3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
Vin, dank je voor de uitleg. Hebben ze ook geurtjes zoals Vanille?

Weltrusten Bi en Pop
Appeltje, ik ben helemaal verkocht, die lampe berger is echt geweldig!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
truste Bietje en Pop, slaap lekker
Hier in huis wordt niet gerookt dus ik heb geen gebruikerservaring maar het schijnt ook rooklucht weg te halen. (niet te maskeren zoals al die andere zogenaamde luchtverfrissers)

Maar het heeft natuurlijk niet zo veel nut als je gewoon door gaat met roken.......

Tursten PoppieMoppie, Bietje, Friesje, appelke en de rest. Ik ga ook plat.
Vil, ze hebben ook vanille
quote:Vilma schreef op 04 januari 2011 @ 22:40:

Vin, dank je voor de uitleg. Hebben ze ook geurtjes zoals Vanille?

Weltrusten Bi en Pop Oh ja, in 500 verschillende essenties. Ze hebben heel veel geuren, gewoon lekkere geuren.
Ik ga ook maar slapen, 'k heb de hele dag al last van mijn kaken ook al zo stom.

Morgen weer een nieuwe dag WELTRUSTEN!
ik heb er nu nepal in zitten, dat is een geur op basis van sandelhout en ceder. ik ben dol op houtgeuren en ik heb de grapefruit gekocht, lekker fris
truste Vil en Friez en iedereen die gaat slapen
ik kruip ook in mijn mandje

truste

ik ben er weer even
a docter a day keeps the apple away
Bah, ik kan niet slapen terwijl ik er morgen weer vroeg uit moet.

Zal ik me morgen gaan vastketenen aan mijn bureaustoel?

Zodat ik niet verplaatst kan worden?

Een soort van staking ..

Oooooooh hoooooooooi Marmul!
vil! vervelend dat je niet kan slapen.

staken, goed idee

(doet mijn lichaam al tegen mij )
a docter a day keeps the apple away

Net terug van kaarten. Ging niet best, maar wel erg gezellig.

Ik wilde alleen ff bijlezen maar moet ff reageren.

Vil, niet vastketenen aan je buraustoel, die rijden ze zo naar buiten. Doe maar aan de dichtsbijzijnde (hele zware) archiefkast of aan de cv. (Hoop voor je dat het allemaal niet nodig is).

Morgen weer vroeg op na een week uitslapen
Goedmeurning!!

Als het goed is krijg ik vandaag mn vaste internet en ben ik eindelijk van die stomme dongel af

Fijne dag allemaal en tot vanaaaaaf!
Goedemorgen!
Goedemorgen!

Mooi, ik kan weer cadeaus naar Bi sturen.

Moos succes weer met werken. Het opstarten zal wel even moeilijk zijn.

Vil, weet je al waar je je aan gaat vast ketenen?

Zo even kind naar school brengen en dan even rust en nespresso. En misschien een klein dutje op de bank. Heb weer veel te lang doorgelezen.
Ik ga weer mijn bed in.! Ik heb binnen een half uur mijn hoofd gestoten tegen een keukenkastje en de volle koffiebus uit m'n handen laten vallen..
Ik wil slapen....

heb echt een vreselijke nacht gehad, kon eerst niet in slaap komen, pas tegen 00:30 sliep ik, daarna om 02:30 wakker gehoest door man, dat duurde tot 05:00, toen ben ik met moeheidstranen over mijn wangen maar op de bank gaan liggen, daar even een uurtje geslapen voordat pop naar school moest...
goedemorgen meisjes, ik ben al druk bezig geweest, kerstboom is weg, woonkamer weer enigszins opgeruimd. Over een half uurtje komt mijn kpterT weer

Bankje, dit komt niet meer goed vandaag, zou idd even gaan slapen

Pop

Bianc, werk ze!

wat ben je aan het lezen Graafje?
Bankje, welterusten dan maar weer.....

Ah PoppieMoppie toch. Kun je nog wel even met de beentjes omhoog zo of is er geen gelegenheid meer? Wat voel je je dan ellendig he als je zo moe bent.

Roos ik ben de Brug naar de Hemel aan het lezen. Vervolg van Pilaren van de Aarde.
die ken ik allebei niet

waar gaat ze over?
Moggûh Roos en Vin

Bankje: ik dtuur wel een beetje geluk jouw kant op, misschien helpt het!

Roosje: succes met de KpterT!

Vinnetje: Ik heb een liter espresso in mijn mik! hoop dat het werkt, kan niet rusten nu, neefje is hier en man is met de auto naar de garage voor de APK.

Zusje is vandaag voor haar eerste gesprek naar de psych! ben trots op haar dat ze de stap gezet heeft!
Pilaren van de Aarde is zo'n mooi boek! Daar heb ik zo van genoten en baalde zo toen het uit was. Het is nog beter dan een lampe berger.

Het speelt zich af in Engeland in de 12de eeuw. Wacht, ik zal even zo'n samenvatting copy pasten.

Engeland in de twaalfde eeuw. Terwijl burgeroorlogen het land verscheuren en hongersnood welig tiert, komen in Kingsbridge de levens van vier mensen samen in de bouw van een kathedraal die de eeuwigheid moet trotseren.

Prior Philip voelt zich geroepen een kathedraal te bouwen die God zal eren en Kingsbridge welvaart zal verschaffen. Hij ondervindt grote tegenwerking van enkele van zijn broeders en een ambitieuze bisschop die zijn plannen gedwarsboomd ziet.

Tom Builder slaat met prior Philip de handen ineen om de kathedraal te bouwen. Maar zijn moed en toewijding worden danig op de proef gesteld als een zich in zijn eer aangetast voelende jonge edelman zich inspant Tom te weerhouden van zijn doel.

Jack is een geniale jongen die uit zijn hoofd de meest elegante bouwwerken op kan tekenen. Deze gave wekt de jaloezie van zijn medebouwers en uiteindelijk wordt hij gedwongen op de vlucht te slaan.

Aliena is de dochter van een graaf, maar als haar vader de verkeerde kandidaat voor de troon steunt, stort haar veilige wereld ineen. Dan moet ze bewijzen wat ze echt waard is, in een wereld die erop gebrand lijkt te zijn haar te breken.

Terwijl hoge edelen en geestelijken vechten om de macht, moeten de burgers zien te overleven in een maatschappij waarin de regels morgen zomaar anders kunnen zijn, maar waarin een kathedraal eeuwig is.

De verwezenlijking zal veertig jaar duren; terwijl de burgeroorlog in volle hevigheid woedt en het winnen van grondstoffen tot een hachelijke zaak maakt, keren sommige van de monniken zich tegen prior Philip. Maar idealisme blijkt sterker dan afgunst, en steen voor steen, gehouwen uit bloed en gevoegd met zweet, verrijst een schitterend bouwwerk.
Uk en neefje zijn echt zo leuk aan het spelen! uk zit in de poppenwagen en neefje crosst de kamer met haar door, hij is heel zorgzaam en kijkt iedere keer of ze nog goed zit en geeft haar knuffel (die ze iedere keer op de grond gooit) terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven