Hoe jong ben je?
zondag 26 december 2010 om 20:41
Ik weet, het gaat me niks aan, maar ik ben benieuwd. Hoe jong zijn de jongste en de oudste forummers? Ik val buiten de viva doelgroep, maar ben te jong om de oudste te mogn zijn: 43
Tijd voor prijzen.
EN DE ROLATOR GOES TO......
*getrommel
*nog meer getrommel
Nammma
EN DE FRISTI GOES TO....
*getrommel
............................Tinks (gefeliciteerd met je verjaardag)
Tijd voor prijzen.
EN DE ROLATOR GOES TO......
*getrommel
*nog meer getrommel
Nammma
EN DE FRISTI GOES TO....
*getrommel
............................Tinks (gefeliciteerd met je verjaardag)
zondag 26 december 2010 om 21:46
zondag 26 december 2010 om 21:47
zondag 26 december 2010 om 21:52
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 21:46:
[...]
Ze weet niet hoe internet werkt
(maar verder is ze met 54 nog hartstikke hip en jong hoor, ik hoop dat ik zo fit ben op die leeftijd)
De mijne is al in de zestig, maar 3 jaar geleden kwam ik op bezoek en was ze druk bezig op de laptop van mijn zusje.
(mijn moeder had al moeite met een smsje)
Mam. sinds wanneer weet je hoe dat allemaal werkt??
Ja, daar heb je kleinkinderen voor
[...]
Ze weet niet hoe internet werkt
(maar verder is ze met 54 nog hartstikke hip en jong hoor, ik hoop dat ik zo fit ben op die leeftijd)
De mijne is al in de zestig, maar 3 jaar geleden kwam ik op bezoek en was ze druk bezig op de laptop van mijn zusje.
(mijn moeder had al moeite met een smsje)
Mam. sinds wanneer weet je hoe dat allemaal werkt??
Ja, daar heb je kleinkinderen voor
zondag 26 december 2010 om 21:54
quote:MEFS schreef op 26 december 2010 @ 21:51:
Solveig, je weet het nooit. Ze krijgt een cursus computeren voor bejaarden en voordat je het weet staat ze op je facebook. De buurvrouw van mijn moeder was analfabet. Op een dag kreeg ik haar op mijn fb. Ze had geleerd te schrijven en gelijk internet te gebruiken.maak dat kind nou niet bang joh!
Solveig, je weet het nooit. Ze krijgt een cursus computeren voor bejaarden en voordat je het weet staat ze op je facebook. De buurvrouw van mijn moeder was analfabet. Op een dag kreeg ik haar op mijn fb. Ze had geleerd te schrijven en gelijk internet te gebruiken.maak dat kind nou niet bang joh!
zondag 26 december 2010 om 21:56
quote:MEFS schreef op 26 december 2010 @ 21:51:
Solveig, je weet het nooit. Ze krijgt een cursus computeren voor bejaarden en voordat je het weet staat ze op je facebook. De buurvrouw van mijn moeder was analfabet. Op een dag kreeg ik haar op mijn fb. Ze had geleerd te schrijven en gelijk internet te gebruiken.
Dat is alleen maar goed van de buurvrouw van je moeder!
Mijn moeder kan wel een béétje op internet, ze heeft een hyves (maar die moest ik maken en als er iets gewijzigd moet worden moet ik dat ook doen
) maar ik zie haar nog niet op een forum rondhangen
Solveig, je weet het nooit. Ze krijgt een cursus computeren voor bejaarden en voordat je het weet staat ze op je facebook. De buurvrouw van mijn moeder was analfabet. Op een dag kreeg ik haar op mijn fb. Ze had geleerd te schrijven en gelijk internet te gebruiken.
Dat is alleen maar goed van de buurvrouw van je moeder!
Mijn moeder kan wel een béétje op internet, ze heeft een hyves (maar die moest ik maken en als er iets gewijzigd moet worden moet ik dat ook doen
zondag 26 december 2010 om 21:57
quote:Cateautje schreef op 26 december 2010 @ 21:55:
Aan de ene kant sta ik op en neer te springen op muziek van Santana en Pink Floyd en het andere moment zegt mijn zoon , dat ik over 6 jaar al in aanmerking kom voor een speciale woning.
Lekker bemoedigend ttsssssss.
Dat zijn de betere opmerkingen Ik had trouwens gedacht dat jij veel jonger was, van wat ik van je lees hier.
Maar tegenwoordig is 50+ toch niet meer oud? Met 80, dán ben je oud, in mijn ogen, tot die tijd kan alles
Aan de ene kant sta ik op en neer te springen op muziek van Santana en Pink Floyd en het andere moment zegt mijn zoon , dat ik over 6 jaar al in aanmerking kom voor een speciale woning.
Lekker bemoedigend ttsssssss.
Dat zijn de betere opmerkingen Ik had trouwens gedacht dat jij veel jonger was, van wat ik van je lees hier.
Maar tegenwoordig is 50+ toch niet meer oud? Met 80, dán ben je oud, in mijn ogen, tot die tijd kan alles
zondag 26 december 2010 om 22:00
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 21:57:
[...]
Maar tegenwoordig is 50+ toch niet meer oud? Met 80, dán ben je oud, in mijn ogen, tot die tijd kan alles Ben ook al 31 jaar 18, dat scheelt.
[...]
Maar tegenwoordig is 50+ toch niet meer oud? Met 80, dán ben je oud, in mijn ogen, tot die tijd kan alles Ben ook al 31 jaar 18, dat scheelt.
zondag 26 december 2010 om 22:01
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 21:39:
[...]
Ja, nou, straks zit mijn moeder hier Oh sorry Solvieg, lieverd... moet ik nu maar verhuizen naar Libelle? Kus van je moeder....
[...]
Ja, nou, straks zit mijn moeder hier Oh sorry Solvieg, lieverd... moet ik nu maar verhuizen naar Libelle? Kus van je moeder....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor