Het Grote Niet Afscheids Topic!

29-12-2010 14:35 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig weet je het niet zo goed meer als je iemand opeens mist. Heeft diegene er de brui aan gegeven? Is er sprake van een nick-change met het oog op privacy? Of was er een ban?

Bij deze dus het topic voor iedereen die wil aankondigen dat als hij of zij gemist wordt, dat niet vrijwillig gegaan is. Hoeft de rest in ieder geval niet zoekend rond te dwalen.

Ik bijt alvast het spits af:
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 30 december 2010 @ 23:35:

Fijn dat jullie er allemaal nog zijn!

Damaris had een ban omdat ze bannen kaltstellen genoemd had. Je mag wel een mening hebben, maar niet zomaar in iedere taal. Wilders enzo.

Aiaiaiai, caramba! Het wordt met de dag gekker hiero!

Kaltstellen, ja, goeie benaming....

een zuivering.... Daar lijkt het op...... Ze hebben daar hele goede benamingen voor.....
quote:Flowerpowerwoman schreef op 30 december 2010 @ 23:41:

[...]

Aiaiaiai, caramba! Het wordt met de dag gekker hiero!

Kaltstellen, ja, goeie benaming....

een zuivering.... Daar lijkt het op...... Ze hebben daar hele goede benamingen voor.....Nou, je kan je afvragen of ze dat er mee bedoelde. De post lezende denk ik niet dat Dama het bedoelde zoals jij het uitlegt.
quote:juliaana schreef op 30 december 2010 @ 23:44:

[...]

Nou, je kan je afvragen of ze dat er mee bedoelde. De post lezende denk ik niet dat Dama het bedoelde zoals jij het uitlegt.Heb die post niet gelezen, kan het dus ook niet weten. Geef alleen mijn eigen mening....
Hey iedereen,

jullie zullen mij niet kennen maar wil ff zeggen dat ik hier nog steeds ben. Heb in paniek door privacy-hype mijn postings op vooral geliefd topic weggehaald en heb daar zo'n spijt van!!

Ben gewoon Passie, die spontaan uit hartje reageert omdat topic mij raakt en forummers mij aanspreken. Door het onderwerp zelf of om te kletsen als iedereen slaapt...

Viel zomaar lang lopend topic binnen om ff aan te geven dat ik meeleef maar vooral geen inbreuk in hun dagelijks gesprek wilde doen. Vond reakties terug erg fijn en geeft mij de ruimte, dat als ik daar weer lees.... ik zomaar ff een knuffel of reaktie mag geven!

Nee, ik neem geen afscheid.... ervaar nog steeds mooie internet-ontmoetingen!
Goeiemorgen, ik ben er ook nog. Ik ga oud & nieuw hier gezellig vieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Afscheid neem ik niet maar dat komt omdat ik, als ik ga, ik gewoon ga en geen afscheid ga nemen. Kun je ook gewoon weer eens terugkomen zonder dat je aangesproken wordt op je afscheidsposting.

Verder wens ik iedereen een mooi forumjaar met veel minder beleidsperikelen toe.
Ben al wel een paar keer in mijn lange forumcarrière weggeweest. Zonder afscheid en vrijwillig. Momenteel niks van plan in die richting. Dusse..als ik ineens 24 uur niet gesignaleerd wordt, dan weten jullie het. En mocht het per ongeluk/al dan niet expres you're immediately out forgood, bye bye zijn, dan is dat ook zeker niet vrijwillig.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Eigenlijk best erg, volwassen vrouwen die er allemaal het hardst om schreeuwen dat ze niet weg gaan van een forum. En dat dan tig pagina's lang.
quote:elske schreef op 31 december 2010 @ 12:15:

Eigenlijk best erg, volwassen vrouwen die er allemaal het hardst om schreeuwen dat ze niet weg gaan van een forum. En dat dan tig pagina's lang. Wie schreeuwt er dan? En pagina's lang? Ik heb nu 82 postings en maar 2 pagina's. Waarom je dan moet huilen is mij ook niet helemaal duidelijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik snap het ook niet. Waarom die tranen?
zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim?
het is ook wel je eigen schuld he dat je het niet snapt...
quote:elske schreef op 31 december 2010 @ 13:02:

zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim?Ik ben wel zo slim dat ik begrijp dat het een retorische vraag is. Dat wij zo dom zijn. Maar goed, ga lekker verder met je spelletjes.

zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim?

Jij bent zo slim.

Ik zei net nog tegen mijn man: 'Ik heb nu toch iemand getroffen op het forum en die is zo vreselijk slim. Ik hoop dat ze vriendinnen wilt worden.'

Echt, de rest van de mensen hier op het forum zijn zo verschrikkelijk dom. Ik ben blij dat ik eindelijk een slim iemand tref.

zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim?Daar sla je de spijker op z'n kop. Dat is het. Ik ben dom en jij bent slim. Wat een openbaring.
Hier, meteen weer op de kast
quote:Floks schreef op 31 december 2010 @ 13:07:

[...]

Jij bent zo slim.

Ik zei net nog tegen mijn man: 'Ik heb nu toch iemand getroffen op het forum en die is zo vreselijk slim. Ik hoop dat ze vriendinnen wilt worden.'

Echt, de rest van de mensen hier op het forum zijn zo verschrikkelijk dom. Ik ben blij dat ik eindelijk een slim iemand tref.

Maar ja, ik met mijn kleuterschoolniveau lach natuurlijk al om een scheet.
quote:elske schreef op 31 december 2010 @ 13:09:

Hier, meteen weer op de kast Ik zit niet op de kast. Ik vraag of je vriendinnen wilt worden?
Op de kast betekent volgens mij iets heel anders. Maar ik kan het mis hebben hoor, ben niet zo slim.
Nee hoor, ben gewoon uit de kast. Ik doe nooit verstoppertje. Maar ook niet in raadsels, zoals waar jij in praat.
ja, maar dat ligt wel aan jezelf dat je dat vraagt........
Zeg willen jullie niet zo naar doen tegen mijn nieuwe vriendin?

Stelletje domme wichten!

Maar jij bent slim en wij zijn dom ................. das nie eerlijk oh neeeee.
quote:elske schreef op 31 december 2010 @ 13:11:

ja, maar dat ligt wel aan jezelf dat je dat vraagt........Dat ik vraag of je vriendinnen wilt worden?
quote:Floks schreef op 31 december 2010 @ 13:12:

Zeg willen jullie niet zo naar doen tegen mijn nieuwe vriendin?

Stelletje domme wichten!

Ja zeg, kies je vriendinnen even beter uit, groot geschut terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven