Kletsgroepje LV
maandag 27 december 2010 om 19:37
dinsdag 28 december 2010 om 10:18
Goeiemorgen!
Ja,begrijpelijk.
Ik heb net even een bozige email gestuurd,had wijnen besteld,op mn werk laten komen en 1 pakket was kwijt.Dus hebben ze een nieuwe gestuurd,fijn!
Maar ik had gevraagd of,als het toch nog gestuurd moest worden,het naar mn huis zou kunnen.Dat ging niet want het was al weg.
Maar er kwam toch een pakket naar huis,incl rekening.
Ik vind dat raar,ben benieuwd waar ze mee komen.
Ja,begrijpelijk.
Ik heb net even een bozige email gestuurd,had wijnen besteld,op mn werk laten komen en 1 pakket was kwijt.Dus hebben ze een nieuwe gestuurd,fijn!
Maar ik had gevraagd of,als het toch nog gestuurd moest worden,het naar mn huis zou kunnen.Dat ging niet want het was al weg.
Maar er kwam toch een pakket naar huis,incl rekening.
Ik vind dat raar,ben benieuwd waar ze mee komen.
woensdag 29 december 2010 om 09:07
Goeiemorgen
Bij Wijnvoordeel,heb ik weleens een enkele keer eerder bij besteld;nooit eerder problemen gehad..
Voortaan maar weer naar de slijter,heb ook nog geen antwoord gehad op mn email.
Ik heb gewoon weer 11 uur geslapen,even van J wakker geworden maar gewoon doorgeslapen.Gisteren hebben we samen een spelletje gedaan(doen we bijna nooit),erg leuk.
Ik kom nu pas tot rust merk ik
Jij/jullie veel sterkte vanmiddag
Bij Wijnvoordeel,heb ik weleens een enkele keer eerder bij besteld;nooit eerder problemen gehad..
Voortaan maar weer naar de slijter,heb ook nog geen antwoord gehad op mn email.
Ik heb gewoon weer 11 uur geslapen,even van J wakker geworden maar gewoon doorgeslapen.Gisteren hebben we samen een spelletje gedaan(doen we bijna nooit),erg leuk.
Ik kom nu pas tot rust merk ik
Jij/jullie veel sterkte vanmiddag
woensdag 29 december 2010 om 10:58
Das toevallig, daar heb ik op aanraden van mijn vader en broer gisteren ook wijn besteld. Zij waren er erg enthousiast over. Maar goed, 1 keer een foutje kan gebeuren toch.
Lekker zeg, 11 uur slapen! Ik ben jaloers...
Dank je, het zal wel weer moeilijker zijn dan we denken.
Lekker zeg, 11 uur slapen! Ik ben jaloers...
Dank je, het zal wel weer moeilijker zijn dan we denken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 29 december 2010 om 21:09
Is ook wel vreemd, heb je het al ontvangen?
Emotioneel viel de crematie mee, de insteek van de dienst was anders, meer kerkelijk. Daar hebben we niet veel mee, dus wordt er ook niet zo snel een snaar bij je geraakt. Aan het eind wel even slikken en tranen bij het echte afscheid.
Emotioneel viel de crematie mee, de insteek van de dienst was anders, meer kerkelijk. Daar hebben we niet veel mee, dus wordt er ook niet zo snel een snaar bij je geraakt. Aan het eind wel even slikken en tranen bij het echte afscheid.
donderdag 30 december 2010 om 16:46
donderdag 30 december 2010 om 17:34
Nee,we zijn niet binnen geweest.Het parkeerterrein(en) is direct aan de weg dus ik had zo'n man aangesproken die daar een beetje alles stond te regelen en hij vertelde van de wachttijd. Als hij het niet had gezegd waren we ook omgedraaid hoor,ik vind dat veel te druk,je zit dan echt hutje mutje
We hadden alsnog een hele leuke dag zo samen,eerst even langs de motorfietszaak in Bodegraven gereden,wat rond gekeken(vindt ie leuk ) en koffie gedronken.
We kwamen nog een oud collega tegen ook.
Later thuis de moonboots aan naar t centrum gelopen,J had nog een bon voor Douglas dus die hebben we besteed,verder nog wat kleine dingetjes verderop gehaald,thee enzo.
Bij een gezellig tentje lekker zitten eten en daarna teruggewandeld.
Het was onderweg,buiten Alphen, wel mistig maar hier niet
We hadden alsnog een hele leuke dag zo samen,eerst even langs de motorfietszaak in Bodegraven gereden,wat rond gekeken(vindt ie leuk ) en koffie gedronken.
We kwamen nog een oud collega tegen ook.
Later thuis de moonboots aan naar t centrum gelopen,J had nog een bon voor Douglas dus die hebben we besteed,verder nog wat kleine dingetjes verderop gehaald,thee enzo.
Bij een gezellig tentje lekker zitten eten en daarna teruggewandeld.
Het was onderweg,buiten Alphen, wel mistig maar hier niet
donderdag 30 december 2010 om 20:35
Gezellig bij elkaar op schoot
Was het niet vreselijk glad om te lopen? Hier is alles ijs, je kunt beter schaatsen onderbinden. Net even naar appie geweest, dan hoef ik morgen niet meer. Drukte viel mee, maar was een kleine ah, de ah xl zal wel overstromen weer vanavond en morgen.
Wat gaan jullie doen morgen?
Was het niet vreselijk glad om te lopen? Hier is alles ijs, je kunt beter schaatsen onderbinden. Net even naar appie geweest, dan hoef ik morgen niet meer. Drukte viel mee, maar was een kleine ah, de ah xl zal wel overstromen weer vanavond en morgen.
Wat gaan jullie doen morgen?
donderdag 30 december 2010 om 21:15
Ja Ik ben blij dat we omgedraaid zijn!
Ik loop al weken op moonboots met erg grof profiel,hier de wijk uit is het beste om op straat te lopen,verder over het,sinds een week geruimde,fietspad.
Wij zijn morgen lekker samen,we hebben het er nog over gehad om naar een feest te gaan maar we willen liever hier blijven met zn tweeen.
We hebben vuurwerk gekocht
Jullie?
Ik loop al weken op moonboots met erg grof profiel,hier de wijk uit is het beste om op straat te lopen,verder over het,sinds een week geruimde,fietspad.
Wij zijn morgen lekker samen,we hebben het er nog over gehad om naar een feest te gaan maar we willen liever hier blijven met zn tweeen.
We hebben vuurwerk gekocht
Jullie?
donderdag 30 december 2010 om 21:30
Mijn snowboots hebben niet zo'n heel grof profiel volgens mij, ik glibber nog steeds.
Wij hebben ook vuurwerk gekocht. Ook omdat JM's neefjes (en schoonzus en schoonouders) hier morgen zijn. Er zou een gratis pot bij zitten, maar die waren ze vergeten. Vandaag teruggegaan om 'm alsnog te halen, kreeg ik er nog een gratis voor 'de overlast'. Goed geregeld!
Morgenochtend nog werken en kids een half dagje naar de opvang.
Wij hebben ook vuurwerk gekocht. Ook omdat JM's neefjes (en schoonzus en schoonouders) hier morgen zijn. Er zou een gratis pot bij zitten, maar die waren ze vergeten. Vandaag teruggegaan om 'm alsnog te halen, kreeg ik er nog een gratis voor 'de overlast'. Goed geregeld!
Morgenochtend nog werken en kids een half dagje naar de opvang.