Gigolo Ramon...

30-11-2010 23:05 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds afgelopen week schrijft Ramon in een column over zijn leven als gigolo.

Nu las ik dat ie een vriendin heeft en toen vroeg ik me af...zouden jullie hier mee om kunnen gaan?
oh, ik dacht even dat Ramon zichzelf kwam aanbieden ;-D
Haha had gekund natuurlijk

Wist niet wat er nog achter te zetten vandaar de kale titel
Ik zou echt niets met iemand willen die het ook met anderen doet..
Nee, ik zou dat niet willen.
Ah know`t, tha shunt
Ik heb de column gelezen en heb eerlijk gezegd zo mijn twijfels of het wel echt is. Zijn foto is ook al te mooi om waar te zijn. En wat die vriendin betreft: zijn eerste column ging erover dat hij zo´n aantrekkelijke vrouw als klant had dat het werk hem geen énkele moeite kostte. Integendeel, hij moest moeite doen om niet te snel klaar te zijn . Als je er als vriendin al tegen kan dat je vriend dit werk doet, lijkt dit me een little bit too much information.

In principe zou ik er trouwens misschien wel mee om kunnen gaan. Maar dan moet-ie dit soort verhalen wel voor zich houden.
.
Wie is Ramon? Welke column en waar kun je die vinden?

Nee, ik zou het niet kunnen verdragen dat mijn vent zijn geld op die manier binnenharkt.
quote:Medatative_rose schreef op 30 november 2010 @ 23:29:

Wie is Ramon? Welke column en waar kun je die vinden?

Nee, ik zou het niet kunnen verdragen dat mijn vent zijn geld op die manier binnenharkt.

Hij staat in de papieren Viva.

Nu ik erover nadenk móet die foto wel nep zijn want anders is de hele discretie verdwenen. En dat lijkt me toch wel essentieel, dat die leuke man aan je arm niet te herkennen is als gigolo.
.
Ja hoor, ik heb er geen enkel probleem mee dat Ramon een vriendin heeft.
quote:MissSissy schreef op 30 november 2010 @ 23:32:

Ja hoor, ik heb er geen enkel probleem mee dat Ramon een vriendin heeft.
.
Is er psychisch iets mis met hem dat je dit topic onder psyche pijler zet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2010 @ 00:24:

Is er psychisch iets mis met hem dat je dit topic onder psyche pijler zet?
quote:Swiettie schreef op 30 november 2010 @ 23:05:

Sinds afgelopen week schrijft Ramon in een column over zijn leven als gigolo.

Nu las ik dat ie een vriendin heeft en toen vroeg ik me af...zouden jullie hier mee om kunnen gaan?

Omgaan met.....

dat 'ie in de Viva schrijft?

dat 'ie Gigolo is?

dat 'ie een column heeft?

dat 'ie een vriendin heeft?

dat 'ie als gigolo vrouwelijke klanten heeft?

Dat hij in de Viva schrijft lijkt mij verreweg het ergste
Nee, ik zou daar niet mee om kunnen gaan. Hoef die Ramon trouwens ook niet als hij een gewone baan zou hebben. Maar gelukkig voor hem èn zijn vriendin (als het non-fictie is) hebben zij elkaar gevonden.
het kan niet van 2 kanten komen bij zo'n boy. Als je daar als vrouw tegen kan heb je een vreemde relatie.
Ik vond hem inderdaad ook al te knap om waar te zijn op de foto...zou dat hem inderdaad wel echt zijn? Ergens denk ik misschien ook wel van niet....want ja de namen worden ook al veranderd. Met die looks kan ie volgens mij nog veel meer geld verdienen als model :P:P

Ik zou het niet echt leuk vinden nee als mijn vriend er zo'n baan op nahoudt....maar dan zou het denk ik ook niet mijn vriend worden in de eerste plaats (dan zijn de eerste paar zinnen die ik met hem uitwissel waarschijnlijk voldoende..."wat voor werk doe je?" ..."oh"...).

En inderdaad, ALS je het al trekt als vriendin (als ie pas na een half jaar opbiecht dat hij dit soort werk doet en je dan al van hem houdt en niet meer zonder hem kan), dan is dat dagboek van hem echt TOO MUCH information!!!! Ik zou doodgaan als ik hoorde dat hij zijn klant vet lekker vond enzo....
Ik zou vragen of ik een dagje mee naar zn werk kon als dat lekkere wijf als klant er zou zijn, als stage :D

En dan zou ik hem dumpen..

Want zou groen van jaloezie zien...
Ik heb de column ook gelezen en geloof het niet,misschien dat ze een gigolo hebben gevraagd naar ervaringen maar niet dat het helemaal echt is.

In de eerste had hij het idd over een klant die prachtig was en in die van deze week over een lelijke vrouw waar hij het niet op kon en dat hij haar daarom maar een massage had gegeven en ze betaalde er ook nog voor,nou daar geloof ik niks van.

Als ze een massage had gewild had ze wel een masseur gebeld.....
Dames,

Erg leuk om al die verschillende meningen te lezen,veel ook positief.

Het is een aardig compliment dat men niet gelooft dat de verhalen en de foto echt zijn.

Ik werk via een bemiddelings bureau dat The men's company heet.

Daar staat dezelfde foto en wat recentere.

Het is ook bewust dat er gekozen is voor een wat oudere foto zodat men niet direkt te herkennen is.

Voor wat de verhalen betreft,allemaal ware verhalen niet in de juiste volgorde altijd en natuurlijk wel een tikkie geromantiseerd om het lezen leuk te houden natuurlijk anders worden het van die eentonige verhaaltjes.

Ik hoop dat jullie nog veel lees plezier beleven aan mijn column!

Vriendelijke groetjes Ramon
net patatjes gehaald en dus even de column gelezen.

Dit is echt bullshit. Een 31-jarige maagd besteld gigolo.

En ja hoor het is nog een lekker wijf ook en hoewel nog nooit sex gehad en ondanks het maar voor weinig vrouwen is weggelegd, komt ze, vanzelfsprekend door de ongekende kwaliteiten van Ramon, door penetratie binnen 5 minuten klaar. oh ja ze is nog maagd omdat ze door haar conservatieve opvoeding nooit interesse heeft gehad voor sex? yeah right.
quote:PoisenIvy schreef op 30 december 2010 @ 18:57:

net patatjes gehaald en dus even de column gelezen.

.Stond die op de patatzak, die column?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
eh nee daar lees is de viva meestal. ga nooit naar de kapper.
Ik heb eens gekeken op die site en heb de foto van Ramon gezien. Ik vind hem er viezig uitzien, smoezelig. Dat heb je met bepaalde mensen, al gaan ze tig keer onder de douche, ze blijven er smoezelig uitzien. Maar smaken verschillen gelukkig.
Heb ook even op de site gekeken, maar las de kortharige foro's recenter zijn. Beetje jammer! In mijn geval alle charme kwijt.

X Sam
Nou ik heb de foto's op de site ook bekeken en ik vind Ramon een ontzettend lekkere kerel. In de tijd dat ik niet non-stop zwanger was en zwierend neukend door het leven ging, had ik daar best een paar honderd euro voor over gehad.

Ik vind hem alles behalve smoezelig... Ik denk dat Ramon en ik het best leuk hadden gedaan voor een paar uurtjes!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven