3000+ Deel 76!

01-12-2010 23:18 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 76 al weer.

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We respecteren elkaar.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Olifanten is toegestaan.

5. Zo ook heinen (mits niet te lang)

5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.

11 december - Ibi - Rust zacht Patrick

bah, ik ben helemaal nat geregend!

Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit vandaag!

Roos, doe je rustig met je pootje, pijn is niet leuk
a docter a day keeps the apple away
Het giet hier.

Net de egel gemaakt voor het kerstdiner (wortels laten zich moeilijk spiezen). Kind nog even douchen en haren wassen en netjes aankleden voor het diner. Kind naar diner brengen, terug naar huis, zelf even wat eten en vervolgens weer naar school voor de kerstviering. Nou ja, niet erg maar wel als het zo giet. Oh en vanochtend nog gewerkt natuurlijk, maar daarvoor kind naar school gebracht, en net weer opgehaald.

Snapt iemand het nog?
ja ongeveer vin, klinkt als een drukke dag!

ik heb gewerkt, vergadert en moet nog wat aan de studie doen, maar ik wil eerst opwarmen
Ik snap het Vin! soortje moedertaal

Even gekkenhuis dus, balen dat het zo regent! veel succes straks
Goedemiddag . Hebben jullie kinderen vanaf morgen vakantie? Ik hoorde van een buurmeisje dat zij nog tot volgende week vrijdag school hebben.
Jij klinkt ook druk Marmulmormelmotje!
quote:bankje schreef op 16 december 2010 @ 15:13:

Goedemiddag . Hebben jullie kinderen vanaf morgen vakantie? Ik hoorde van een buurmeisje dat zij nog tot volgende week vrijdag school hebben.Jep! hier in het zeeuwse hebben ze vanaf morgen 2 weken vrij
Lief Roosje hoe is het met je pootje?
pootje gaat weer iets weer beter Pop, heb vandaag rustig aan gedaan

hoest met jou? Weer een beetje tot rust gekomen?

Vin, ik ben geen moeder, maar ik volg je nog hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klinkt gek, maar de paar dagen buikgriep hebben me goed gedaan! ik Moest rusten, heb alles afgezegd en ziekgemeld op mijn werk, zelfs man heeft geholpen met huishouden en boodschappen!
das lekker pop, een beetje rust. Hopelijk voel je je alweer beter.

ik ben ook druk, maar ook heel moe en ben eerst even aan het rusten
klinkt helemaal niet gek hoor, je lichaam heeft goed voor je gezorgd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Pfff hier nu een zieke mini... dus niets geen kerstdiner voor mijn moppie...zo sneu!

En ik doe net niets.... met zo'n ziek meisje

Ben er in het grote mamabed maar even naast gaan liggen vanmiddag en heb zowaar geslapen

Nu even de hond uitlaten in dit baggerweer en even medicijnen halen bij de apotheek ( doe ik nog iets nuttigs vandaag )
arme mini. Beterschap, jammer dat ze het kerstdiner moet missen.

En een middagdutje is altijd lekker
Ach tis zonde voor Mini..... geef ze maar een dikke

*deze knuffel krijg je van poppedotje*

mama, wat is een poppedotje?

*iemand van een forum*

wat is een forum?

*zucht, lama.....*
quote:poppedotje schreef op 16 december 2010 @ 16:04:

Ach tis zonde voor Mini..... geef ze maar een dikke

*deze knuffel krijg je van poppedotje*

mama, wat is een poppedotje?

*iemand van een forum*

wat is een forum?

*zucht, lama.....*
Ah Freak, wat sneu dat ze nou het diner mist.

Pop, dat is wel lekker dan, toch een voordeel dat ziek zijn. Ik ben zojuist aan het klagen tegen Graaf dat ik de komende 2 weken de donderdag vrij neem maar dat ik dan nog niets voor mezelf heb. Mini en Graaf zijn dan ook thuis. Op maandag en dinsdag zit de 1 op de BSO en de ander op het werk, en ik dus ook. Had ik beter kunnen doen, had ik tenminste nog wat me, myself and I-tijd gehad.

Roos fijn dat het weer beter gaat met het pootje. Vervelend dat het toch tegen valt.

Mini hier heeft trouwens ook halve ogen en veel snot. Hoop niet dat ze ziek wordt...... al verklaart het wel haar achter-het-behang-plakken-buien.
Lieve Vin: kies voor jezelf, daarmee kies je ook voor je gezin
(gheghe, moet je horen wie het zegt......)
Ja ik vind het sneu voor haar.. twee jaar geleden mistte ze het ook al....Maar ja het heerst he!

Nu even wat eten in elkaar frobelen... en dan duik ik vanavond mijn boek in... of het internet...mmmmm ik weet het nog niet!
het sneeuwt hier ineens, de regen ging over in sneeuw en het blijft nog liggen ook!

zijn erg grote vlokken

morgen een kerstdiner, zou het dan een witte kerst zijn
Ahhh, lief zusje kwam net 10 boeken brengen voor grote pop! die waren 5 voor 50 cent! echt geen geld, en heel lief van mijn zusje dat ze ze gekocht heeft
das leuk voor pop! leuk voor in de vakantie
Heerlijk Pop die boeken.

Nou straks doe ik maar weer gewoon mijn lompe wandelschoenen aan, het was toch niet stabiel lopen nu met die sneeuw en natte ondergrond.

En wat een chaos zeg. Al die moeders die blijven hangen terwijl je ondertussen zelf je eten nog moet neerzetten en je kind haar plek moet zoeken.

Ik kan geen vrij nemen op maandag en dinsdag Pop. Er is verder niemand dus die dagen moet ik wel. Als het nou heeeeeeel rustig is maar ja, dat weet ik nu nog niet. En dan is er eigenlijk nog zat te doen, alles van 2010 opbergen, nieuwe ordners maken enzovoort.
quote:marmul schreef op 16 december 2010 @ 17:24:

das leuk voor pop! leuk voor in de vakantieZeker! Al heb ik al een paar leuke dingen voor haar gepland, zo mag ze een dag naar een themadag van de BSO, dan gaan ze een googelshow voorbereiden en om 17:00 is de voorstelling! en er komt een vriendinnetje logeren! nu die stapel boeken erbij en ik heb er geen kind aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven