3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
maandag 13 december 2010 om 21:54
maandag 13 december 2010 om 21:55
maandag 13 december 2010 om 21:57
quote:poppedotje schreef op 13 december 2010 @ 21:54:
[...]
Zeg, probeer je me nou het bed in te lullen?
Ja Floor mag weer bijna terug dus ik heb mn naam hoog te houden... want Bi.. die heult met de mannen volgens haar
Vin... das heel lastig maar ben bang dat je het echt niet tegen kan houden.. kun je morgen niet een dagje in bed houden zodat je woensdag misschien weer wat fitter bent?
[...]
Zeg, probeer je me nou het bed in te lullen?
Ja Floor mag weer bijna terug dus ik heb mn naam hoog te houden... want Bi.. die heult met de mannen volgens haar
Vin... das heel lastig maar ben bang dat je het echt niet tegen kan houden.. kun je morgen niet een dagje in bed houden zodat je woensdag misschien weer wat fitter bent?
maandag 13 december 2010 om 21:58
maandag 13 december 2010 om 21:58
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2010 @ 21:52:
gewoon een bacterie die via een wondje in je lichaam komt, kan zelfs een speldeprik zijn
Zo, ik ben weer op de hoogte en heb eventjes oa. op afbeeldingen gegoogled.
Wel luxe dat je daar zilverzalf voor moet gebruiken
Beterschap Roos, want het lijkt me geen pretje.
gewoon een bacterie die via een wondje in je lichaam komt, kan zelfs een speldeprik zijn
Zo, ik ben weer op de hoogte en heb eventjes oa. op afbeeldingen gegoogled.
Wel luxe dat je daar zilverzalf voor moet gebruiken
Beterschap Roos, want het lijkt me geen pretje.
maandag 13 december 2010 om 22:02
quote:Gravinnetje schreef op 13 december 2010 @ 21:59:
Nope, morgen hele dag werken. Woensdag vrij maar kind heeft maar halve dag school en playdate is ook al gemaakt, bij ons.
Playdate kan ook verzet worden als jij je niet goed voelt, moeders begrijpen elkaar en als jij ziek bent kan Minivin daar spelen! ik heb het ook wel eens gehad en die moeder opperde zelf dat ze daar zouden spelen dan!
En ziekmelden is 1 telefoontje, echt doen hoor! anders ben je straks maanden aan het sukkelen
*strenge modus uit*
Nope, morgen hele dag werken. Woensdag vrij maar kind heeft maar halve dag school en playdate is ook al gemaakt, bij ons.
Playdate kan ook verzet worden als jij je niet goed voelt, moeders begrijpen elkaar en als jij ziek bent kan Minivin daar spelen! ik heb het ook wel eens gehad en die moeder opperde zelf dat ze daar zouden spelen dan!
En ziekmelden is 1 telefoontje, echt doen hoor! anders ben je straks maanden aan het sukkelen
*strenge modus uit*