37:

[...]

Gezegd dat het niet de manier is,maar meneer verstond uiteraard geen nederlands.Tja dan is hij ook niet geschikt om achter een kassa te gaan zitten of vakken te vullen in de supermarkt.
quote:diaantje1971 schreef op 10 december 2010 @ 19:36:

[...]

Ik vind het diep triest om te spotten met een vreselijk erge ziekte,en deze mensen willen werkelijk niet werken, gewoon NIET.En dat baseer je op wat eigenlijk?? Hoeveel vooroordelen en negatieve stereotypes ga je nog het forum op slingeren vanavond?
quote:Cathel schreef op 10 december 2010 @ 19:39:

[...]

Ah, uiteraard verstond hij je niet. Fijn dat daarmee je vooroordeel bevestigd werd?Uiteraard verstond hij me niet,omdat hij me een kaartje in verschillende talen in mn handen drukte,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven