Ik vind het zó jammer!
maandag 13 december 2010 om 23:48
Ik vind het zo jammer dat dit forum gewoon compleet dood gemaakt wordt door de acties/non-acties (doorhalen naar voorkeur) van de mods, communitymanagers, redacteurs, chef Twitter, koffiemiep, ánybody binnen Sanoma.
Alle kritische geluiden worden doodgemaakt door een permaban of lukraak verwijderen van posts. Ik zeg niet dat alles altijd pais en vree is geweest, en dat een forum helemaal geen mod nodig heeft. Maar ik vind er onderhand als meelezer geen bal meer aan. Die mooie, bijzondere, unieke forummers van weleer, waar zijn ze?
Bedankt Annerieke en consorten voor de janboel hier. Je hebt het aan jezelf te danken.
Alle kritische geluiden worden doodgemaakt door een permaban of lukraak verwijderen van posts. Ik zeg niet dat alles altijd pais en vree is geweest, en dat een forum helemaal geen mod nodig heeft. Maar ik vind er onderhand als meelezer geen bal meer aan. Die mooie, bijzondere, unieke forummers van weleer, waar zijn ze?
Bedankt Annerieke en consorten voor de janboel hier. Je hebt het aan jezelf te danken.
dinsdag 14 december 2010 om 00:04
quote:bommi schreef op 13 december 2010 @ 23:52:
Hoe kinderachtig is het om als forummer te blijven zeuren als een kind.
Hoe gênant ook. Het gaat hier om een forum.
Als je het niets vindt, dan kom je er toch niet meer. Heel simpel lijkt me.
Of is het forum het enige leven dat je hebt? was jij niet die ene domme ?
xxx
Of is het forum het enige leven dat je hebt? was jij niet die ene domme ?
xxx
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Punt is wel dat het sanoma geen ruk uitmaakt wie er schrijft. Lang op het forum? Kort op het forum? Maakt niet uit. Als er maar topics worden geopend en wordt gereageerd. En dat gebeurt. Op alle pijlers. Behalve op overig een beetje niet.
Uitroken en doorgaan. Dat is het beleid. En of je nou hoog of laag springt, maakt niet uit. Je kan posen, mailen. Er gebeurt niets. En de enige die gefrustreert raakt ben jij zelf.
Stom he?
Uitroken en doorgaan. Dat is het beleid. En of je nou hoog of laag springt, maakt niet uit. Je kan posen, mailen. Er gebeurt niets. En de enige die gefrustreert raakt ben jij zelf.
Stom he?
quote:bommi schreef op 13 december 2010 @ 23:52:
Of is het forum het enige leven dat je hebt?Welk gevleugeld menswezen ben jij?
Of is het forum het enige leven dat je hebt?Welk gevleugeld menswezen ben jij?
dinsdag 14 december 2010 om 00:06
dinsdag 14 december 2010 om 00:07
Jammer dat ze nooit hebben geluisterd naar Mod1. Die heeft veel dingen al maanden geleden geroepen.
Toen was er ook wel eens een rel en ongenoegen, maar ze bleef met iedereen communiceren. Sinds ze ziek is, is er niet meer met ons gecommuniceerd. In al die weken heeft mod2. 13 of 14 postings gedaan. Een mededeling droppen en snel de deur weer achter hem sluiten.
Jammer dat ze niet inzien dat ze het zelf kapot maken.
Toen was er ook wel eens een rel en ongenoegen, maar ze bleef met iedereen communiceren. Sinds ze ziek is, is er niet meer met ons gecommuniceerd. In al die weken heeft mod2. 13 of 14 postings gedaan. Een mededeling droppen en snel de deur weer achter hem sluiten.
Jammer dat ze niet inzien dat ze het zelf kapot maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven