3000 + deel 77

19-12-2010 18:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 77 dus

3000 posts!

Dus iedereen weet wat de afspraken zijn, wat we hier doen en wat we niet doen.

Wees welkom!
ik ga met mijn moeder naar haar beste vrienden die tevens de ouders zijn van mijn beste vriendin, die ook komt met haar vriend en zoontje

en jij Appeltje, ga jij nog ergens heen vandaag? Naar de ouders van Appelvriend toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kom even snel zeggen. En jullie alemaal een fijne (2de) kerst (dag) wensen!

voor ieder die hem kan gebruiken.
Anne
Anne!

Dat klinkt gezellig Roosje!

Ja, wij gaan inderdaad naar schoonouders waar ook mijn schoonzusje en zwager en kinderen zijn.

Ik heb er wel zin in!
.
ik zit nu naar de kerstspecial van Jeff Dunham te kijken, echt zo goed
En ik zit te wachten op vriend die vandaag erg traag is.
hij zit al 20 minuten op de wc.
Hij is klaar. Fijne dag, geniet ervan en tot vanavond!

Fijne Kerst allemaal ( beetje laat maar ok )
veel plezier Appeltje
Kerstavond en eerste Kerstdag waren top... nu alleen Mini is naar haar papa tot en met 3 januari...pffff wat een tijd
Veel plezier allemaal... ik ga gewoon lekker tutten en boekje lezen etc.....
ik ben er ook vandoor, lators
ik ben weer even thuis. Ben bij mijn ouders geweest, waar mijn beide zussen en hun gezin ook waren. Koffie gedronken en geborrelt. Vanmiddag naar mijn jongste zusje
Joehoe, fijne restant kerstdag

Ik ben ook zo weer weg.
Haai Vilma!

Effe voor mijn tweelingszusje,

Enne VINN als je hulp nodigt hebt,ik heb de Boerderie openstaan.

Ik ga wijn drinken met een vriendin, en Pride en Prejudice kijken

Veel plezier allemaal vandaag.
Floksje, jij ook!
Hallooooo, ik ben hartstikke druk. Pfffff *blaast haarlok weg*

De kipfilet is gekookt en gesneden. De groentes zijn gesneden en staan in de koelkast. De peterselie staat ook klaar. De bouillon zit alvast in het pannetje.

De wortels zijn geschrapt en gesneden en zitten ook in het pannetje.

Het ijs heb ik net uit de vriezer gehaald. Samen met mini ga ik de bananen snijden. Ze heeft haar Nijntje schort vast omgedaan.

De aardappelgratin staat uit te dampen. Vrees alleen dat ik daarmee de boot in gegaan ben. Ik moest maar een half bekertje slagroom gebruiken maar ik heb gewoon het hele bekertje leeg staan schenken. Had er totaal geen erg meer in. Er is wel wat uitgelopen in de oven dus misschien valt het mee.

De stoofperen zitten helemaal vast in de siroop in de koelkast dus ik vrees dat die ook niet helemaal goed gaan. Ze moeten straks de oven nog in dus ik zal het wel zien.

Slagroom moet ik nog kloppen, doe ik straks met minigravin als het ijs klaar is.

En de rest, het vlees en de salade, doe ik straks pas. En de stoofperen en aardappelgratin gaan de oven in als we aan de soep gaan beginnen.
En wat de boerderie betreft. Ik vind het erg zonde van mijn laptop anders had ik hem op de grond gesmeten.

Ik moet nog 4 vrienden voor de party maar kan niemand uitnodigen.

Ik kan ook die wintercountdown niet sharen.

En last but nog least, die K*T sneeuwballen! Ik krijg ze gewoon niet. Dat sneeuwbalgooien werkt voor geen meter.
Pff, nou veel succes, Vin.

Mss nog een beetje vocht bij de peertjes in doen? Anders heb je straks alleen maar een dikke siroop. Kan wel wat water bij.
Ja is wel het handigste denk ik Friez. Alleen moet ik dan wel die zooi uit die bak bikken voordat ik dat kan doen. Ghehehehe, ik had ook niet kunnen verwachten natuurlijk dat het vlekkeloos zou verlopen.

Die aardappelgratin is misschien wel niet goed gelukt maar hij ruikt verrukkelijk. Ik zit gewoon te knorren hier van de trek.

Enne, excuses voor mijn egoposts. Mijn hemel, ik zit alleen maar te kwekken over het eten en de boerderie.

HOE IS HET MET JULLIE? Wat zijn jullie plannen, lekker relaxt dagje of nog op pad met familie/vrienden? En morgen weer werken? Ik ben blij dat ik vrij heb genomen morgen.

Graaf heeft nachtdienst, hij was pas om 9 uur thuis vanochtend! Hij heeft dus klokje rond gedaan want gisteren ging de wekker om 9 uur. Hij bleef nog wel even liggen en ik ging douchen en mini doen. En voor hij wegging heeft hij nog een half uurtje gedut op de bank maar ja...... Eigenlijk onwijs gevaarlijk dit.
Hmm dan is het ook geen siroop meer, Vin. Dan heb je al bijna snoepjes

Als je het eerst een beetje verwarmd, met wat water erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven