3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
zondag 12 december 2010 om 22:03
hier nog een Jantje van Leien.....
Even een knuffel voor degene die 'm kan gebruiken (oa. Pop).
Moest bij je verhaal denken aan wat de haptotherapeute altijd tegen me zei:
Zorg voor de ander begint na zorg voor jezelf
Gaat absoluut niet altijd op, maar is wel goed om te bedenken dat je zelf ook heel belangrijk bent.
Enne nu gaat dit Jantje van Leien lekker slapen, want jantje is moe, dus weltrusten allemaal en tot morgen
Even een knuffel voor degene die 'm kan gebruiken (oa. Pop).
Moest bij je verhaal denken aan wat de haptotherapeute altijd tegen me zei:
Zorg voor de ander begint na zorg voor jezelf
Gaat absoluut niet altijd op, maar is wel goed om te bedenken dat je zelf ook heel belangrijk bent.
Enne nu gaat dit Jantje van Leien lekker slapen, want jantje is moe, dus weltrusten allemaal en tot morgen
zondag 12 december 2010 om 22:06
quote:poppedotje schreef op 12 december 2010 @ 22:03:
Dank je Vin
Wat voelt het lekker om even mijn hart te luchten, waarom doe ik dat nou niet eerder?
Ja doe dat dan ook eerder... ik post hier nog voordat ik met Bianco in discussie ga. Als hij wil praten zeg ik: Moment... eerst even met de meiden van 3000 overleggen wat ik moet zeggen
Sorry, ben een beetje melig... ik snap dat het voor jou heel vervelend is hoor Pop
Dank je Vin
Wat voelt het lekker om even mijn hart te luchten, waarom doe ik dat nou niet eerder?
Ja doe dat dan ook eerder... ik post hier nog voordat ik met Bianco in discussie ga. Als hij wil praten zeg ik: Moment... eerst even met de meiden van 3000 overleggen wat ik moet zeggen
Sorry, ben een beetje melig... ik snap dat het voor jou heel vervelend is hoor Pop
zondag 12 december 2010 om 22:23
thanks dames.
ik zit nu gewoon te huilen.
beetje een raar verhaal van mij maar goed.
Ik liep gisteravond door de stad en toen ging het heel erg zeer doen bij mn kont, toen ik later op de wc zat zag ik dat het bloedde, het is nu heel pijnlijk, dik en rood. Ik heb pijn met zitten maar vooral met afvegen.
het ziekenhuis heeft een afspraak gepland op 15 februari. Je water had geen gelijk vin! en ik zit dan in curacao!
ik zit nu gewoon te huilen.
beetje een raar verhaal van mij maar goed.
Ik liep gisteravond door de stad en toen ging het heel erg zeer doen bij mn kont, toen ik later op de wc zat zag ik dat het bloedde, het is nu heel pijnlijk, dik en rood. Ik heb pijn met zitten maar vooral met afvegen.
het ziekenhuis heeft een afspraak gepland op 15 februari. Je water had geen gelijk vin! en ik zit dan in curacao!
a docter a day keeps the apple away