Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Op die beer Optimel moest ik even puzzelen (ik dacht al: hé hebben ze een nieuwe smaak?). Maar ik ben er nu uit: beker Optimel .

Leuk Meave! En natuurlijk een hele goede motivatie om af te vallen.
Nou, het is me gelukt die taartpunt in te passen...

Mijn eetlijst:

O: magere kwark met bosbessen en honing

T: niets

L: stuk taart

T: 1 vitalu cracker met komijnenkaas, 1 cup a soup kip

D: 2 wraps met kipfilet, beetje dressing en veel groente

T: cafe latte met een kerstkransje
aha, beker.....ik vroeg me ook al af wat het was

He anky, volgens mij ken ik jou ergens van, maar heb even geen idee waarvan? Kinderpijlert?

Jongens, toch een hoop mensen met een minnetje deze week, maar of we de -10 kilo gaan halen weet ik niet.

Ja, dat lijf van mij snap ik ook niet, en trouwens.......zo`n prestatie is het niet hoor, die -2,5...ik was vorige week aangekomen weten jullie nog?
Bente jij doet het er gewoon om. Eigenlijk val jij waarschijnlijk gewoon iedere week keurig een halve kilo af, maar voor de extra spanning wissel jij gewoon af tussen 1,5 kilo aankomen en 2,5 kilo afvallen. Je wilt zeker een abo op de cheersmiley?

Volgens mij is de kinderpijler op dit topic oververtegenwoordigd.....

Dat beloofd wat voor ons kinderlozen. We kampen nu al met gewichtsproblemen laat staan dat daar eventueel nog zwangerschapskilos bij komen...... Zo heb je echt levenslang.
Ik sta heel even op non actief teveel sores om me heen wil in januari weer verder en hoop dat ik me dan weer bij jullie aan mag sluiten.

Succes iedereen
Ja ja Es, met de kinderen komen de zorgen. Zegt men tenminste. Hier klopt dat wel. En zwangerschappen doen een figuur vaak niet veel goed.

Nou, ik heb geluisterd hoor. Ik heb vandaag ruim voldoende punten gegeten. Net voor 43 punten bij McDonalds gegeten. Compenseert mijn magere dagen een beetje, toch?

Bentetje, Anky is inderdaad van de kinderpijler. Mutserig type wel.
Anky, welkom hier!

Bentetje, ik vrees ook dat de -10 niet in beeld komt deze week. Het wordt steeds minder... Maar het zal de kou wel zijn. Met deze vorst heeft ons lichaam dat wintervachtje hard nodig denk ik

Meave, voor 43 punten bij de Mac? Hahahaha! Dat was lekker zeker?

Layla, succes met alles en tot in januari! Hoop dat je het resultaat tot nu toe in ieder geval weet vast te houden. Dat scheelt weer in januari.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Oja Es, mijn streefgewicht heb ik dus niet meer gehaald, ben er alweer overheen dus die knielende smiley mag weg hoor. Overigens heb ik mijn streefgewicht weer bijgesteld tot 63. En dat is dan het absolute minimum voor mij. Maar ik vind het gewoon veel te leuk hier!
Haha Winterdip, dat is ook een manier om hier nog te blijven schrijven .

Ik ben inderdaad een mutserig type Bentetje .

Hmm, eetlijstje is toch nog wat aangepast. Dropjes zijn er geen 6, maar 15 geworden (ze waren wel erg lekker) en toetje ben ik vergeten bedenk ik nu (oudste dochter was ziek, man was gestrand in de sneeuw en ik moest jongste twee kinderen naar bed brengen, dus eten was hier wat hectisch).

Ik heb nu geen zin meer in toetje, maar wel in een sinaasappel, dus die ga ik nu maar nemen.
Goede compensatie Meave (ik moest wel stiekem grinniken om je post).

Vriend zit hier nu naast me een bak chocorozijnen te verorberen (zijn zwakke punt, maar hij hoeft niet af te vallen). Gelukkig houd ik niet van chocorozijnen.
mmm, ik zit aan de pepernoten....Ze waren over en ik was afgevallen, dus 1 + 1 = 2 toch?
Winterdip, quarter pounder, grote friet, 2 mayo, mcflurry. 43 points.
Hoi,

Nou ondanks het weer toch maar naar de ww meeting gegaan,

-1,3 kilo eraf, weeg dus nu 77,6 , de meeste allemaal weer goede resultaten super. Ben benieuwd naar het totaal van deze week.

Welkom anky

Ook ik zit in een drukke periode nu, maar lees wel elke keer alles even door, maar heb niet altijd de kans om te reageren, en op mijn werk kan het al helemaal niet, maar doe mijn best.

Iedereen weer succes gewenst deze week.

groetjes Ellen
Wat zou zo'n overheerlijk chocolade kerstkransje met witte spikkels kosten aan punten? Men, wat heb ik het zwaar naast m'n o zo mooie kerstboom... Ik trek een zak wortels open.
Lekker bezig Ellen, bij jou blijven de kilo's eraf vliegen heb ik het idee. Knap hoor!
Logisch.quote:bentetje73 schreef op 13 december 2010 @ 20:52:

mmm, ik zit aan de pepernoten....Ze waren over en ik was afgevallen, dus 1 + 1 = 2 toch?
Heb vandaag gewerkt en kan daar niet op het forum, dan is het echt veel om ineens 's avonds bij te lezen. Maar ben nu weer helemaal bij.

Ben benieuwd naar het totaal resultaat deze week, zullen we de 10 kilo halen?

Ik heb in ieder geval nog een kleine positieve bijdrage, de weegschaal stond vanochtend op 61,5. Dus - 0,8.

Meave, wat klinkt jouw menu heerlijk. Alleen zo jammer dat het 43 punten is.

Hier vandaag een keurige dag, zal hieronder zo mijn lijstje nog even posten.

Zit momenteel wel in een hele drukke periode qua werk en kids. Daarnaast nog behoorlijke stress op het werk van mijn man. Ppfff, vind dat een moeilijke combinatie samen met lijnen.

Ben echt een emotie eter en zou me het liefst dan 's avonds heerlijk volstoppen met chocolade.

Maar probeer me te beheersen wat tot nu toe goed lukt. Maar mocht de verleiding te groot worden, dan kom ik hier gewoon schrijven als afleiding zodat ik me hopelijk kan blijven beheersen.

Hierbij nog even mijn lijstje van vandaag;

O 250 gr. Optimel kwark

T muesli reep + banaan

L 2x boterham met rookvlees en 2x met casselerib

T 1/2 komkommer + appel

D Tartaar, aardappels, bloemkool

T Optimel yoghurt

Iedereen weer succes deze week!
Ellen het is wel te merken dat jij aan de andere kant van het land woont, hier niets aan de hand kwa weer.

Meave, nou zó was het nu ook weer niet bedoeld.... Gelukkig heb je genoten.

Barcode success met al je sores.

Winterdip, ik heb het idee dat ik je eens goed moet toespreken. Ik kan mij aan een posting van jou herinneren waarin jij aangaf dat jij ooit 63 kilo woog en dat je toen echt vel over been was en het veel te weinig was. Of iets in die strekking. Je gaat nu toch geen anorexia ontwikkelen? En volgens mij ben jij gewoon je volgende doel, stoppen met roken aan het uitstellen......

Misschien ben ik aan het overdrijven, maar sla nu alsjeblieft niet door. Meer ga ik er niet over zeggen.

Enne, die smiley heb ik bewust laten staan. Bij de ww mag je namelijk nadat je je streef bereikt hebt maximaal twee kilo aankomen in de stabilisatiefase, toch?

Ik weet even niet waar ik verder nog op kan/moet reageren. dus ik ga naar bed.
Zo alles weer bijgewerkt. Latte ben jij er nog?

Oh ja Ellen, als jij eens tijd hebt dan zou ik best graag eens een menu van jou lezen, want jij dendert idd heel erg hard door. Als je zo doorgaat ben je einde van het jaar op je streef.

Ga jij eigenlijk zo'n nieuw maandabbonnement nemen?
Ik doe drie op een rij. Ik heb net het overzicht van resultaten per week weggehaald. Ik ga dat morgen vervangen met een resultaat dat iedere schrijfster gemiddeld is afgevallen. Dat geeft volgens mij een beter beeld dan het gewicht bij elkaar opgeteld per week, want daar zit natuurlijk fluctuatie in als de ene week 20 man mee doen en de andere 15. Dus morgen een resultaat van het totaal verloren kilos gedeeld door het aantal mensen die een gewicht hebben doorgegeven.
Shit ja... dat heb ik gezegd Es, wat een irritant goed geheugen heb jij

Ach, wat is vel over been. Ik merk wel dat mijn lichaam veranderd is in vergelijking met jaren geleden. Jaren terug had ik geen randje op mijn buik bij hetzelfde gewicht terwijl er nu toch echt nog een speklaagje zit. Toen was ik echt magerder bij hetzelfde gewicht. Mijn favo spijkerbroek van die tijd zit nog steeds te strak, terwijl ik toen ongeveer evenveel woog. Vel over been zal ik niet worden, dat laat mijn vriend simpelweg niet toe.

Maar je hebt gelijk hoor, misschien stel ik wel mijn volgende projectje onbewust uit. Jeetje zeg, wat ben jij scherp!
Wordt wel gewaardeerd trouwens!
Es, gelukkig geen echte grote problemen hoor. Alleen heel druk en dan heb ik soms de neiging om als ik dan zit heerlijk te willen snaaien. Maar zoals gezegd, ik houd me in.

Klinkt trouwens goed je idee om het gemiddelde afgevallen gewicht per persoon weer te geven.

En echt super hoe je de tabel bijhoudt!

Winterdip, die Es is echt scherp he. Moeten uitkijken wat we gaan schrijven hier. Maar kan me wel voorstellen dat je lichaam nu anders is dan een aantal jaar geleden.

Heb ik ook last van, maar natuurlijk ook mede veroorzaakt door zwangerschappen.

Maar kijk wel uit dat je niet doorslaat qua lijnen. Volgens mij heb je nu een prima gewicht wat in verhouding is met je lengte.

Nu gewoon leker schommelen in de marge van 2 kilo.

En meeschrijven kun je natuurlijk blijven doen, na de kilo's helpen we je nog wel even van je rookverslaving af.
Pff, nog steeds moeite om aan m'n 31 punten te komen. Maar ook goed nieuws, ik word volgende week 26 en met m'n gewicht van nu mag ik dan ook ineens maar 30 punten.

Wel mooie resultaten hier. Goed gedaan allemaal!
En inderdaad, even een applausje voor Es, die alles zo netjes bijhoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven