3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
dinsdag 14 december 2010 om 19:44
quote:Bianca40 schreef op 13 december 2010 @ 23:09:
Truste Jos.. ik weet wel zeker dat je nog even terugkomt om op mn vorige bericht te reageren
Toch zeg ik alvast truste (daar spreekt dan weer het vertrouwen uit dat je geen Hein zult zijn)Zie je wel helemaal geen Heintje gespeeld gisteren!! Zou ik het dan toch nog gaan leren
Truste Jos.. ik weet wel zeker dat je nog even terugkomt om op mn vorige bericht te reageren
Toch zeg ik alvast truste (daar spreekt dan weer het vertrouwen uit dat je geen Hein zult zijn)Zie je wel helemaal geen Heintje gespeeld gisteren!! Zou ik het dan toch nog gaan leren
dinsdag 14 december 2010 om 19:44
dinsdag 14 december 2010 om 19:50
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-a ... 6_9988.jpg
Haha ze wa echt heel lelijk...Maar wel heel lief....
Haha ze wa echt heel lelijk...Maar wel heel lief....
dinsdag 14 december 2010 om 19:58
En ik was weer uitgelogd....Kutforum
Appeltje zonder ava
Ja Roos ik verveel me nog steeds..
Effe naar Josje zwaaien
Enne mijn oude poedeltje heeft gelukkig haar laatse jaartjes kunnen doorbrengen in mijn huis. Ik kreeg haar toen ze al voor 100 % doof was, en 80 % blind, en ze had ook Lysmania, maar het was een kleine Diva
Appeltje zonder ava
Ja Roos ik verveel me nog steeds..
Effe naar Josje zwaaien
Enne mijn oude poedeltje heeft gelukkig haar laatse jaartjes kunnen doorbrengen in mijn huis. Ik kreeg haar toen ze al voor 100 % doof was, en 80 % blind, en ze had ook Lysmania, maar het was een kleine Diva