3000 + deel 77

19-12-2010 18:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 77 dus

3000 posts!

Dus iedereen weet wat de afspraken zijn, wat we hier doen en wat we niet doen.

Wees welkom!
quote:friezinnetje schreef op 26 december 2010 @ 14:26:

Hmm dan is het ook geen siroop meer, Vin. Dan heb je al bijna snoepjes

Als je het eerst een beetje verwarmd, met wat water erbij? wil je een snoepje Fries? Zelf gemaakt......
Stuur maar op, Gravin!
Het zal al regt komen met Vinn d'r kerstdiner

Nu ga ik terug naar Mr. Darcy

quote:lunaan schreef op 26 december 2010 @ 13:45:

Effe voor mijn tweelingszusje,

Enne VINN als je hulp nodigt hebt,ik heb de Boerderie openstaan.

Ik ga wijn drinken met een vriendin, en Pride en Prejudice kijken

Effe een terug aan mijn tweelingzusje!

Roos, je smsje, wat lief!

en nu moet ik op bezoek, daaaaaaaaaag rustige restant kerstdag...
Uhm, hoeveel lepels suiker op 250ml slagroom?
Geen idee Vin, ik heb even gegoogled en elke site zegt weer iets anders.

Hier heb je helemaal iets aan natuurlijk, sorry...
Ik heb hulplijn Luun al ingeschakeld. Maar dat zag ik dus ook via Google. Overal staat wat anders.

Lief van je dat je mee zocht.

Hoe is je dag vandaag?
Wel goed eigenlijk. Heb een heel luie dag en ik heb een aantal knopen doorgehakt. Ik heb er zelfs net een topic over geopend, haha.

Jij hebt het druk zie ik!
Ja joh, ik vind het eigenlijk wel heel leuk hoor. Ben al vanaf 12 uur eigenlijk bezig. Ik wil het niet iedere week hoor zo uitgebreidt maar ik denk wel dat ik wat vaker echt wil koken. Dus recepten zijn welkom.

Ik ga zo je topic even lezen. Nog even het slagroom mysterie oplossen. Luun heeft ook nog wat hulplijnen ingeschakeld.
Ik hou ook zo van koken, kan gerust een hele dag in de keuken staan. Maar alleen als ik mensen te eten krijg, koken van alleen mezelf vind ik geen bal aan. Iets bakken vind ik ook leuk, maar ook alleen als ik het kan delen. Alleen een hele taart opeten zie ik nooit zo zitten.
Vera, ik lees je topic later. Ik zie dat ik het niet even vluchtig moet lezen, daar is het iets te serieus voor.
Pfffff Veer op de ene chat, Vinn op de andere.... en ik maar heen en weer rennen, en die arme Mr Darcy ligt nog steeds in de plomp

Duzze laters

Het zit erop! we zijn thuis en hebben rust *zucht*

Tip van de dag: trek geen sexy korset aan als je nog uitgebreid gaat eten..... dat knelt
Nog even een dikke voor Vin en Vera! en voor iedereen eigenlijk, gewoon, omdat het kan
Heee Pop. En heb je nu dat korset uitgedaan? Lekker alles laten hangen?

Ik PLOF!

Maar, alles is geslaagd en was heerlijk.

De soep was echt verrukkelijk!

De aardappelgratin zat teveel slagroom in maar was niet heel hinderlijk wel machtiger..... Volgende keer zal ik er zeker minder in doen want het is echt niet nodig zoveel.

Het vlees was heerlijk, de sla was jammie, de peren waren goddelijk, de wortels weet ik niet maar Graaf en Minigravin vonden ze lekker.

Het toetjes was ook heerlijk maar ik en Minigravin kregen hem niet op. Minigravin liet op een gegeven moment zo'n harde boer dat mijn haarlok gewoon weer op zijn plek vloog.

Nou ja toen vond ik dat ze moest stoppen met eten want anders was ze misselijk geworden denk ik.

Maar Graaf heeft dus echt alles op en vond dat ik mezelf heb overtroffen (wat natuurlijk niet zo moeilijk was).

Voor de liefhebbers. Ik heb nog ijs en slagroom en ik heb nog 3 stoofperen.
En LUUN is de BESTE!!!!!

Luun echt, dank je wel. Ik had me echt nooit zo zeker gevoeld als jij er niet was geweest om te helpen.
Boerderieburen, ik kan nog een kodiakbeertje vergeven. Wie van jullie heeft hem nog niet?

Maar ik heb niet gekookt, jij hebt dat gedaan...Jij hebt die hele maaltijd op tafel gezet. En niet ik,,,,En ..duh...Je mag trots op je zijn....En ik ben nu beyond dronken (en blij dat ik nu kan gaan slapen....Op dit moment heb ik ik nog leuke suggesties wat je kan doen met de overgebleven slagrooom . Maar dat kan je ze jezelf welverzinnennen
ja lekker dan Luun. Graaf gaat over een paar minuten naar zijn werk. Komt ze nu mee!

Ga jij maar lekker slapen. Vergeet Mr. Darcy niet uit die plomp te halen. Het is anders zo onsmakelijk als hij over een tijdje weer opgezwollen en mismaakt boven komt drijven.

Trusten!
goeieavond
Hoi Friez!!!
Ik ontplof!
Echt teveel gegeten. Maar wel heel erg lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven