De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

JEUH!

De andere zeewespen hebben ons gevonden, Neurootje!

Welkom zeewespen DS, FF en Galadriel!
zow, tis lekker vakantie! De hele week een beetje rondpriegelen in huis, ik moet het eens goed opruimen en schoonmaken, en zaterdag is het kerst, jeeeeeeeeee. zaterdag komen mijn schoonouders bij ons eten, het is "hun" jaar dit jaar, maar voor zondag hadden we ook nog wat zin over en dus komen dan mijn ouders bij ons gourmetten. Wat gaan jullie doen met kerst?
Niets, wij doen niets, hopelijk twee pyjama dagen en dan 's avonds kaasfonduen en de tweede dag chinees ofzo. Of andersom dat mag ook.

Lekker veel films voor de kinderen en series voor de groten en

wil nog een nieuw spel kopen voor de WII.

en lekker veel bakken, van croissantjes tot cakejes.

Maar het sleutelwoord is relaxxxxxxxxxxxx.

take it easy, de wereld is al druk genoeg om ons heen.

eigenlijk wat ze in de jaren 90 cocoonen noemde

Heb er nu al zin in.
Kerstplannen... Kerstavond pa hier. Eerste kerstdag naar schoonmoeder. Tweede kerstdag naar mam& pap. Daaaahaaaag kerst! Dit is het laatste jaar dat we dit zo doen.

*even verder poetsen hoor*
Oe, een relaxte kerst, lekker Galadriel! Normaal gesproken doen wij het ook erg rustig aan, maar dit jaar hebben we zin in gasten

FF, ik sta verbaasd over hoeveel (volwassen) mensen de hele kerst bezig zijn met van hot naar her reizen. En zelfs mét kinderen... Je wordt gewoon geleefd als je dat zo doet.

Sinds ik op mezelf woon heb ik héél erg duidelijk gemaakt dat ik 1 kerstdag naar iemand van de ouders toe kom, en 1 kerstdag voor mezelf heb. Gewoon lekker thuis met m'n vriend, of met vrienden ergens heen. Maar ik ga niet 1 dag naar de ene, en 1 dag naar de andere ouders, ik ben geen reizend circus.

Dus zijn we niet elk jaar bij ouders/schoonouders, maar om het jaar. Ergens rondom kerst gaan we wel iets drinken bij degenen bij wie we niet langsgaan dat jaar, maar dat is het.
Bij ons heeft het er ook wel mee te maken dat de kerst in het weekend valt en DD. geen dagen vrij heeft erom heen.

Maar met oud en nieuw gaan we wel los.

ter compensatie.

(los gaan is een feest, met drank en heullll veel lekker eten

en dan kan ik weer dagen klagen hoe het toch komt dat ik zo ben aangekomen)
quote:galadriel schreef op 22 december 2010 @ 14:38:

Bij ons heeft het er ook wel mee te maken dat de kerst in het weekend valt en DD. geen dagen vrij heeft erom heen.

Hij is BRILJANT simpel en doeltreffend

Ik vind het juist goed klinken, lekker relaxed kerst doen, waarom zou je elk jaar ingewikkeld moeten uitpakken?

O&N is een groot feest? Daar hebben wij dan weer geen plannen voor, op hapjes, champagne en katten troosten na. Ow en vuurwerk, er is hier weer voor 60 euro aan vuurwerk besteld, gelukkig weer 15 euro dan vorig jaar, vroeger ging er rustig meer dan 100 euro in de fik

In elk geval zijn we dan met z'n tweeën, tenzij er vrienden langskomen
zeewespen!!!!!!

Welkom welkom, lieve lieverds!

Het heeft geen, ik herhaal GEEN nut om te gaan winkelen in Groningen stad of Jumbo Euroborg.

Ik heb zojuist alles leeggekocht en mijn arme autootje kon het bijna niet aan op de terugweg
aawwwwwwww arm ding

lekker geshopt? Is het een beetje te doen op de weg met al die sneeuw? Ik ben mijn grot nog niet uitgeweest vandaag
De grote wegen zijn meer dan prima, al vinden sommige mensen 20 waar je 50 mag (en kan!) hard zat

Ik heb gewoon alles wat ik wilde kopen en bijna alle kerstboodschappen!

Alleen vrijdag nog even biefstukjes halen...

ik hoop dat de slager ergens nog een koe heeft liggen

of zal ik even bellen om 3 biefstukjes te reserveren...
Ik zou even bellen, dan weet je in elk geval zeker dat je iets hebt. Vlak voor kerst zonder komen te zitten is niks.

Wij hebben afgelopen weekend (vrijdag) de meeste boodschappen al gedaan, heerlijk is dat, alles is er nog en niet te druk.

Ik hoor in mijn omgeving ook erg veel geklaag over mensen die 20 rijden op de snelweg/ nweg
Is het feit dat geel mijn favoriete kleur is voldoende om een zeewesp te zijn? Ik kan alleen niet echt zwemmen...
Wespen zwemmen doorgaans ook niet yellowlove

Welkom (na het noemen van het wachtwoord )

Nem, ik zal wel even bellen...

Wel zo veilig want vrijdag is de appie of slager natuurlijk leeggeroofd
yellowlove, je bent al een zeewesp! Je hebt namelijk het wachtwoord in je eerste post verwerkt, goed gedaan!!

Zeewespen zwemmen trouwens niet, wij vliegen gewoon over het water heen.

Welkom!

Kzouetmaadoen, neuro, iedereen rooft inderdaad alles leeg de dag voor kerst. En de appie is echt een afrader hoor, vrijdag, echt, vreselijk
Ja, HALLO, als jij je halve post gaat veranderen, is mijn post zwaar mosterd natuurlijk
De slagermevrouw zei dat het geen probleem was, kon gewoon langs komen... Nou dan doen we dat maar
Wat wie waar!

Yes, en ik heb vroeger op shetlanders rondgehobbeld!

Ik ga met kerst met mijn familie uit eten (beetje pijnlijk dat ik nog een kaart had gekregen met uitnodiging voor ook inmiddels ex) heel schattig, daar spaart mijn moeder het hele jaar voor, om ons mee uit eten te nemen. En kerstavond met vrienden dineren

Dus ik hoef niet hysterisch rond te rennen in de AH!
hmz, ik ben toch errug blij dat ik mijn rosbief en goumetpakket gewoon heb besteld, maar als het bij jou geen probleem is, is dat eigenlijk nog fijner. Dat voordeel heb je natuurlijk, als je in de rimboe woont.
Ow, die uitnodiging is minder inderdaad Yellow, maar wat lief dat je moeder jullie allemaal meeneemt, lijkt me erg gezellig! En kerstavond klinkt ook goed, daar doen wij eigenlijk niet aan, hebben mijn ouders en schoonouders ook nooit gedaan bij mijn weten. Mijn vriend is wel vrij die dag, da's alweer een pluspunt, want het is net zo'n dag waarop hij dan ongelofelijk laat thuis zou kunnen zijn.
Ach het viel bij de Jumbo wel mee alleen haal ik altijd zoveel boodschappen als mensen komen eten... Pfffff

Nem

Pas op he, Clyde hoeft maar 1 telefoontje!
Yellow, leuk om uit eten te gaan met kerst!

Lijkt me heel gezellig
neuro, patta's, pipa, osso

Ik haal ook altijd veel te veel boodschappen. Wie komen er bij jou allemaal eten met kerst?
Tsssssk, kom maar op!

Hahahaha nou eigenlijk alleen Clyde op vrijdag (maak ik lasagne) en zaterdag (kaasfondue, maak ik ook zelf) en zondag Clyde en een vriendin van mij (rundercapaccio, stoofpeertjes + gegratineerde aardappels + kogelbiefstuk en als toetje frozen toblerone (hier gezien op het forum).

Heb er zin in!

Oh ja, en een kaasplankje (port salut en brie) voor Clyde toe want die houdt niet van zoet.

Verder kerststol, koekjes, chocolade etc
Ik heb jullie zo gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven