Welcome back lieve Thee
zondag 19 december 2010 om 22:54
Welcome back lieve Thee van je onterechte ban. Die nog eens 3/4 dag langer duurde. Om 15.00 zou je ban aflopen en door een fout bij Viva pas om 1.00 uur de dag erna.
Ik vind op zijn minst dat Viva je ban moet wegstrepen voor al dat ongemak en onterechtheid.
Ik hoop dat hier nog meer forummers even Thee een hart onder de riem steken.
Als ik het goed heb is ze pas om 1 uur weer online.
En ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ben alleen kwijt wanneer het was maar ik maak er vandaag van.
Ik vind op zijn minst dat Viva je ban moet wegstrepen voor al dat ongemak en onterechtheid.
Ik hoop dat hier nog meer forummers even Thee een hart onder de riem steken.
Als ik het goed heb is ze pas om 1 uur weer online.
En ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ben alleen kwijt wanneer het was maar ik maak er vandaag van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 december 2010 om 01:04
maandag 20 december 2010 om 01:23
maandag 20 december 2010 om 01:26
Fijn dat je weer terug bent Thee. Ach ik dacht, we doen je verjaardag er ook bij. Meer reden dat dit topic niet meteen weg zou zijn. En omdat ik dit jaar je verjaardag nog niet gevierd had heb ik hem op deze datum gezet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 december 2010 om 01:59
quote:Chameleon schreef op 20 december 2010 @ 01:56:
[...]
Dat was een nagekomen verrassing van de feestcommissie voor eerder behaald ereforummerschap. 10 uur extra, heerlijk in retraite.
Heb je het verwenpakket er niet bijgekregen dan?Die beloofde Vieb toch?
[...]
Dat was een nagekomen verrassing van de feestcommissie voor eerder behaald ereforummerschap. 10 uur extra, heerlijk in retraite.
Heb je het verwenpakket er niet bijgekregen dan?Die beloofde Vieb toch?