Sneeuw!!! Veeeeel sneeuw!!

24-12-2010 12:47 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er ligt hier veel sneeuw.. Genieten jullie ervan of juist balen?? Ik zit er tussen in: het is prachtig. Maar auto rijden is niet meer te doen, er rijden geen bussen geen taxi niks... Lopen met peuter nu ook lastig, fietsen no way... En ik wilde nog wat kerst kado's gaan kopen...
quote:diedietje schreef op 24 december 2010 @ 13:00:

[...]

Ja wij krijgen een elfstedentocht.. Als we eerst met alle friezen het sneeuw van het ijs af gaan halen (???welke sneeuw??)Ja, ook die Otter (n) of hoe die ook maar heet, snapt er ook niks van. Idd sneeuwvegen?? Zijn we snel klaar mee!
quote:Avaeyebrow schreef op 24 december 2010 @ 13:02:

[...]

Yep in die hoek op een soort woonerf waar ze niet komen vegen dus hij kan geen kant op. Gelukkig heeft hij veel boodschappen in huis

En het sneeuwt er nog nog hoor ik!O, jammer dat je niet opgesloten met hém in een schattig huisje in de sneeuw zit met kerst... Romantisch!
quote:friezinnetje schreef op 24 december 2010 @ 12:54:

[...]

Dan woon je vast bij mij in de buurt.Ja hier hetzelfde. Er ligt hier niks. Ik vind het wel jammer, ik ben al de hele week vrij en dan mag het van mij wel komen. Het heeft altijd wel wat om te zien hoe iedereen met dit weer omgaat.
quote:Ruza schreef op 24 december 2010 @ 12:53:

Het is ook echt nooit goed. Altijd zeuren om een witte kerst, krijg je hem...zijn er weer mensen die zeuren dat die sneeuw zo onhandig is

Wat de nederlander eigenlijk wil is dat het vanavond pas gaat sneeuwen, we een witte kerst hebben en dat die sneeuw maandag weer op miraculeuze wijze verdwenen is zodat we op normale wijze naar het werk kunnen!Zou top zijn! Regel jij dat even?
Gelukkig doen we niet aan kerstkado's maar het leek me leuk om vanmiddag te gaan wandelen met mijn peuter. Wordt het een klein ommetje.. Gelukkig de boodschappen in huis! En voor de rest van NL sneeuw is echt overrated
Hier vannacht en vanochtend weer een laagje gevallen. Maar met mijn heerlijk gevoerde hoge gympen ben ik helemaal blij; ik loop gewoon alles!

Gisteravond op weg naar de supermarkt vond ik het minder; ijskoud, harde wind en sneeuw, bah!
This is not kosher!
quote:Annelize schreef op 24 december 2010 @ 12:56:

Het maakt mij gelukkig geen bal uit of het wel of niet gaat sneeuwen. Ik wil gewoon mijn kindje onder de kerstboom hebben liggen dit weekend.

*is zwaar uitgerekend*Ohhh wat spannend! Wel even laten weten hoor, als ie er is! Heel bijzonder, zo in deze periode.
Lag er maar een beeeetje sneeuw hier, zo voor de kerst - maakt het toch nog even wat specialer .

Ik hoop dan ook maar op een elfsteden tocht !

Fijne kerst iedereen !
sneeuw is helemaal niet overrated! (ik neem aan dat je dat bedoelt?)
quote:meesje2010 schreef op 24 december 2010 @ 13:06:

Gelukkig doen we niet aan kerstkado's maar het leek me leuk om vanmiddag te gaan wandelen met mijn peuter. Wordt het een klein ommetje.. Gelukkig de boodschappen in huis! En voor de rest van NL sneeuw is echt overraded

hahaha ik zie je al met je peuter aan de hand, als je met je peuter nu aan de hand gaat zie je waarschijnlijk alleen nog het puntje van de muts

Tenminste zo hoog ligt het hier
Hier is vannacht (Veluwe) ook weer behoorlijk wat gevallen. Dat kan ik zien, want ik had de tuintafel vrij gemaakt voor vogelvoer. Er is -denk ik- een centimeter of 8 gevallen (erbij dan).

Het waaide zo hard hier, dat gisteravond/nacht mijn schutting is omgewaaid, helemaal afgebroken zelfs! Raar hoor, ik keek vanmorgen uit het raam en dacht: Ik zie iets anders ineens, maar wat? Toen realiseerde ik me dat de schutting plat lag...dus woningbouw gemaild met het verzoek dit te repareren.

Ik loop nu ook alles...met de fiets is niet te doen (heb geen auto) en heb heerlijke warme bergschoenen, dikke handschoenen en een dikke jas.

Vanmorgen bij de winkel stond een man (in die gure wind) de daklozenkrant te verkopen. Hij was vriendelijk, niet opdringerig, dus ik heb hem geld gegeven. Dit is toch geen weer om buiten te staan?
Ik vind van wel. Doe mij maar hitte golf ipv sneeuwstorm!!
quote:Mevrouw75 schreef op 24 december 2010 @ 13:07:

sneeuw is helemaal niet overrated! (ik neem aan dat je dat bedoelt?)Nee het is geweldig
quote:ronniemitchel schreef op 24 december 2010 @ 13:09:

[...]

Nee het is geweldig ja!
quote:meesje2010 schreef op 24 december 2010 @ 13:09:

Ik vind van wel. Doe mij maar hitte golf ipv sneeuwstorm!!Geef mij de lente maar incl de lente zon
quote:Mevrouw75 schreef op 24 december 2010 @ 13:10:

[...]

ja!Moet jij er ook elke dag lopend door heen?, ik ga er voor duimen dat het heeeeeeeeeeeeel snel weer weg is, ik ben het echt helemaal zat.
@ronniemitchel, hahaha weer gelachen vandaag. Ja zo zal dat er hier dadelijk uit zien!!! zie je nog net zijn puntmuts!
quote:meesje2010 schreef op 24 december 2010 @ 13:11:

@ronniemitchel, hahaha weer gelachen vandaag. Ja zo zal dat er hier dadelijk uit zien!!! zie je nog net zijn puntmuts!hihihi ik zag het al helemaal voor me, als ik al tot in mijn knieen er in sta ,waar blijft de peuter dan he
quote:ronniemitchel schreef op 24 december 2010 @ 13:11:

[...]

Moet jij er ook elke dag lopend door heen?, ik ga er voor duimen dat het heeeeeeeeeeeeel snel weer weg is, ik ben het echt helemaal zat.nee, want ik heb vakantie, maar ik doe het wel!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 december 2010 @ 13:07:

[...]

Ohhh wat spannend! Wel even laten weten hoor, als ie er is! Heel bijzonder, zo in deze periode.Zal ik doen! We hebben van vrienden een hilarisch kerstmannen pakje gekregen, inclusief hele lange muts. Dus het zou leuk zijn als het kindje die nog even aan zou kunnen!
quote:Supersoulfighter schreef op 24 december 2010 @ 13:03:

[...]

O, jammer dat je niet opgesloten met hém in een schattig huisje in de sneeuw zit met kerst... Romantisch! Ja dat zou heel fijn zijn! Helaas het zit er niets in, niet aan te doen. Moet mezelf er gewoon even overheen zetten en het alsnog gezellig maken met kat en kerstboom
Ik ga zo het maar eens proberen, heb nog tennisrackets bind ik hem wel onder..
Ben er minder blij mee soms. Man moet vanmiddag met dochter richting utrecht. Ik begin nu al met duimen dat ze weer veilig thuiskomen. En de slee van de kinderen is hier voor de deur gejat, dus moeten vanmiddag lopen om een nieuwe te kopen. (Met baby van 5 maanden, kleuter van 4 en dochter van 7.) Als die uberhaupt ergens nog te krijgen zijn.
Jeetje een slee jatten staat toch op het zelfde niveau als een fiets jatten met kinderzitje!

Hoop dat je er nog 1 kan vinden Keye!
Heerlijk, die sneeuw! Ik heb twee weken vakantie en vorige week gelukkig nog een houten slee op de kop getikt. Lekker elke dag even naar buiten, banjeren door de sneeuw. Mijn dochter van anderhalf op de slee, die vindt dat prachtig.

Ja, ik geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven