3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
maandag 13 december 2010 om 21:46
Grote pop had net haar bed helemaal ondergespuugd, snap gelijk weer waarom ik een matras met wasbare hoes voor haar heb gekocht!
Ben wel trots op haar, ze kwam netjes naar beneden om het te vertellen, dit deed ze anders nooit, lag ze de halve nacht in de spuug...
Tja, autist, in bed hoor je te slapen en dan kom je er niet uit
Ben wel trots op haar, ze kwam netjes naar beneden om het te vertellen, dit deed ze anders nooit, lag ze de halve nacht in de spuug...
Tja, autist, in bed hoor je te slapen en dan kom je er niet uit
maandag 13 december 2010 om 21:52
Hoe dat komt... gewoon. Ik weet het niet.. voel me echt fijn.
Ik geniet ervan in plaats van te bedenken hoe het komt. Het is zo lang geleden..
Had vandaag therapie. Stond zo weer buiten want had er niet zo'n zin in. Wilde genieten van het fijne gevoel, en het vasthouden. Psych vind het een goed idee.
Ik geniet ervan in plaats van te bedenken hoe het komt. Het is zo lang geleden..
Had vandaag therapie. Stond zo weer buiten want had er niet zo'n zin in. Wilde genieten van het fijne gevoel, en het vasthouden. Psych vind het een goed idee.
maandag 13 december 2010 om 21:52
maandag 13 december 2010 om 21:53