Hoe jong ben je?

26-12-2010 20:41 242 berichten
Ik weet, het gaat me niks aan, maar ik ben benieuwd. Hoe jong zijn de jongste en de oudste forummers? Ik val buiten de viva doelgroep, maar ben te jong om de oudste te mogn zijn: 43

Tijd voor prijzen.

EN DE ROLATOR GOES TO......

*getrommel

*nog meer getrommel

Nammma

EN DE FRISTI GOES TO....

*getrommel

............................Tinks (gefeliciteerd met je verjaardag)

Alle reacties Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 26 december 2010 @ 21:45:

47

Huh? Ik dacht dat wij uit hetzelfde bouwjaar waren?

Ik ben 46.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
23
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 22:01:

[...]

Oh sorry Solvieg, lieverd... moet ik nu maar verhuizen naar Libelle? Kus van je moeder.... Hm, ik vind het toch jammer dat blijkt dat mijn moeder én mijn naam niet kan spellen en erg blij is bewust kinderloos te zijn
32. Heerlijke leeftijd.

Niet meer dat onzekere gedoe van een 20 jarige ( en maar denken dat je zó volwassen bent met je 22 lentes ) Maar gewoon een heerlijke leeftijd. Goed leven. Ect.

Ik dacht altijd dat dertig worden heul erg zou zijn.

Guess what ? Ik heb me werkelijkwaar nog nooit zo goed, mooi, geliefd en gelukkig gevoeld .

Yay ikke
39
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Solomio schreef op 26 december 2010 @ 22:02:

[...]

Huh? Ik dacht dat wij uit hetzelfde bouwjaar waren?

Ik ben 46.Nu ga ik zelf twijfelen..X-D
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 22:03:

[...]

Hm, ik vind het toch jammer dat blijkt dat mijn moeder én mijn naam niet kan spellen en erg blij is bewust kinderloos te zijn ah, damnb, betrapt... Ik ben die hele goeie vriendin van je moeder, die je altijd schoppen verkocht (stiekem dan he?)... Werkt deze??? Ah toe, ah toe?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 22:18:

[...]

ah, damnb, betrapt... Ik ben die hele goeie vriendin van je moeder, die je altijd schoppen verkocht (stiekem dan he?)... Werkt deze??? Ah toe, ah toe? Of ik was en ben zo'n afschuwelijke dochter dat mijn moeder zichzelf op internet voordoet als een soort El Ninjoo
30, pas...
24 (en bijna 25) op papier, in mijn hoofd 18, 19 en soms ook 6.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 22:20:

[...]

Of ik was en ben zo'n afschuwelijke dochter dat mijn moeder zichzelf op internet voordoet als een soort El Ninjoo Ik lijk op Nien op t forum??? Hmmm, is dat een compliment??? Vooruit, ik vind het een compliment! Dank u, dank u!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Over drie maanden 41, maar zie er veul jonger uit. Vraag maar aan Confiture:)
De meesten zitten wel in de Viva doelgroep. Toch vind ik (50) het leuk dat er ook ouderen zitten. Laten we het erop houden dat wij jong van hart zijn. Ik vind het elders gewoon niet leuk. Libelle enzo.
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 22:22:

[...]

Ik lijk op Nien op t forum??? Hmmm, is dat een compliment??? Vooruit, ik vind het een compliment! Dank u, dank u! Alle bewust kindvrijen zijn toch hetzelfde? Net als alle moeders. Dat houdt het overzichtelijk
Ik vind leeftijd trouwens echt zo'n non-ding eigenlijk. Laatst een kennis die dus ook zuchte 'ik wou dat ik nog 27 was, ik word alweer 36' en een andere kennis die riep 'nu word ik dertig, nu moet ik opeens van alles enzo, moet ik gaan nadenken over trouwen en kinderen krijgen, nu moet ik serieus worden'. Die zag daar als een berg tegenop.

Dat snap ik nooit zo.
32, héél gemiddeld dus
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 22:25:

[...]

Alle bewust kindvrijen zijn toch hetzelfde? Net als alle moeders. Dat houdt het overzichtelijk
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 22:26:

Ik vind leeftijd trouwens echt zo'n non-ding eigenlijk. Laatst een kennis die dus ook zuchte 'ik wou dat ik nog 27 was, ik word alweer 36' en een andere kennis die riep 'nu word ik dertig, nu moet ik opeens van alles enzo, moet ik gaan nadenken over trouwen en kinderen krijgen, nu moet ik serieus worden'. Die zag daar als een berg tegenop.

Dat snap ik nooit zo.Ik ook niet.
Ik begrijp het wel. Toen ik 40 werd vond ik het moeilijk dat sommige deuren voorgoed dicht gaan
19, dus eigenlijk nog wel piepjong, haha.
quote:MEFS schreef op 26 december 2010 @ 22:33:

Ik begrijp het wel. Toen ik 40 werd vond ik het moeilijk dat sommige deuren voorgoed dicht gaanZoals wat dan?
Mijn leven begon pas bij 40!
38
Over twee maanden 29.
27.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven