De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Gala, nieuwe loverT ja, nou ja, een gerecycelde
quote:galadriel schreef op 22 december 2010 @ 17:24:

Lieve Neuroot is Clyde je nieuwe loverrrrrrrrr??Ja, en hij is heel crimineel, vandaar dat we hem Willem/Ivan/Clyde/Joran noemen
Niet!

Niet!

Niet!

*negeert vanaf nu DS en Nem*
quote:neurogenesis schreef op 22 december 2010 @ 17:25:

Gala, nieuwe loverT ja, nou ja, een gerecycelde

Ja, ooooooooo wat leuk dat is dus echt wat geworden.

Wat lief.

zit hier helemaal ontroerd te zijn.
Nee Gala!

Hahaha

BB is weer in de friend status!

Dit is een ex van 12 jaar terug
Ik ook. En ben nog steeds niet geweest.
Yelloooooooow, ga nou maar!

Anders heb je niets te eten
Neurootje, negeer maar lekker

Nem crimineel? Pas op haar teentjes hè......die zijn lang

Straks is Clyde op zijn P*K getrapt
A dirty mind is a joy forever
Jaaa!!!!!!!!! dat had je me op het smoelenboek een keer geschreven dat een oude lovert weer in de picture was, dus da's lieffffffff.

ik ben helemaal nog op de hoogte (beetje),

maar wist niet dat het weer serieus werd.
Oooooh ja das waar ook!

Ik probeerde je al op gezichtboek een bericht te sturen maar dat wil niet

Uhm ja, dat is dus wat aan het worden enzo
het wordt alleen maar kouder Yellow en gladder en dichterbij etenstijd.

Dus een schop onder je kont.

Yellow, heb je niet iets lekker in huis om vanavond te eten? Hoef je er niet uit

Ow Gala, nog niet trouwens, ik wacht nog steeds op 1 kaartje, maar ik ga morgen gewoon sturen, stuur ik die ene wel na.
Op welke dan Nem?

Is die van mij al aangekomen?
Ik heb sowieso met een vriendin afgesproken in een of ander obscuur cafe waar naar het schijnt gerookt mag worden, en daarvoor moet ik echt naar de AH, want ik heb echt niets meer in huis. Alleen aanmaaklimo.

En een diepvries vol spinazie a la creme (dat koop ik heel vaak, omdat ik denk dat ik het niet in huis heb, maar dat heb ik wel, want 1x per kwartaal maak ik er lasagne mee)
En neurogenesis heeft liefde ! De wereld is toch een mooie plek after all!
Yellow

Wat zit je hier nog?

Kssst! Ga eens naar de appie!
heb je geen kerstpakket gekregen vol met etenswaren die je normaal nooit eet en waar je lekker uit kan schransen??
Yellow, hoe moet ik dat opvatten?

Dat als zelfs ik liefde kan vinden het wel goed komt met de wereld?

Nee ik heb nu besloten dat ik rond 6 uur kwart over 6 ga, vlak voor mijn afspraak. En dan kan mijn eten lekker in mijn tas warm worden, en dan doe ik het alsnog in de vriezer als ik thuis ben.

Nee geen kerstpakket hier :( We krijgen waarschijnlijk een staatslot. Nou daar kenne we ook niet van eten.
Nouw, naar de appie dan yellow, of lasagne maken

Nu, die van jullie zijn allemaal aangekomen
Oké Nem, je weet het maar nooit he.

HIer doen ze nog alles met postduiven en die raken wel eens de weg kwijt in zo'n sneeuwbui
Neuro> Nee, ik ben na het kuitverhaal ervan overtuigd dat jij elke man om je kuit kunt winden. Maar dat jij het lichtpuntje bent aan mijn horizoooooooon (merci dat jij er beeeeeheeeeeeent) ik geloof weer in liefde, dat soort dingen.
quote:yellowlove schreef op 22 december 2010 @ 17:50:

Neuro> Nee, ik ben na het kuitverhaal ervan overtuigd dat jij elke man om je kuit kunt winden. Maar dat jij het lichtpuntje bent aan mijn horizoooooooon (merci dat jij er beeeeeheeeeeeent) ik geloof weer in liefde, dat soort dingen. omg, en ik zat al zo te lachen bij het topic van die onbegrijpelijke mail, en dan die post van jou, ik heb echt tranen in m'n ogen nu
Yellow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven