Hoe jong ben je?
zondag 26 december 2010 om 20:41
Ik weet, het gaat me niks aan, maar ik ben benieuwd. Hoe jong zijn de jongste en de oudste forummers? Ik val buiten de viva doelgroep, maar ben te jong om de oudste te mogn zijn: 43
Tijd voor prijzen.
EN DE ROLATOR GOES TO......
*getrommel
*nog meer getrommel
Nammma
EN DE FRISTI GOES TO....
*getrommel
............................Tinks (gefeliciteerd met je verjaardag)
Tijd voor prijzen.
EN DE ROLATOR GOES TO......
*getrommel
*nog meer getrommel
Nammma
EN DE FRISTI GOES TO....
*getrommel
............................Tinks (gefeliciteerd met je verjaardag)
zondag 26 december 2010 om 22:51
quote:Solveig schreef op 26 december 2010 @ 22:25:
[...]
Alle bewust kindvrijen zijn toch hetzelfde? Net als alle moeders. Dat houdt het overzichtelijk Ach, natuurlijk, domme Hasse (facepalm) , het leven is helemaal niet ingewikkeld... maar haske makkelijk via allerlei simpele lijntjes te volgen... he dom, van mij.... Sowwy....
[...]
Alle bewust kindvrijen zijn toch hetzelfde? Net als alle moeders. Dat houdt het overzichtelijk Ach, natuurlijk, domme Hasse (facepalm) , het leven is helemaal niet ingewikkeld... maar haske makkelijk via allerlei simpele lijntjes te volgen... he dom, van mij.... Sowwy....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 26 december 2010 om 22:59
quote:Liv schreef op 26 december 2010 @ 22:53:
[...]
Haha, ik ben 40 en laatst vroeg een cliënt (thuiszorg) me of ik al op mezelf woonde.... (ik heb 4 kinderen....)
Dat is helemaal debiel!
Ik vind het meestal niet erg, ben zelfs heel blij met m'n jeugdige uitstraling, maar soms denk ik echt: je ziet toch zelf ook wel dat ik geen 20 meer ben?
[...]
Haha, ik ben 40 en laatst vroeg een cliënt (thuiszorg) me of ik al op mezelf woonde.... (ik heb 4 kinderen....)
Dat is helemaal debiel!
Ik vind het meestal niet erg, ben zelfs heel blij met m'n jeugdige uitstraling, maar soms denk ik echt: je ziet toch zelf ook wel dat ik geen 20 meer ben?
I am surrounded by morons
zondag 26 december 2010 om 23:09
quote:Twisted schreef op 26 december 2010 @ 22:59:
[...]
Dat is helemaal debiel!
Ik vind het meestal niet erg, ben zelfs heel blij met m'n jeugdige uitstraling, maar soms denk ik echt: je ziet toch zelf ook wel dat ik geen 20 meer ben?Ja, ik vond het aan de ene kant een compliment, maar aan de andere kant dacht ik: huh? is er iets mis met je zicht of zo?
[...]
Dat is helemaal debiel!
Ik vind het meestal niet erg, ben zelfs heel blij met m'n jeugdige uitstraling, maar soms denk ik echt: je ziet toch zelf ook wel dat ik geen 20 meer ben?Ja, ik vond het aan de ene kant een compliment, maar aan de andere kant dacht ik: huh? is er iets mis met je zicht of zo?
zondag 26 december 2010 om 23:25
quote:Liv schreef op 26 december 2010 @ 23:09:
[...]
Ja, ik vond het aan de ene kant een compliment, maar aan de andere kant dacht ik: huh? is er iets mis met je zicht of zo?
Precies! Ik troost me maar met de gedachte dat ik er op m'n 50e waarschijnlijk nog als 35 uitzie
Of zou de tand des tijds op een gegeven moment tóch genadeloos toeslaan?
[...]
Ja, ik vond het aan de ene kant een compliment, maar aan de andere kant dacht ik: huh? is er iets mis met je zicht of zo?
Precies! Ik troost me maar met de gedachte dat ik er op m'n 50e waarschijnlijk nog als 35 uitzie
Of zou de tand des tijds op een gegeven moment tóch genadeloos toeslaan?
I am surrounded by morons