Bezemtopic Nummer 10!
woensdag 5 januari 2011 om 08:54
Dat gips ik ook zo zwaar he Zoebie!
Ik heb met breinaalden in de spalk zitten wroeten omdat het zo jeukte.Nu is mijn voet helemaal aan het vervelen,ziet er vies uit.Ik smeer me gek en ben blij dat het geen zomer is.
Heb je nog veel pijn?
Ik ben eruit denk ik,de muur waar de deur inzit komt een barok behangetje en de andere muur wordt gebroken wit.Kozijnen en deuren worden ook gebroken wit.
Ik heb met breinaalden in de spalk zitten wroeten omdat het zo jeukte.Nu is mijn voet helemaal aan het vervelen,ziet er vies uit.Ik smeer me gek en ben blij dat het geen zomer is.
Heb je nog veel pijn?
Ik ben eruit denk ik,de muur waar de deur inzit komt een barok behangetje en de andere muur wordt gebroken wit.Kozijnen en deuren worden ook gebroken wit.
woensdag 5 januari 2011 om 08:58
woensdag 5 januari 2011 om 09:15
woensdag 5 januari 2011 om 09:26
woensdag 5 januari 2011 om 09:28
Met breinaalden onder het gips wordt ten sterkste afgeraden Coetje. Ik moet nog een tijdje dat gips dus ik doe het maar niet. Hoewel ik inderdaad wel de neiging heb. En niet zo'n klein beetje ook.
Mooi grijs en gebroken wit ook. Wil ik ook als er hier eindelijk eens behangen gaat worden.
Fijn Gold dat het geen griep is.
Mooi grijs en gebroken wit ook. Wil ik ook als er hier eindelijk eens behangen gaat worden.
Fijn Gold dat het geen griep is.
woensdag 5 januari 2011 om 09:38
Yep ze hoeven hier pas maandag weer naar school.
Nog even lekker rustig aan dus...
Ik weet het Zoebie,maar ik had zulke vreselijke jeuk!
Vannacht ook,natuurlijk omdat voet helemaal aan het vervellen is,dus heb ik de tape eraf gehaald en aan het krabben geslagen.Nu voet dik onder de smeersels zit jeukt het niet meer.(maar tape blijft zo ook niet zitten dus ik doe het zonder,gaat goed)
Vriend had het briljante plan om voor de kerst van dat rode plakband op de ramen te doen.Ziet er leuk uit,maar nu krijg ik die zooi er niet af.Mag ie dus lekker zelf met de krabber aan de gang
Nog even lekker rustig aan dus...
Ik weet het Zoebie,maar ik had zulke vreselijke jeuk!
Vannacht ook,natuurlijk omdat voet helemaal aan het vervellen is,dus heb ik de tape eraf gehaald en aan het krabben geslagen.Nu voet dik onder de smeersels zit jeukt het niet meer.(maar tape blijft zo ook niet zitten dus ik doe het zonder,gaat goed)
Vriend had het briljante plan om voor de kerst van dat rode plakband op de ramen te doen.Ziet er leuk uit,maar nu krijg ik die zooi er niet af.Mag ie dus lekker zelf met de krabber aan de gang
woensdag 5 januari 2011 om 10:50
Eerst flinke krassen in je behang maken, dan nat maken met een warm water met een beetje afwasmiddel er in Coe. Even in laten trekken en dan pel je het er zo af!
De boodschappen van Lidl zijn in tha house, morgen of zo langs de C1000 of Appie.(lekker weer aanbiedingen inslaan, Hamsteruuuuuuhh!!!)
Het ruikt hier al lekker in huis!!!!!
De boodschappen van Lidl zijn in tha house, morgen of zo langs de C1000 of Appie.(lekker weer aanbiedingen inslaan, Hamsteruuuuuuhh!!!)
Het ruikt hier al lekker in huis!!!!!
woensdag 5 januari 2011 om 13:09
quote:coeberghmetijs schreef op 05 januari 2011 @ 10:31:
Ik dacht dat oude behang er zo af te trekken maar dat valt tegen.
Ik denk dat ik het toch moet natmaken..
Iemand van jullie nog tips?
Je hebt toch ook van dat behangafweekspul?
Even met een spons erop doen, in laten werken en het gaat een stuk makkelijker.
Ik dacht dat oude behang er zo af te trekken maar dat valt tegen.
Ik denk dat ik het toch moet natmaken..
Iemand van jullie nog tips?
Je hebt toch ook van dat behangafweekspul?
Even met een spons erop doen, in laten werken en het gaat een stuk makkelijker.
woensdag 5 januari 2011 om 15:10