Bezemtopic Nummer 10!
vrijdag 31 december 2010 om 12:27
vrijdag 31 december 2010 om 12:39
Mogguh...
Tjeesss Zoeb! Wat heb je gedaan?
Coe, wat is dat 'ouwejaorke' zingen?
Een soort van St Maarten maar dan ipv snoep om oliebollen langs de huizen?
Wij vieren oudjaar bij Tante en Oom en oom bakt de oliebollen ieder jaar.Ik hoef dus er dus niet zelf achteraan. Gelukkig.
Ik moet nog wel:
Stofzuigen
Om herhalingsrecepten bij de apotheek
Om een bos bloemen voor tante
Een broek inkorten voor Oudste.
Overhemden strijken en de
Knoopjes aan de manchetten verzetten.
Mezelf in de renovatie gooien (lees douchen, fohnen make-uppen).
Laterrr maisjes!
Tjeesss Zoeb! Wat heb je gedaan?
Coe, wat is dat 'ouwejaorke' zingen?
Een soort van St Maarten maar dan ipv snoep om oliebollen langs de huizen?
Wij vieren oudjaar bij Tante en Oom en oom bakt de oliebollen ieder jaar.Ik hoef dus er dus niet zelf achteraan. Gelukkig.
Ik moet nog wel:
Stofzuigen
Mezelf in de renovatie gooien (lees douchen, fohnen make-uppen).
Laterrr maisjes!
vrijdag 31 december 2010 om 13:40
Zo, die ligt. Weliswaar nog te jengelen maar goed Oudste zit in de box, met een deken eroverheen, dus in zijn hutje Heeft net een gepeld sinaasappeltjes gehad.
Zoeb, wat onwijs balen zeg. Hopelijk valt het met de pijn een beetje mee.
MissM, wat leuk, een vloer Heerlijk dat het zo echt wordt nu!
Hier zo meteen de kamer opruimen en alle kleren die we klaar hebben staan voor iemand andres eerst maar op de kamer van Skippy zetten. Het duurt nog even voor alles weg kan dus dan maar zo. Het staat nu zo vol in de kamer...
Verder weinig nieuws. Ben een beetje gaar na die 12 dozen oliebollenmix die er gisteren doorheen gegaan zijn
Zoeb, wat onwijs balen zeg. Hopelijk valt het met de pijn een beetje mee.
MissM, wat leuk, een vloer Heerlijk dat het zo echt wordt nu!
Hier zo meteen de kamer opruimen en alle kleren die we klaar hebben staan voor iemand andres eerst maar op de kamer van Skippy zetten. Het duurt nog even voor alles weg kan dus dan maar zo. Het staat nu zo vol in de kamer...
Verder weinig nieuws. Ben een beetje gaar na die 12 dozen oliebollenmix die er gisteren doorheen gegaan zijn
vrijdag 31 december 2010 om 14:30
Mogguh
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Zoebie, wat een narigheid zeg
Fuss, waar je zin in hebt, zoveel bollen. Ik heb de mijne gekocht bij het plaatselijke meisjeskoor.
MissM, lekker, een vloer kopen (en dan ook nog een échte).
Ik ben helemaal blij, heb een koloniale tafel gekregen van bij de weggeefwinkel. Hij is mooi, hij is stoer, hij kan een heel leven mee.. (moet nog wel een lakje, maar dat is peanuts).
Vandaag:
Oliebollen gekocht
Vuurwerk laten afsteken
Boodschappen
Afwas
Was (veel achterstallig onderhoud weer).
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Zoebie, wat een narigheid zeg
Fuss, waar je zin in hebt, zoveel bollen. Ik heb de mijne gekocht bij het plaatselijke meisjeskoor.
MissM, lekker, een vloer kopen (en dan ook nog een échte).
Ik ben helemaal blij, heb een koloniale tafel gekregen van bij de weggeefwinkel. Hij is mooi, hij is stoer, hij kan een heel leven mee.. (moet nog wel een lakje, maar dat is peanuts).
Vandaag:
Oliebollen gekocht
Vuurwerk laten afsteken
Boodschappen
Afwas
Was (veel achterstallig onderhoud weer).
vrijdag 31 december 2010 om 15:41
Wat leuk dat je zo'n mooie tafel hebt gekregen Mamzie!
Respect voor Fuss en haar oliebollenberg.
En wat een goed idee om ze in te vriezen! Nooit van gehoord en ze blijven gewoon lekker?
Mijn Lijst:
Stofzuigen
Mezelf in de renovatie gooien (lees douchen , fohnen make-uppen).
Ik loop een beetje achter op schema...
Respect voor Fuss en haar oliebollenberg.
En wat een goed idee om ze in te vriezen! Nooit van gehoord en ze blijven gewoon lekker?
Mijn Lijst:
Stofzuigen
Mezelf in de renovatie gooien (lees douchen , fohnen make-uppen).
Ik loop een beetje achter op schema...
vrijdag 31 december 2010 om 15:56
Tja.. van bezemen is niet heel veel terecht gekomen maar... het is wel 'glad' en daar ben ik voor nu even tevreden mee. Volgend jaar maar gewoon weer proberen wat meer regelmaat in het gebezem te krijgen.
Ga zo mn spulletjes eens bij elkaar zoeken zodat ik klaar ben voor vertrek.. daarna ff douchen en 'mooi-maken' en dan ben ik klaar voor het nieuwe jaar!! Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen...
Zoeb, sterkte met je pols!
Lieverds ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn oud & nieuw wensen en natuurlijk een heel gelukkig, gezond 2011 voor jullie en de mensen waar je van houdt! Dat (voor zover mogelijk) al je wensen maar mogen uitkomen.
Tot volgend jaar!
Ga zo mn spulletjes eens bij elkaar zoeken zodat ik klaar ben voor vertrek.. daarna ff douchen en 'mooi-maken' en dan ben ik klaar voor het nieuwe jaar!! Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen...
Zoeb, sterkte met je pols!
Lieverds ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn oud & nieuw wensen en natuurlijk een heel gelukkig, gezond 2011 voor jullie en de mensen waar je van houdt! Dat (voor zover mogelijk) al je wensen maar mogen uitkomen.
Tot volgend jaar!
vrijdag 31 december 2010 om 17:14
vrijdag 31 december 2010 om 20:33
Ach lieve Zoeb!Dat heb jij weer!
Heel,heel veel beterschap,hoop dat je iig snel van de pijn af bent.
Een dikke
Al jullie lieverds,
Bedankt voor weer een fijn jaar bezemen,met een lach en soms een traan.Jullie zijn voor mij heel waardevol geworden in de loop der tijd,dank jullie wel allemaal!
Op naar een nieuw 2011,vol liefde,geluk,gezondheid en mooie momenten!
Dikke
Heel,heel veel beterschap,hoop dat je iig snel van de pijn af bent.
Een dikke
Al jullie lieverds,
Bedankt voor weer een fijn jaar bezemen,met een lach en soms een traan.Jullie zijn voor mij heel waardevol geworden in de loop der tijd,dank jullie wel allemaal!
Op naar een nieuw 2011,vol liefde,geluk,gezondheid en mooie momenten!
Dikke
zaterdag 1 januari 2011 om 11:04