Mag ik even schelden?
woensdag 29 december 2010 om 16:33
Bah bah en nog eens bah! Wat een asociale mensen fietsen er toch op deze wereld!
Loop net bij de winkel vandaan, over het voetpad. Hoor achter me heel hard `Kijk uit!`. Met dat ik omkijk, word ik van achteren aangereden door een dame op een fiets.
Die vervolgens boos wordt op mij dat ik in de weg loop en niet aan de kant ga. Op mijn beleefde `dit is een voetpad, mevrouw` werd ik nog net niet voor schobbejak uitgemaakt, al kwam de hoer, trut en stomme jeugd van tegenwoordig wel voorbij...
Oftewel± hierbij geef ik het graag terug! Mevrouw, ik vind u een doos! En wat je zegt ben je zelf. Puh.
Ook wat te schelden? Hier kan het!
Loop net bij de winkel vandaan, over het voetpad. Hoor achter me heel hard `Kijk uit!`. Met dat ik omkijk, word ik van achteren aangereden door een dame op een fiets.
Die vervolgens boos wordt op mij dat ik in de weg loop en niet aan de kant ga. Op mijn beleefde `dit is een voetpad, mevrouw` werd ik nog net niet voor schobbejak uitgemaakt, al kwam de hoer, trut en stomme jeugd van tegenwoordig wel voorbij...
Oftewel± hierbij geef ik het graag terug! Mevrouw, ik vind u een doos! En wat je zegt ben je zelf. Puh.
Ook wat te schelden? Hier kan het!
woensdag 29 december 2010 om 17:36
Ha! Zo irriteer ik me kapot aan die automobilisten met dit weer; die niet begrijpen dat je op de fiets op een ijsbaan nu eenmaal niet zo snel de overkant van een kruispunt kan bereiken en voor je neus gezellig op gaan trekken...de pl**rislijer werd nog boos toen ik duidelijk maakte dat als hij 3 seconden had gewacht ik ook fatsoenlijk de overkant kon bereiken. Wat moet ik dan?! Een beetje aanpassen met dit weer misstaat niemand.
This is not kosher!