3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
zondag 19 december 2010 om 17:41
quote:lunaan schreef op 19 december 2010 @ 17:38:
Maak je daar nu niet druk om, Pop, Geen Mastru-beren zien waar ze niet zijn.
Ik kan erg slecht tegen veranderingen in mijn strakke planning! stom he! ben wel aan het leren om het wat meer los te laten, maar das moeilijk!
Kan ook niet tegen verrassingen en spontaan ben ik ook niet...
Maar mijn planning-skills zijn buitengewoon!
Maak je daar nu niet druk om, Pop, Geen Mastru-beren zien waar ze niet zijn.
Ik kan erg slecht tegen veranderingen in mijn strakke planning! stom he! ben wel aan het leren om het wat meer los te laten, maar das moeilijk!
Maar mijn planning-skills zijn buitengewoon!
zondag 19 december 2010 om 17:42
Oh, alles wat met paddenstoelen te maken heeft lust ik niet. Gruwel, krijg gelijk jeuk overal. Ik ben dus een lastige eter, althans. Samen zijn we best lastig. Graaf lust wel heel veel maar is wel een: wat de boer niet kent dat vreet ie niet. En ik ben gewoon een zeikerd. Hou niet van vet, hou niet van botjes, hou niet van ondefineerbare dingen enzovoort.
zondag 19 december 2010 om 17:43
quote:poppedotje schreef op 19 december 2010 @ 17:41:
[...]
Maar mijn planning-skills zijn buitengewoon!Hou die spiegel is niet zo voor mijn neus. Ksssjt.
[...]
Maar mijn planning-skills zijn buitengewoon!Hou die spiegel is niet zo voor mijn neus. Ksssjt.
zondag 19 december 2010 om 17:44
quote:lunaan schreef op 19 december 2010 @ 17:42:
Ik zou een lichte kippenbouillon maken, met reepjes kipfilet, en wat paprika voor de kleur.
Oh, dat is niet slecht! Sterker nog, ik heb vorige keer een doosje thaise kippensoep gekocht en daar zelf nog wat tauge in gedaan. Kan ik nu ook doen en inderdaad wat kipfilet en paprika!
Dank je wel Luun! Nu nog de salade.....
Ik zou een lichte kippenbouillon maken, met reepjes kipfilet, en wat paprika voor de kleur.
Oh, dat is niet slecht! Sterker nog, ik heb vorige keer een doosje thaise kippensoep gekocht en daar zelf nog wat tauge in gedaan. Kan ik nu ook doen en inderdaad wat kipfilet en paprika!
zondag 19 december 2010 om 17:50
quote:Gravinnetje schreef op 19 december 2010 @ 17:44:
[...]
Ha Crosspost,
Maar foei doosje soep
Nu alvast de bouillon maken van kippenpoten (24 trekken) af laten koelen en het vet eraf scheppen ( vet buiten leggen voor de vogeltjes/egeltjes)
De bouillon bewaar je in de vriezer.
[...]
Ha Crosspost,
Maar foei doosje soep
Nu alvast de bouillon maken van kippenpoten (24 trekken) af laten koelen en het vet eraf scheppen ( vet buiten leggen voor de vogeltjes/egeltjes)
De bouillon bewaar je in de vriezer.
zondag 19 december 2010 om 17:57
zondag 19 december 2010 om 17:58
zondag 19 december 2010 om 18:04
quote:Gravinnetje schreef op 19 december 2010 @ 17:57:
[...]
24 trekken? Gooi mastrubeertje er maar weer in....
Dan is tie het lekkerst, maar met een uurtje of 6 kan die ook wel..
Enne bouillon maken is zooooo simpel, en veel lekkerder dan die troep uit een pakje, wat niet eens licht is..puh..
Bankje
[...]
24 trekken? Gooi mastrubeertje er maar weer in....
Dan is tie het lekkerst, maar met een uurtje of 6 kan die ook wel..
Enne bouillon maken is zooooo simpel, en veel lekkerder dan die troep uit een pakje, wat niet eens licht is..puh..
Bankje
zondag 19 december 2010 om 18:07
quote:Gravinnetje schreef op 19 december 2010 @ 17:58:
[...]
Oke, met wat pittige kaas. Kan dezelfde zijn als die ik gebruik voor de aardappelgratin? En wat voor dressing? Vind het niet erg om hem zelf te maken......
Fancy sla
Balsamico
Fancy sla op bordje, balsamico erover heen, en wat geraspte pittige kaas, we hebben hier heerlijke, maar ik weet effe niet hoe die heet.
En klaar is klara vinn
[...]
Oke, met wat pittige kaas. Kan dezelfde zijn als die ik gebruik voor de aardappelgratin? En wat voor dressing? Vind het niet erg om hem zelf te maken......
Fancy sla
Balsamico
Fancy sla op bordje, balsamico erover heen, en wat geraspte pittige kaas, we hebben hier heerlijke, maar ik weet effe niet hoe die heet.
En klaar is klara vinn