3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
maandag 13 december 2010 om 17:58
maandag 13 december 2010 om 18:01
quote:marmul schreef op 13 december 2010 @ 15:05:
pop
het sneeuwt hier
altahns er vallen witte vlokjes uit de lucht!
Dat heet dan inderdaad sneeuw Mul
Goeienavond
Fijn dat je je wat beter voelt Mul... maar rot dat je er zoveel moeite voor moet doen om eventueel eerder terecht te kunnen
Hier liggen witte vlokjes op straat
pop
het sneeuwt hier
altahns er vallen witte vlokjes uit de lucht!
Goeienavond
Fijn dat je je wat beter voelt Mul... maar rot dat je er zoveel moeite voor moet doen om eventueel eerder terecht te kunnen
maandag 13 december 2010 om 18:04
quote:Bianca40 schreef op 13 december 2010 @ 18:01:
[...]
Goeienavond
weer wat geleerd
ik kan het niet zien maar volgens mij is het hier niet wit!
Heb net een voetganger aangereden omdat ze het fietspad overstak zonder te kijken! muts
en ik baal er ook wel van maar ik geniet vooral van de goede dagen die ik heb!
[...]
Goeienavond
weer wat geleerd
ik kan het niet zien maar volgens mij is het hier niet wit!
Heb net een voetganger aangereden omdat ze het fietspad overstak zonder te kijken! muts
en ik baal er ook wel van maar ik geniet vooral van de goede dagen die ik heb!
a docter a day keeps the apple away
maandag 13 december 2010 om 18:07
maandag 13 december 2010 om 20:02
Freak wat ben je aan het lezen?
Ben nog steeds met Brug naar de hemel bezig. Heb ineens een niet-lees-fase. Speel liever angry birds dan dat ik mijn boek pak. En dat is toch wel heel bijzonder. Nou ja, komt vanzelf wel weer.
Marmotje!!!! Als je huisarts niet wil bellen voor een afspraak die eerder is dan wil ik het wel doen. Zijn ze nou helegaar besodetoetert!
Ben nog steeds met Brug naar de hemel bezig. Heb ineens een niet-lees-fase. Speel liever angry birds dan dat ik mijn boek pak. En dat is toch wel heel bijzonder. Nou ja, komt vanzelf wel weer.
Marmotje!!!! Als je huisarts niet wil bellen voor een afspraak die eerder is dan wil ik het wel doen. Zijn ze nou helegaar besodetoetert!