3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
dinsdag 14 december 2010 om 13:57
Zo, 1 zieke Pop meld zich..... hardnekkig virus hiero!
grote Pop voelt zich gelukkig al wat beter, heeft niet meer gespuugd en heeft al lekker beschuitjes zitten eten, Ukkepop voelt zich kiplekker en besloot vanmorgen om alles overhoop te trekken..... alles is inmiddels opgeruimd en de wasmachine staat voor de 4e keer aan met kotswas (blegh) dus nu mag ik lekker forummen, met een pot thee en een emmer naast me
grote Pop voelt zich gelukkig al wat beter, heeft niet meer gespuugd en heeft al lekker beschuitjes zitten eten, Ukkepop voelt zich kiplekker en besloot vanmorgen om alles overhoop te trekken..... alles is inmiddels opgeruimd en de wasmachine staat voor de 4e keer aan met kotswas (blegh) dus nu mag ik lekker forummen, met een pot thee en een emmer naast me
dinsdag 14 december 2010 om 17:42
dinsdag 14 december 2010 om 18:41
dinsdag 14 december 2010 om 19:39
Ohhh ik ben bij de Turkse Herderpups geweest vanavond...
................ smelt !! .................................
Het is dat ze zo groot worden, anders was ik voor gaas gegaan. En de moederhond is zo vreselijk lief, terwijl het eigenlijk een buiten-waakhond is.
Maar verder ben je wel opgewekt Luun?
................ smelt !! .................................
Het is dat ze zo groot worden, anders was ik voor gaas gegaan. En de moederhond is zo vreselijk lief, terwijl het eigenlijk een buiten-waakhond is.
Maar verder ben je wel opgewekt Luun?