3000 + deel 77
zondag 26 december 2010 om 15:32
quote:lunaan schreef op 26 december 2010 @ 13:45:
Effe voor mijn tweelingszusje,
Enne VINN als je hulp nodigt hebt,ik heb de Boerderie openstaan.
Ik ga wijn drinken met een vriendin, en Pride en Prejudice kijken
Effe een terug aan mijn tweelingzusje!
Roos, je smsje, wat lief!
en nu moet ik op bezoek, daaaaaaaaaag rustige restant kerstdag...
Effe voor mijn tweelingszusje,
Enne VINN als je hulp nodigt hebt,ik heb de Boerderie openstaan.
Ik ga wijn drinken met een vriendin, en Pride en Prejudice kijken
Effe een terug aan mijn tweelingzusje!
Roos, je smsje, wat lief!
en nu moet ik op bezoek, daaaaaaaaaag rustige restant kerstdag...
zondag 26 december 2010 om 16:43
Ja joh, ik vind het eigenlijk wel heel leuk hoor. Ben al vanaf 12 uur eigenlijk bezig. Ik wil het niet iedere week hoor zo uitgebreidt maar ik denk wel dat ik wat vaker echt wil koken. Dus recepten zijn welkom.
Ik ga zo je topic even lezen. Nog even het slagroom mysterie oplossen. Luun heeft ook nog wat hulplijnen ingeschakeld.
Ik ga zo je topic even lezen. Nog even het slagroom mysterie oplossen. Luun heeft ook nog wat hulplijnen ingeschakeld.
zondag 26 december 2010 om 16:47
zondag 26 december 2010 om 20:33
Heee Pop. En heb je nu dat korset uitgedaan? Lekker alles laten hangen?
Ik PLOF!
Maar, alles is geslaagd en was heerlijk.
De soep was echt verrukkelijk!
De aardappelgratin zat teveel slagroom in maar was niet heel hinderlijk wel machtiger..... Volgende keer zal ik er zeker minder in doen want het is echt niet nodig zoveel.
Het vlees was heerlijk, de sla was jammie, de peren waren goddelijk, de wortels weet ik niet maar Graaf en Minigravin vonden ze lekker.
Het toetjes was ook heerlijk maar ik en Minigravin kregen hem niet op. Minigravin liet op een gegeven moment zo'n harde boer dat mijn haarlok gewoon weer op zijn plek vloog.
Nou ja toen vond ik dat ze moest stoppen met eten want anders was ze misselijk geworden denk ik.
Maar Graaf heeft dus echt alles op en vond dat ik mezelf heb overtroffen (wat natuurlijk niet zo moeilijk was).
Voor de liefhebbers. Ik heb nog ijs en slagroom en ik heb nog 3 stoofperen.
Ik PLOF!
Maar, alles is geslaagd en was heerlijk.
De soep was echt verrukkelijk!
De aardappelgratin zat teveel slagroom in maar was niet heel hinderlijk wel machtiger..... Volgende keer zal ik er zeker minder in doen want het is echt niet nodig zoveel.
Het vlees was heerlijk, de sla was jammie, de peren waren goddelijk, de wortels weet ik niet maar Graaf en Minigravin vonden ze lekker.
Het toetjes was ook heerlijk maar ik en Minigravin kregen hem niet op. Minigravin liet op een gegeven moment zo'n harde boer dat mijn haarlok gewoon weer op zijn plek vloog.
Nou ja toen vond ik dat ze moest stoppen met eten want anders was ze misselijk geworden denk ik.
Maar Graaf heeft dus echt alles op en vond dat ik mezelf heb overtroffen (wat natuurlijk niet zo moeilijk was).
Voor de liefhebbers. Ik heb nog ijs en slagroom en ik heb nog 3 stoofperen.
zondag 26 december 2010 om 21:02
Maar ik heb niet gekookt, jij hebt dat gedaan...Jij hebt die hele maaltijd op tafel gezet. En niet ik,,,,En ..duh...Je mag trots op je zijn....En ik ben nu beyond dronken (en blij dat ik nu kan gaan slapen....Op dit moment heb ik ik nog leuke suggesties wat je kan doen met de overgebleven slagrooom . Maar dat kan je ze jezelf welverzinnennen
zondag 26 december 2010 om 21:09