3000+ Deel 76!

01-12-2010 23:18 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 76 al weer.

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We respecteren elkaar.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Olifanten is toegestaan.

5. Zo ook heinen (mits niet te lang)

5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.

11 december - Ibi - Rust zacht Patrick

quote:poppedotje schreef op 17 december 2010 @ 22:12:

Vin.... zorg nou ook eens voor jezelfIk heb vandaag mini niet naar school gebracht en ben lekker blijven liggen. Goed he?
quote:Gravinnetje schreef op 17 december 2010 @ 22:13:

[...]

Ik heb vandaag mini niet naar school gebracht en ben lekker blijven liggen. Goed he?

Goed zo!

Hou je je dit weekend ook rustig?
Nee ga niet kerstmarkten denk ik Vin... druk druk druk. Want nu het huis klaar is wil ik hier thuis alles schoon mee hebben, dus al het serviesgoed in de vaatwasser en daarna inpakken.

En nog een enorme berg wasgoed en strijkgoed te gaan!

Ga jij wel?
En ik ben zo blij dat de winkel weg is... anders had ik zondag ook moeten werken!

Maar nu ben ik echt weg.. truste lieve maisjes
dag na mijn neefjes verjaardag, Bietje.
quote:Bianca40 schreef op 17 december 2010 @ 22:15:

Nee ga niet kerstmarkten denk ik Vin... druk druk druk. Want nu het huis klaar is wil ik hier thuis alles schoon mee hebben, dus al het serviesgoed in de vaatwasser en daarna inpakken.

En nog een enorme berg wasgoed en strijkgoed te gaan!

Ga jij wel?

NEE! Vin gaat niet!

Vin gaat in haar bed liggen met een enorme dvd en boekenvoorraad, laat Graaf onbeperkt thee en lekkers voor haar brengen en mini onbeperkt kroelen!

Dus Vin heeft het druk
wat heeft Simon met zijn haar gedaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Morgen wel op tijd opstaan. Graaf komt pas vannacht thuis dus die mag uitslapen. Daarna nog even naar het winkelcentrum om voor een jurk te kijken voor mini en wat losse boodschappen.

Zondag een workshop bij de kapper over make up (what was I thinking toen ik ja leuk zei) en dus kerstmarkt.... En ik mag uitslapen zondag.

Maandag en dinsdag gaat de wekker om 6 uur en dus werken. Graaf heeft avonddienst dus ook mini ophalen, voederen, wateren en het bed injagen.
eens met Pop, ze zegt zinnige dingen Graafje!
quote:rosanna08 schreef op 17 december 2010 @ 22:20:

wat heeft Simon met zijn haar gedaan? Ik kijk niet..... man heeft tv in beslag genomen met zijn game en ik zit kerstliedjes te luisteren en emo kerstfilmpjes te kijken!
quote:Gravinnetje schreef op 17 december 2010 @ 22:20:

Morgen wel op tijd opstaan. Graaf komt pas vannacht thuis dus die mag uitslapen. Daarna nog even naar het winkelcentrum om voor een jurk te kijken voor mini en wat losse boodschappen.

Zondag een workshop bij de kapper over make up (what was I thinking toen ik ja leuk zei) en dus kerstmarkt.... En ik mag uitslapen zondag.

Maandag en dinsdag gaat de wekker om 6 uur en dus werken. Graaf heeft avonddienst dus ook mini ophalen, voederen, wateren en het bed injagen.
*zucht*

Ukkepop begint er een gewoonte van te maken om 's avonds wakker te worden en te gaan jammeren
Ze weet gewoon dat ik haar gejammer niet kan weerstaan, ga altijd even kijken, kroelen en soms samen op ons bed liggen.... misschien verwen ik ze te erg, maar tis stiekum ook wel fijn
Oh lastig Pop! En laten liggen heeft geen zin, ze zet door?

Ik vind zijn haar ook niet leuk Roos, dat nonchalante stond veel leuker.
Uhh Vin? heb je mijn tip opgevolgd? lig je al op bed? je mag ook best forummen en boerderiën hoor!
Oh Pop heeft al geantwoord. Ja dan wordt het lastig.
Ah daar ben je!
quote:poppedotje schreef op 17 december 2010 @ 22:28:

Ah daar ben je!Was even aan het kletsen met Jacky....... Ik boerderie en forum me suf .
quote:Gravinnetje schreef op 17 december 2010 @ 22:28:

Oh Pop heeft al geantwoord. Ja dan wordt het lastig.

Ik ben nu sterk! laat ze nu liggen, houd vanzelf op denk ik...

Maar wat als ze een nachtmerrie heeft? of pijn? of ze mist me?

Grote Pop heeft dit nooit gedaan.....
quote:Gravinnetje schreef op 17 december 2010 @ 22:30:

[...]

Was even aan het kletsen met Jacky....... Ik boerderie en forum me suf .
Hoe oud is ukkepop ook al weer?

Als minigravin pijn of een nachtmerrie heeft hoor ik dat direct aan haar huil/gil/gejammer. En op de een of andere manier voel ik het dan ook direct en spring ik gelijk uit mijn bed. Als het niet zo voelt dan slaap ik of gewoon door of ik geen een por aan Graaf of hij even wil kijken.
was je nog naar de apotheek geweest Pop?
Ukkepop is 2!

Ben niet meer bij de apotheek geweest Roos..... wou haar meenemen om te passen maar door het slechte weer is het er niet van gekomen, maandag hebben we meer tijd!
Hmm 2 is ook nog wel de leeftijd om inderdaad er even lekker bij te kruipen.....
quote:Gravinnetje schreef op 17 december 2010 @ 22:42:

Hmm 2 is ook nog wel de leeftijd om inderdaad er even lekker bij te kruipen.....Heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven