Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Lieffies, ik ben er laat mee maar.... beter laat dan nooit..

Voor jullie allemaal een heel, heel gelukkig nieuwjaar en dat we hier maar lekker mogen blijven doorkletsen, elkaar oppeppen, complimenten geven etc!!

Alle bezoekjes zitten er weer op, gisterenavond weer thuis gekomen, logeerspullen opgeruimd, nog even op onze eigen bank gehangen en nu.. gewoon weer werken. Vakantie was veeeeeel te snel voorbij.

Zoeb, ik hoop dat je geen pijn meer hebt.. wat een ellende zeg zo vlak voor oud&nieuw (hoewel dit soort dingen natuurlijk op alle dagen van het jaar kl*te zijn). Heb je nog nieuws van je vriendin?

Coe, ik ga duimen dat je spalk eraf mag!

En nu.. koffie en werken!

Fijne dag!
Heeft er nog iemand goeie voornemens eigenlijk of doen jullie daar niet aan?
Mogguh

Nog een poes, Itskie, jullie hebben de smaak wel te pakken

Goldie, applaus voor jou, jij bezemt voor twee of drie

Vandaag:

Van bso naar huis gelopen

Kijken of ik iets leuks kan scoren voor mijn woonkamer (heb een heel leuk bedrag voor mijn verjaardag gekregen)

Was

Afwas

Uitrusten
Mwaaah... nee niet echt goede voornemens voor 2011.

Alhoewel, doorgaan zoals in 2010, dat is ook wel een goed voornemen. Want ik vind van mezelf dat ik best goed bezig ben geweest

Leuk,Mamzie! Voor je woonkamer shoppen is altijd leuk. Heb je al enig idee wat je wilt? Iets voor aan de wand om of neer te zetten?

Mijn pauze zit er op.

*schopt zichzelf naar de strijkplank*
En Coe, ben je van de spalk af? Ik heb vanmorgen een gekreukte. Joggingbroek gestreken. Ging best goed. En ik heb alleen gedoucht. En forummen met links op de iPhone gaat ook best goed.
Leuk, gezinsuitbreiding, Its! Foto!

Hoe gaat het met de pijn Zoeb, gaat het een beetje?

Spalk er af Coe? Ik hoop het voor je.

Goldie, nog even doorzetten, het telt nu echt af. Hopelijk is het daarmee ook echt af
Yep ik ben verlost van het blok aan mijn been

Enkel zag er goed uit,nog wel alle kleuren van de regenboog maar ik kon hem goed gebruiken.Nu is ie ingetapet ter ondersteuning.

Ik heb lekker zelf de boodschappen gedaan,wat raar dat ik daar blij van word

Visite...dus tot laters!
Fijn dat je weer los bent, Coe. Pfoe, Zoeb, voor je het weet ben je ontzettend handig met links, zullen we maar zeggen. Dan moet het nu maar klaar zijn met de gladheid..

Ik heb een vinylleke besteld, komt volgende week. Rustiek eiken, dat is dus nogal een verandering ten opzichte van de gele tegeltjes die op mijn oude vinyl stonden, maar ik heb er zin in

Durf nog niet te promoveren tot laminaat..
Klinkt als een grote maar mooie verandering Mamzie.

Maak een voor en na-foto!

Fijn dat het blok aan je been weg is Coe.

En genieten van het boodschappen doen? I wish !

MissM, we gaan er inderdaad van uit dat we binnenkort te horen krijgen dat Tante 'schoon' is.

Vrijdag gaan we in ieder geval aan de champagne!

Zoeb, is de pijn nu weg of heb je nog steeds last?

En Fuss, hoe is het met jou en je kwaal(tjes)?

Mijn lijstje:

Een was vouwen en opruimen

Plees schoonmaken

De bovenverdieping stofzuigen

Die overhemden eindelijk eens strijken (3 down, 4 to go )

Taxiën voor/met tante

Om een paar noodzakelijke boodschappen

Koken

Extra:

Bed verschoond

Beddengoed gewassen, gedroogd, gevouwen en opgeruimd.
Goedemorgen!

Klinkt mooi Mamz!

Coe, wat fijn dat je blok van je been af is! Nu nog een normaal kleurtje en dan ben je weer helemaal de oude.

Mijn eerste sollicitatiegesprek is een feit, volgende week maandag is het zover! Zit helemaal te stuiteren dat ik al zo snel een gesprek heb ergens. Zet op de BH wel waar enzo, ivm herkenning.
Goedemorgen dames

Vandaag weer verder met de was, en nog wat andere huishoudelijke dingen

Wat goed rainz dat je een sollicitatie hebt, lekker snel ook

Mamz, ik ben benieuwd naar de veranderingen

En hier is ze dan onze Fee

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen sunshines!

Oeh!! Spannend Rainz! Ik ga zo kijken!

Gelukkig is het geen hoogzomer, Coetje. Je hoeft niet met je regenboogpootje in de slippers!

Zoeb, hoe is het met jou? Slaap je wel een beetje? En is er al een behandelplan voor je vriendin?

Ik ga aan het werk. Een reportage afmaken, opnieuw een klassiek album plakken (vind ik niet zo leuk).

Maar eerst waterdruppels vangen!

Geniet!
Oh! Wat een droppie, Its!!
Oh Its. Ze lijkt op Siep. Die is helaas nog steeds niet terug. Ik vrees het ergste.

Mamz met vinyl dacht ik aan een lp. Maar dat moet wel mooi worden.

Rainz wat snel nu al een sollicitatie. Fijn. Succes alvast.

Vriendin heeft nog geen behandelplan. Er moest nog een scan komen.
Mogguh

Voor en na foto had ik eigenlijk moeten maken voordat ik begon met witten, Goldie

Zoebie, is Siepke alweer weg. Al lang?

Fee is een mooi poesje, Itskie.

Rainz, fijn als je nu al weer kunt solliciteren.

Vandaag:

Vroeg op voor schoonmaakster die vanmiddag pas komt

Tandarts

Kinderen naar bieb voor werkstukken

Was en afwas
Moggu,

Vriend heeft me laten liggen dus ik heb heerlijk uitgeslapen!

Zoebie,al een spoor van Sieb?Hij zal nu toch wel tevoorschijn komen nu de sneeuw weg is?Ik duim voor je!

I'ts wat een snoepie!Hoeveel beessies hebben jullie nu?

Ik ga even nadenken over een lijstje vandaag(ben altijd zo duf als ik langer slaap)

Fijne dag allemaal!
Ik heb wat op de BH gezet!
Lijstje vandaag:

Terug met router,ding gooit me steeds van internet af.

Bellen met computerman

Douchen

Tomatensoep maken

Nadenken wat ik met de muren wil....Als jullie suggesties hebben hoor ik het graag.

Bank is rood,gordijnen zwart,tafel zwart,kast wordt zwart.

Ik heb 1 lange muur(die van de schimmel) die wil ik graag een kleurtje,maar omdat het hier zo klein is weet ik niet goed of ik hem wel donker moet maken.

Op de kleine muren komt behang.
quote:itsme26 schreef op 04 januari 2011 @ 10:07:

En hier is ze dan onze Fee

[afbeelding]Wat een moppie! Gaat het goed met de andere beestjes?
Wat een poepie!!!

Drukke dag vandaag en ik voel me niet top. Vanmorgen erg rillerig en nu heb ik het steeds warm en ben af en toe draaierig.

Hoop niet dat ik ziek ga worden...
Mijn lijstje is bijna af..

Router was kapot,nieuwe gekregen en duurde even voordat alles weer werkte.

Na een half uur deed helemaal niks het meer :(

Nu zit ik dus aan een draadje met de laptop.

Morgen maar weer terug naar de winkel.

Ik hoop ook dat je niet ziek gaat worden Gold!Al hoor ik wel dat veel mensen ziek zijn.Lekker op tijd naar bed met een molletje helpt misschien.
Klinkt als griep Gold. duik je bed maar in.
Tja griep, daar was ik vanmorgen ook even bang voor, maar nu voelt het toch niet zo.

Ik heb ook gewoon eetlust en dat is als ik griep zou krijgen echt wel anders....

Ik heb net Alle overhemden van Goldman die te klein zijn (en dat blijken er 33!) opgevouwen en in zakken gedaan, want weg mogen ze niet, voor het geval hij ooit weer eens een kilo of 10 af zou vallen.

Ruimt lekker op in de kast, maar nu vind ik eigenlijk dat ik ook wel weer eens wat op mag ruimen... Maar dat is misschien een klusje voor morgen, voor vandaag vind ik het welletjes.
Beterschap, Goldie. En ondanks niet lekker voelen dus nog aardig gebuffeld.

Coebergh, ik zou er een knalkleur op zetten. Welke, durf ik niet te zeggen zonder de ruimte te hebben gezien. Wat is er eigenlijk op de andere lange zijde?

Verdikke, bijt ik net een stuk van mijn kies af met de chips. Dacht dat ik even van de tandarts af zou zijn

Benedenverdieping ziet er weer fris uit (alhoewel nog steeds/alweer rommelig), werkstuk van Middelste is op een haar na af, werkstuk van Oudste vlot nog steeds niet.
Moggu...

Wakker worden en koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven