Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
woensdag 5 januari 2011 om 21:34
Ik ben me ook in zomervakantie aan het verdiepen. Althans, ik heb de pdf van de bekende plek gelezen en wil er gewoon weer naartoe
Went idd vast wel weer, Sis, maar leuk is anders. ze moeten vanzelf weer allemaal aan de bak, en dan neem jij gewoon lekker een dagje vrij als zij aan het ploeteren zijn
Went idd vast wel weer, Sis, maar leuk is anders. ze moeten vanzelf weer allemaal aan de bak, en dan neem jij gewoon lekker een dagje vrij als zij aan het ploeteren zijn
woensdag 5 januari 2011 om 23:43
Ik weet waar ik (een deel van) de zomer ga doorbrengen, namelijk in het nieuwe huis (eh woonplek) van broer en schoonzus. Zet het wel even op de mail, want het is heel erg gaaf. Verder durf ik nog niet echt na te denken van over twee weken dus verder qua vakantie neuh nog niet mee bezig. Wil in ieder geval wel even naar de stad waar mijn vader nu werkt en wie weet als het ww wordt per 1 feb dan is dat al heel snel dat ik daar zit.
donderdag 6 januari 2011 om 09:33
donderdag 6 januari 2011 om 21:40
Snurkende mannen, grom. Man heeft tegenwoordig een of andere neusunit, een soort beugeltje. Staat stupide, maar ik kan weer slapen en daar gaat het maar om.
Suup, meid, komt tijd, komt raad. WW voor minder uren aanvragen inderdaad, en verder erop vertrouwen dat je straks gewoon weer een megaleuke klus of baan hebt. De vorige keer had je immers ook binnen no time deze klus, jij zit niet lang zonder werk. Maar ik snap je zorgen, en zorgen suck big time.
Ik had trouwens eigenlijk mijn ziel onder mijn arm en 'm net even ergens neergelegd, dus ik roep de butler even om 'm terug te bregen. Was vandaag naar de crematie van de vader van een vriendin, een enorm indrukwekkend afscheid. Van crematies en begrafenissen word ik altijd zo intens verdrietig (ja logisch, Sis, duhuh...) en dan vind ik ineens alles futiel en zinloos en stom. Nieuws van het hertje van onze zusterorganisatie vind ik ook al zo erg.
Ik neem me voor om voortaan met de handrem eraf te gaan leven. Daar begin ik morgen mee, dan zijn jullie alvast gewaarschuwd.
Suup, meid, komt tijd, komt raad. WW voor minder uren aanvragen inderdaad, en verder erop vertrouwen dat je straks gewoon weer een megaleuke klus of baan hebt. De vorige keer had je immers ook binnen no time deze klus, jij zit niet lang zonder werk. Maar ik snap je zorgen, en zorgen suck big time.
Ik had trouwens eigenlijk mijn ziel onder mijn arm en 'm net even ergens neergelegd, dus ik roep de butler even om 'm terug te bregen. Was vandaag naar de crematie van de vader van een vriendin, een enorm indrukwekkend afscheid. Van crematies en begrafenissen word ik altijd zo intens verdrietig (ja logisch, Sis, duhuh...) en dan vind ik ineens alles futiel en zinloos en stom. Nieuws van het hertje van onze zusterorganisatie vind ik ook al zo erg.
Ik neem me voor om voortaan met de handrem eraf te gaan leven. Daar begin ik morgen mee, dan zijn jullie alvast gewaarschuwd.
donderdag 6 januari 2011 om 21:52
voor Sis.
Wat voor neusvleugelbeugel? Lijkt me allengs makkelijker en goedkoper dan die vage dure pleisters. En ik de alles oim Lief niet te laten snurken (lief ook, is aan het afvallen, goed he!)
Ik mag niet te hard mopperen, trouwens, want ik snurk zelf ook, zeker nu, nu et huis vol zit met huisstof en stofmijt en ventileren te koud of moerdijktechnisch niet handig is.
Iemand een wijntje? Toastje van Tila's tonijnsalade?
Wat voor neusvleugelbeugel? Lijkt me allengs makkelijker en goedkoper dan die vage dure pleisters. En ik de alles oim Lief niet te laten snurken (lief ook, is aan het afvallen, goed he!)
Ik mag niet te hard mopperen, trouwens, want ik snurk zelf ook, zeker nu, nu et huis vol zit met huisstof en stofmijt en ventileren te koud of moerdijktechnisch niet handig is.
Iemand een wijntje? Toastje van Tila's tonijnsalade?
donderdag 6 januari 2011 om 22:03
*wijn**
Ook een toastje?
Ik moet toch eens naar de aldi. Als ik tegen Lief zeg dat jouw vent ermee slaapt, wil ie het vast wel proberen. Meestal is ie nogal angstig als ik met anti-snurk-hulpmiddelen aan kom draven
Stel je voor: Lief met opgetrokken wenkbrauwen, licht achteruit deinzend: "Moet dat in mijn nèus???"
Ook een toastje?
Ik moet toch eens naar de aldi. Als ik tegen Lief zeg dat jouw vent ermee slaapt, wil ie het vast wel proberen. Meestal is ie nogal angstig als ik met anti-snurk-hulpmiddelen aan kom draven
Stel je voor: Lief met opgetrokken wenkbrauwen, licht achteruit deinzend: "Moet dat in mijn nèus???"
donderdag 6 januari 2011 om 22:08
Optie is ook nog dat mijn Lief het jouw Lief voor zijn verjaardag geeft, hahahahahaha. Maar serieus: het is een klein beugeltje, Man had het zelf gekocht maar ik vond het zielig voor hem om met zo'n unit te slapen. Toch maar geprobeerd en het werkt EN het is niet akelig om in te hebben, zegt Man.
Weljeut, doe dat toastje er ook lekker bij, jummie.
Weljeut, doe dat toastje er ook lekker bij, jummie.
donderdag 6 januari 2011 om 22:39
donderdag 6 januari 2011 om 22:39
Ik snurk soms...als ik heb gedronken vooral...en ik haal zwaar adem...ook tijdens de bed-momenten waar zwaar ademen niet van toepassing is
Suup, het komt op zeker goed. Geen twijfel over mogelijk! Laat ffies weten of mijn contact-tip iets is geworden, ben wel benieuwd.
Verder heb ik vandaag mijn salaris weer terecht verdiend door ons in de programmering van een populair Nederlands festival (die met die zweefmolens en rose) te kletsen. I wus ferrie pliesed wif maiself
*geeft alle KasteelDames een nachtzoen, grist een toastje mee en trekt zich terug in haar kamer*
Suup, het komt op zeker goed. Geen twijfel over mogelijk! Laat ffies weten of mijn contact-tip iets is geworden, ben wel benieuwd.
Verder heb ik vandaag mijn salaris weer terecht verdiend door ons in de programmering van een populair Nederlands festival (die met die zweefmolens en rose) te kletsen. I wus ferrie pliesed wif maiself
*geeft alle KasteelDames een nachtzoen, grist een toastje mee en trekt zich terug in haar kamer*
donderdag 6 januari 2011 om 23:18
Volgens mij bestaat het Kasteel al Heel Lang, in verschillende samenstellingen. Ik heb een tijdje in de kasteeltuin gekampeerd. Drie jaar geleden ongeveer hebben de dames me dronken gevoerd en toen ik wakker werd had ik een Kasteelvrouwe-jurk aan.
Tja, en die methodiek stond me wel aan,
Tja, en die methodiek stond me wel aan,
mimsey wijzigde dit bericht op 06-01-2011 23:19
Reden: *hips*
Reden: *hips*
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?