3000 + deel 77

19-12-2010 18:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 77 dus

3000 posts!

Dus iedereen weet wat de afspraken zijn, wat we hier doen en wat we niet doen.

Wees welkom!
Floor, ze motten je niet meer hier. En met jou nog een groepje. En zolang je door blijft gaan krijg je een ban.

Keuze is er niet dus. Alles of niks.
quote:Gravinnetje schreef op 28 december 2010 @ 22:11:

Terecht dat je je zo boos maakt Floks. Je houd niet van onrecht en wil daar dus tegenin gaan. Maar helaas, het Big Brother is Watching You. Ze zijn machtiger en groter.Viva wilt bepaalde forummers eruit mikken en ik ben er daar één van.
quote:friezinnetje schreef op 28 december 2010 @ 22:14:

Floor, ze motten je niet meer hier. En met jou nog een groepje. En zolang je door blijft gaan krijg je een ban.

Keuze is er niet dus. Alles of niks.

Precies, dus ik moet er uit!

Ik snap er ook geen hol van Floks!

Ik hoop echt niet dat je straks een permaban aan je bevallige kuikenkontje hebt, ik lees je zeer graag, en mis je oprecht als je (weer eens) een ban hebt
En ik hou me niet afzijdig, maar ik vraag me af of het protesteren nog zin heeft. En dat maakt mij tegelijktijd ook heel boos, omdat ik juist de mensen zie verdwijnen die het forum voor mij kleur geven of ik het nou met ze eens ben of niet.

Het forum heeft in de afgelopen 3 jaar heel veel voor mij betekent en ik zie het gewoon helemaal naar de klote gaan vanwege dit gezeik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
lekker koese AR
quote:Floks schreef op 28 december 2010 @ 22:14:

[...]

Viva wilt bepaalde forummers eruit mikken en ik ben er daar één van.Wie het laatst lacht lacht het best... zorg dan dat ze je er niet uit kunnen mikken!
Floks, ik heb in het begin geprobeerd antwoorden te krijgen. Die krijg ik toch niet. Dus waarom energie in steken. Mijn zenn topic is een beetje een tegenwicht topic.
Ik wil je ook niet kwijt, Floksie!

Maar ik weet dat jij je niet afzijdig kan houden.

Ik bemoei me er idd niet mee, lees wel bijna alles, en verbaas me ten zeerste. Maar wat Bietje zegt: ik ga me in mijn vrije tijd niet boos maken om dingen die ik niet kan veranderen.
dat is het lullige nou juist Bianc, je weet momenteel gewoon niet waar je op geband wordt. Vind jij de ban van Floks en die van tut terecht? Ik niet iig
quote:Bianca40 schreef op 28 december 2010 @ 22:16:

[...]

Wie het laatst lacht lacht het best... zorg dan dat ze je er niet uit kunnen mikken!Bianc, ik krijg om het minste of geringste een ban.
Gaat haar topic op Flair maar weer leven in blazen geloof ik...
quote:Floks schreef op 28 december 2010 @ 22:18:

[...]

Bianc, ik krijg om het minste of geringste een ban.Alleen hier nog posten, schat (of mag dat ook niet meer, schat zeggen?)
Floks, ik denk dat voor jou hetzelfde geldt als voor Tut en Thee, niks geen schone lei, je krijgt het nadeel van de twijfel
Ik snap dus niet dat je kunt zeggen, dat groepje forummers willen we niet meer. Waarom dan niet? En hoe kun je dat rechtvaardigen? Hoe haal je het in je hoofd?

Het betreft naar mijn idee een groepje forummers die duidelijk aanwezig zijn op het forum als je hier vaak genoeg bent. Forummers die voor een humoristische noot zorgen, een kritische noot plaatsen en recht voor hen raap zijn.

Wat willen ze dan als publiek? Willen ze dan het forum dood laten bloeden? Zonder deze forummers die wat peper in de groep gooien, is er namelijk niet zoveel maar aan voor "newbies". Een gezapig forum, die hebben we toch al genoeg met Babybrabbel en Libelle, dat kan toch niet het streven zijn?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 december 2010 @ 22:18:

Gaat haar topic op Flair maar weer leven in blazen geloof ik...Dat heb ik net al gedaan
Waarschijnlijk krijg ik nu weer een ban om wat ik hier post.
blijkbaar wel Graafje, ze hebben geen zin meer in forummers met een duidelijke mening
Nee ik vind de bans van Tut en Floks absoluut niet terecht!

Maar als het er zo dik bovenop ligt dat er een aantal op de nominatie staan om er uit gemikt te worden, dan kun je jezelf geen groter plezier doen door je niet meer in de Mod-topics te vertonen en 'ze' dus werkelijk geen reden te geven om je te bannen.
quote:Floks schreef op 28 december 2010 @ 22:20:

Waarschijnlijk krijg ik nu weer een ban om wat ik hier post.Dan zou ik ook een ban moeten krijgen...........
quote:rosanna08 schreef op 28 december 2010 @ 22:20:

blijkbaar wel Graafje, ze hebben geen zin meer in forummers met een duidelijke mening Als al het ForumSchorem eruit is wat hebben we dan? Vivabrabbel?
Floks, ben je er nog??
quote:poppedotje schreef op 28 december 2010 @ 22:21:

[...]

Dan zou ik ook een ban moeten krijgen...........Nee hoor, jij bent geen 'bedreiging' voor het forum.
quote:poppedotje schreef op 28 december 2010 @ 22:22:

[...]

Als al het ForumSchorem eruit is wat hebben we dan? Vivabrabbel? psies
quote:friezinnetje schreef op 28 december 2010 @ 22:23:

Floks, ben je er nog??Nog wel, morgen ws niet meer. Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven