3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
zondag 12 december 2010 om 23:48
Ik ben naar de film gegaan met vrienden, feelin a bit better Nu slapen na te hebben gelachen om jullie.. Ik zou ook wel een stukje stol lusten mmm
voor gravin ivm mini, Bi voor de voetjes, pop voor de drukte int kupke, marmul voor je gezondheidsproblemen, vil voor de trap, freak voor je ibihulp, roos voor het pootje, appel om wie je bent, en pfffff nu weet ik het ff niet. Is al laat.. Mn ogen vallen steeds meer dicht. Truste meiden.. Tot morgen.. voor iedereen zeg maar
voor gravin ivm mini, Bi voor de voetjes, pop voor de drukte int kupke, marmul voor je gezondheidsproblemen, vil voor de trap, freak voor je ibihulp, roos voor het pootje, appel om wie je bent, en pfffff nu weet ik het ff niet. Is al laat.. Mn ogen vallen steeds meer dicht. Truste meiden.. Tot morgen.. voor iedereen zeg maar
maandag 13 december 2010 om 10:42
Heb héérlijk gelopen met Evy! was ik echt aan toe, even lekker los!
Vannacht weinig geslapen en veel gepraat met man, er is nu een hoop duidelijk en we hadden last van een paar misverstanden, dit ging van kwaad tot erger en uiteindelijk behandelden we elkaar als oud vuil.
Nu een nieuwe week en nieuwe kansen, meer rekening houden met elkaar, ik vergeet in de drukte ook om hem aandacht te geven, hij miste bij mij ook een stuk intresse naar hem.
Misschien is het wel lekker om eens even samen wat leuks te gaan doen, even ontspannen en puur tijd voor elkaar! maar ja, wat dan.... en wanneer, ik ga even douchen en brainstormen.
Vanmiddag/vanavond lees ik hier even bij, heb ik nu niet gedaan, komt toch niet binnen... voor iedereen een