De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Haha ik haal ook altijd belachelijk veel eten als mensen komen eten. En chips, en chocola, en snoep, en nog meer voor 'tussendoor" waardoor ik daarna weer een balansjaar kan doen....Ik had die frozen toblerone inderdaad gezien, lijkt me lekker!
Ik heb maar 1 zak chips gekocht en kaasknabbels voor zondag...

Vond ik best goed!

Maar gewoon 4 verschillende kazen ook
Ik ga trouwens woensdag tomatensoep eten met geroosterd brood en tonijnprut, soort van voorbereiding

Maandag wordt ook sla ofzo
die frozen toblerone schijnt super te zijn inderdaad!

Hoe maak jij aardappelgratin? Ik wil het ook maken, maar de aardappel/knolselderij variant die ik had bedacht vind ik eigenlijk niet zo lekker.

Je menu klinkt goed! Ik wil ook komen eten
Ik word gek van een stel fruitvliegjes hier in huis!

Kan maar niet vinden waar ze op af komen...

En het sneeuwt!

dit had allemaal best in 1 bericht gekund
quote:neurogenesis schreef op 22 december 2010 @ 15:35:

Ik ga trouwens woensdag tomatensoep eten met geroosterd brood en tonijnprut, soort van voorbereiding

Maandag wordt ook sla ofzo

Ik ben hier al de hele week aan het doen alsof ik gezond bezig ben

ow en ik heb jou en de rest ook gemist
Ehm vanaf 1 januari ga ik weer gezond doen ok. En sinds al die aardappelgratin topics op het forum staan snak ik naar aardappelgratin. Ben alleen te lui om het zelf te gaan maken, heel erg..
Nem, het is een recept van smulweb met salie, knoflook en heel veel ongeslagen room

(heb hem nog nooit gemaakt, wordt eerste keer)
En Nem, als je het voor vrijdag laat weten ivm de biefstukken, ben je welkom hoor!
Te lui? het is echt geen werk als je echt lui bent: supermarkt: aardappelplakjes, slagroom, geraspte kaas

ovenschaal: in bovenstaande volgorde spul erin pleuren

oven: 50 minuten 180 graden

ttsssssssssssssk
Nem, dit is ook echt de laatste keer! Ben geen gekke henkie. Volgend jaar is iedereen op kerstavond welkom voor een hapje en een drankje and thats it. De rest van de dagen wil ik niemand zien. Gaat schoonmoeder leuk vinden joh!
oe, salie en knoflook ga ik niet doen, mijn schoonouders zijn niet zo avontuurlijk (ja inderdaad, salie en knof zijn al te veel)

ik ga zondag gourmetten/steengrillen, dus ik sla een keertje over. Maar ik kom zeker eens langs
Ja maar dat is niet het echte werk. Ik bedoel echt aardappels schillen (en dan niet zo'n zak goedkope aardappels, maar echte rasaardappels) en dan raspen, net met eieren/melk/slagroom/knoflook aan de gang gaan. En dan zelf nog kaas raspen en een beetje erdoor ,en een dikke laag erop. Het is jaren geleden dat ik dat gedaan heb, maar het was wel een succes zeg..
Ik heb jullie ook gemist! Al heb ik geen idee wie Neuronogwat en glamadinges zijn.
FF!!!
FF

Hint: ik werd altijd verkeerd begrepen
Oooooooohhhhh!!!! Lieverd!!!!
quote:Flowerfield schreef op 22 december 2010 @ 15:47:

Nem, dit is ook echt de laatste keer! Ben geen gekke henkie. Volgend jaar is iedereen op kerstavond welkom voor een hapje en een drankje and thats it. De rest van de dagen wil ik niemand zien. Gaat schoonmoeder leuk vinden joh!

Goedzo! Lijkt me helemaal niks, dat gesleep de hele kerst met L

Mijn schoonmoeder vindt/vond het denk ik ook niet echt leuk, maar snapte gelukkig wel dat ze er weinig tegenin kan brengen zonder onredelijk te worden
En voor Nem natuurlijk ook!
Schoonmoeder kan de pot op! L geeft sinds vorige week hele dikke natte kussen. En ze loopt achter de babywalker.
FF!!

Ik word hier echt blij van
Yellow, je hebt groot gelijk hoor, het echte werk is veeeeeeel lekkerder zoals jij het doet, wil ik het ook doen met kerst. Misschien moet ik die hele knolselderij gewoon weglaten...

Whisk, Galadriel is een Elfje, en Neuro heb je inmiddels geloof ik
aw, wat leuk FF! Fijn om te horen dat alles goed is met jullie.

En inderdaad, schoonmoeders en andere draken kunnen de pot op, met kerst moet iedereen het leuk hebben, niet alleen de oudere generatie.
Aaaaah, Galadriel ook ontmaskerd! Zijn we bijna compleet toch?
Met jou ook alles goed Nem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven