3000+ Deel 76!

01-12-2010 23:18 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 76 al weer.

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We respecteren elkaar.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Olifanten is toegestaan.

5. Zo ook heinen (mits niet te lang)

5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.

11 december - Ibi - Rust zacht Patrick

Chooc

Vin vervelende kinderen zijn zeer vermoeiend en het geeft niks om ze om 18:00 al op bed te leggen dan, beter dat dan dat je onredeleijk uit je vel gaat springen, en ze zijn vaak toch al moe als ze zo vervelend zijn...
quote:Gravinnetje schreef op 12 december 2010 @ 18:00:

Zou Bi nog een onbehangen stukje muur hebben? Dan kan minigravin daar gebehangd worden......

Te laat! Alles is klaar

En nu even eten halen bij de buurman... tot laterrrr!

Chooc...
Eet smakelijk Bi
Dankjewel lieve maisjes.. het was heerlijk
*
Nog een ouzo gehad Bi?
Ja.. hij was lekker Bankje! Ik had het zo koud en word altijd zo lekker warm van ouzo

Wat leuk van je paddenstoel!
Graafje.. herkenbaar.. ik gooi mini dan ook altijd vroeg op bed
Zo what was I thinking ..... ik dacht vanmiddag haal mini haar bed ook nog even af.. men o men.. de hele speelgoedwinkel kwam er uit
Hoi Freak, tijd geleden!
En kennen jullie die witte statische balletjes die uit een knuffel komen..... grrrrr kon gelijk gaan stofzuigen en dweilen... pffff
Maar de kaasfondue was goddelijk
He bankje !
Ja tijd geleden... ben die stalkert nu inmiddels toch wel kwijt ......????
Haaai Freaky

Lieverd... ook nog een voor jou, jij bent zo bij Ibi betrokken! Heb je de hond extra geknuffeld? Geef hem er dan ook nog maar eentje van mij
quote:FrreaK schreef op 12 december 2010 @ 19:36:

En kennen jullie die witte statische balletjes die uit een knuffel komen..... grrrrr kon gelijk gaan stofzuigen en dweilen... pffffOh die blijven zo leuk aan de voet van je stofzuiger plakken
quote:Bianca40 schreef op 12 december 2010 @ 19:37:

[...]

Oh die blijven zo leuk aan de voet van je stofzuiger plakken Niet alleen aan de stofzuiger!
Inderdaad Bankje... die irritante dingen plakken echt overal aan
Hier ligt altijd een heel knuffelparadijs aan het voeteneinde. Als ze gaat logeren dan gaan ze in een grote (zo'n AH Hamstertas) tas. Na de laatse logeerpartij heb ik die tas gewoon voor het bed neergegooid. Zij heeft die beesten nooit meer uitgepakt dus het is hier eindelijk makkelijk afhalen.

Ik wil ook een ouzo, heb het brrrrrr.
Haaai Appeltje... nog steeds Appelloos??

Ik ga ff onder de douche springen, misschien dat mn voeten dan eindelijk eens stoppen met het Wilhelmus
Ja, nog steeds appelloos. Ik hoop dat morgen de bug verholpen wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven