Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Het voelt hier als weekend Lief heeft nog vrij, nichtje logeert hier de hele week, we hangen allemaal nog in pyjama.

Gister naar het theater geweest (Mims: die voorstelling waar jij eigenlijk ook wel naartoe wilde) en dat was leuk
Koffie, dus

D, hoe is het daar, zo ver, ver, overzee?
Ik zit even het topic te vullen hoor.

Anders echoot het zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi kasteel Tila!

*pakt een bakkie koffie en gaat op zoek naar eenmooie kasteelkamer*

He deze vind ik mooi

Gisteren een heerlijke dag gehad bij vrienden in het zuiden.

Mims at eenmooie herinnering aan gisteren een jaar geleden

Bloes wat lekker een huisje op de Veluwe. en een voor jou.

Ok tijd voor koffie!
O, als Dot deze foto ziet wordt ze ook subiet kasteelvrouwemeisje

De kans daarop is echter klein, want ze is met Dochter onderweg naar oma voor 2 nachtjes logeren. Zoon is naar zijn vader, dus als GG straks terugkomt van meiden wegbrengen zijn we anderhalve dag en 2 nachten geheel allenig tesaam. Gut, wat rot nou toch (al ben ik dan wel zo mutsig dat ik met klein brokje in de keel de rondslingerende slofjes van Dot en Harry Potter van Zoon naar hun kamers heb teruggesleept en de deuren dicht heb gedaan om de lege bedjes niet zo, eh, leeg te zien).

Vanmiddag sauna, vanavond laat leuk bandje in leuke kroeg en daar omheen veel vergrijpen aan eigen man. I LOVE kerstvakantie!

D - heb je het goed op je eiland?
He bah Lil wat vervelend voor je
Suup, wat een mooie kamer

Lil, je bent een muts maar dat komt wel weer goed in de sauna, toch?

Wij tuttelen. Lief is met het kroost boodschappen doen, Nichtje en ik hebben de kerstpuzzel van de volkskrant samen gedaan, trutteldetruttel
Tilalia,

Ging de verhuizing goed? Geen trauma er aan over gehouden?
Tilalia,

Ging de verhuizing goed? Geen trauma er aan over gehouden?
Ha MEFS, volgens mij is Tila nu aan tutteldetuttel met de butler, dus met dat trauma valt het wel mee

Hier ook tutteldetuttel, alleen dan zonder butler, waar zijn die mannen als je ze nodig hebt?

Poets komt zo en ik ga even shoppen noodzakelijke boodschappen doen.
Ging goed hoor, Mefs. Het viel mee dit keer
Hebben jullie een kamer vrij om af en toe te komen logeren? Maar geen zoet roze, aub. Ik ben allergisch voor die kleur.
Ja hoor we hebben een logeerkamer

Gezellig. Als ik te opdringerig word, hoor ik het graag.
Koffie!

**gaapt**

hebben tot veel te laat carcassonne zitten spelen met nichtje. Dus ik ben best gaar.
Lekker!

Sterkte vandaag met gaarzijn.

Ik moet zo even boodschappen gaan doen oliebollenmix kopen voor broer en dan eind van de middag richting vliegveld.

Regeldagje dus.
Schaatsen...

Ik ga dadelijk schaatsen...

Blijkbaar is het vandaag Pasen en Pinksteren tegelijk (vrolijk Pasen allemaal).
Wat wilde ik nou toch typen?
Wow. Schaatsen. Het is Sint Juttemis!

Vliegze, Suup!
Mims have fun!
Zo alle klusjes gedaan, specviaal vuurwerkbrievenbusje aan de deur gehangen, koffers gepakt, inclusief 3 pakken oliebollenmix en heel veel warme kleren het kwik daalt vannacht tot min 20 (ja echt) instructie voor de kattenoppas, flesje bubbels klaargelegd als vriendin in huis komt. Nou ja volgens mij ben ik niets vergeten.

Zo komt er nog even een vriend een bakkie doen en dan richting vliegveld. *zwaai*
Daaaag! Lieve Suup, heel veel plezier! *smak*

Ik ben met de kinders aan het petsen Dat vinden ze namelijk quality time Ze maken ruzie om wie er als eerste mag dweilen en dat zijn dan kinderen van mij
Mims, hoe was het om te schaatsen?
Dat was een uitdaging, Tila.

Heb wel hulptroepen ingeschakeld; mijn stiefvader die tien jaar geleden nog meervoudig wereldkampioen schaatsen bij de veteranen was. Kijk, die kan dus schaatsen. Hard ook. Dus Mopsey achter een schaatsrekje, en opa duwen. Mijn hemel, dat was spectaculair. Niet bij te houden, *sjoefsjoef* overal tussendoor en omheen. Het gevaar van de ijsbaan, ze gingen denk ik minstens drie keer zo snel als de andere schaatsers,, maar Mops vond het fantastisch. Dat ik daar een beetje lullig achteraan krabbelde op mijn huurnoren viel gelukkig niet zo op, :-).

Heb wel een blauwe plek op mijn bil. Maar dat was niet op het ijs, maar toen ik naast de ijsbaan even de breedte van het bankje verkeerd inschatte...

Have fun, lieve Suup.

En Dar, geniet je een beetje?
Wat wilde ik nou toch typen?
Haha, dat klinkt als een ongelukje dat mij kan overkomen Mims....

Mooi nieuw kasteel zeg!! Vanaf de laptop in het boshuisje, sluip ik even binnen via de personeelsingang. Gisteren hebben we Paleis het Loo bezocht en veeeeeeel sneeuwballen gegooid, en natuurlijk heb ik me gek gefotografeerd. In het paleis mocht het niet maar dat vonden we dan ook een tamelijk ouderwetsch kasteel. De Bloesjes waren vooral geschokt door de hobby van Prins Hendrik. Die bleek nogal van jagen te houden nl en vooral het berenlijkkleed en de olifantenpoten naast de kachel vielen nogal verkeerd bij mijn dierenvriendinnen... 's Avonds hebben we nog gezwommen in een klein maar leuk zwembad en heb ik me sufgenoten van die blije bekken (3 stuks) op de glijbaan. Vandaag hebben we veeeeeeeel gewandeld en gesleed, ook superleuk dus. Vanaf een zandduin glijen is echt erg leuk. Ik was eerst te schijterig om het te proberen en heb vele mooie kiekjes van mijn mensen gemaakt. Maar de Bloesjes hebben me overgehaald met een zoen en " Kom op mam, overwin je angsten!" Allright, dan ga ik natuurlijk.

Nu liggen zij weer in het zwembad en gaan we zo pizza's in het restaurant bikken, heel niet verkeerd dus.

Suup veel plezier meisje!! Wow, je verzamelt nu zeker frequent flyer miles!? Dar, how are you love? ;) En Sis, ben jij met je man naar het Joods Historisch museum ofzo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven