Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Klinkt goed, maar druk inderdaad! Zondag lekker bijkomen zeker? Komen de ouders nog mee met de kinderen?

Haha, Luni, dat is weer een heel ander soort druk!
Ja

Ik had het heel druk idd de afgelopen 2 dagen,morgen een halve en hopelijk rustigere dag.Vanavond had ik nog een nieuwjaarsborrel,erg gezellig maar nu wel klaar voor bed.

Truste
Compu, vast gefeliciteerd met CG! Fijne dag morgen (en vrijdag en zaterdag )

Lekker uitgerust, Luni?
Hallo en een heel goed 2011 allemaal

Iedereen goed en veilig de feestdagen doorgekomen?

Wij wel. De vakantie in Domburg was heel fijn. Er was daar geen sneeuw (meer), lekker op het strand gewandeld en voor MB waren er leuke activiteiten.

MB het is een Roompot park. Hof Domburg

Met mijn moeder gaat het wat minder. Ze was gevallen met de gladheid en heeft haar bekken gekneusd (pijnlijk) Het nare is dat we er niet preceis achterkomen wat er nou precies gebeurd is. Ze is thuisgebracht door iemadn van de buurtwinkel en die heeft mijn broer gewaarschuwd. Maar ze kwam al hinkend binnen en ze weet niet na te veetellen wat er gebeurd is. Het was gebeurd vlak voor wij kwamen, maar is kreeg er geen zinnig woord over uit.

Ze gaat zowiezo gestaag achteruit. Ik heb met mijn zus afgesproken dat we wat verzorgingstehuizen gaan bezoeken. Het liefst een kleinschalig project voor dementerenden. Een heftige beslissing hoor, ook al zal het allemaal nog wel een hele tijd duren. Wanneer haal je iemand nu uit zijn huis? Waar is ze beter af? Wat is wijsheid?

Compu, alvast van harte gefeliciteerd met CG en veel plezier met de feestjes.

Ha,dat zou je denken..heb al een paar nachten niet echt goed geslapen.

Ik zou gaan sporten vanmiddag maar moest ook boodschappen,dus eerst gedaan en een lekker soepje gemaakt.Toen ben ik toch maar even gaan liggen maar door mn wekker (om alsnog te gaan sporten) heen geslapen.

Dus ben maar eten gaan voorbereiden voor morgen enzo

Ook wel relaxed!

Van harte Compu,sterkte met de drukte
Mokkie!!!!!! Idd,heftig..maar met zn allen komen jullie er vast wel uit.
Moeilijk, Mokkie! Ze woont nu alleen toch, met je broer in de buurt? Kan ze zichzelf wel redden met een gekneusd bekken?

Ook lekker, Luni, even relaxed. Vanmiddag had je vrij toch?
Ze kon in ieder geval niet naar buiten met de gladheid. Ik had briefjes opgehangen met: niet naar buiten, het is glad!!. Want ook dat vergeet ze. Ik had een hele hoop boodschappen gedaan en daarna ging ze een paar dagen naar de dagverzorging. En daarna zou mijn broer weer boodschappen doen en kwam mijn zus nog. Dus de eerste week kwam ze wel door. Nu is de sneeuw daar weg dus kan ze in ieder geval weer veilig naar buiten. Hoe het met de pijn nu is weet ik niet, ze zegt daar steeds wat anders over.

Klopt Juultje!

Jullie doen in elk geval je uiterste best voor haar Mokkie,wel sneu hoor
Berichtje van Compu op H!
Goeiemorgen

Een stuk beter geslapen vannacht,lekker
Hier ook, even om kwart voor 6 een speen terug stoppen, maar daarna om 7 uur van de wekker wakker geworden! Dat is echt zeldzaam, lekker hoor. Als JZ nu even stopt met kwakkelen en ziek zijn kunnen we misschien eens op normale tijden wakker worden ipv 6 uur...
Grr,ik ben toch zo kwaad op J !!! Heb ik gisteren de hele avond lopen kokkerelen,alles stond klaar voor hem..hoefde alleen het vlees nog te bakken. Wat doet die ..... Laat mijn vlees buiten de koelkast staan,heeft de hele middag op het aanrecht gestaan Ik was al doodmoe van mn werk en dan ook nog eens geen eten gfr! Vind het slordig van hem en ik baal,veel werk aan gehad en het kan zo de vuilnisbak in. De hele dag loop je te zwoegen voor anderen...
Luni, da's echt balen. Ik zou ook flink kwaad zijn. Laat hem dat komend weekend maar eens goed maken met een zeeeeeer lekkere maaltijd voor jou!!!!

Lekker Juultje, om weer eens een goeie nacht te hebben. Ik vond dat altijd slopend, die halve nachten.

Ik had met een paar leerlingen een hele stoere aktie vanmorgen.

Het gaat HIER over.

Die leerlingen kwamen het 2e uur bij mij, zij hadden zelf het 1e uur vrij dus kwamen net op school. Een van hen heeft politie-alert op zijn mobiel en kreeg het bericht dat die gevangene uit het ziekenhuis was ontsnapt. En zij hadden hem gezien (ze hadden een man zonder jas zien lopen met zijn handen voor zijn buik en daarover zijn jas) Dus we hebben het meldnummer gebeld en ze hebben precies beschreven welke richting hij opriep. En een uur later kregen we bericht dat hij was opgepakt. Stoer he?
Wauw, stoer zeg, Mokkie!

Luni, ik zou ook echt boos zijn. Slordig en hartstikke zonde, zowel van het eten als van jouw werk eraan.
Wat fijn dat ik van jullie gelijk krijg

Hij vond zelf dat ik me nogal aanstelde geloof ik.

Ik heb vanmorgen heel luidruchtig gedaan,expres

Zeker een superactie Mokkie!!! En ook een fijn gevoel dat je weer veilig over straat kan

Een collega van mij was afgelopen week getuige van een overval op een juwelier,hij fietste er langs op weg naar het werk toen de overval plaatsvond. Hij kwam helemaal hyper binnen,had zich wel gemeld al bij de politie voor getuigenverklaring.
Rustig hier!
Nou, zeg dat wel!

Vanavond wel lekker gegeten?

Poeh, heftig hoor als je getuige van zoiets bent. Heeft de politie nog contact met hem gezocht?

Ik kijk voice of holland vanavond, jullie?

Morgen verjaardag van mijn vader, hij wordt volgende week 65. Officieel met pensioen dus, maar hij werkt al 9 jaar niet meer, er verandert dus niet echt iets.

Nog een goeie week, dan gaan we op vakantie! Zo'n zin in, het is er nu 23 graden, heerlijk.

Compu, hoe is het met de verjaardag tot nu toe? Morgen nog een dag feest?

Ik had in september voor JD een jurkje gekocht, wat duurder dan ik normaal uitgeef, want voor huwelijksfeest van mijn ouders en andere wat nettere feestelijke gelegenheden. Zag ik vlak voor kerst dat er in 1 van de mouwtjes kleine gaatjes zitten. Heel gek, kan me ook niet bedenken hoe het ontstaan is. De bon had ik niet meer, maar er wel mee terug gegaan. Begin van de week werd mijn voicemail ingesproken dan ik wat anders uit mocht komen zoeken. Vandaag er even heen geweest, ik zag niks leuks en vroeg om een tegoedbon. Collega erbij gehaald, tegoedbon was oke, want ze gaven me 'het voordeel van de twijfel'. Waarom is het nou nodig om dat erbij te vermelden? Dat komt eigenlijk toch neer op 'je hebt het zelf stuk gemaakt, maar vooruit, we doen net alsof we je geloven'? Of ben ik nou zo gevoelig? Maar goed, tegoedbon heb ik nu wel, dus ik zoek een andere keer wel wat uit.
Ja,vandaag wel Lekker vega couscous.Voor morgen maak ik zelf mexicaanse bonenschotel(zelfs zelf de bonen geweekt en gekookt//proud) en kip gemarineerd voor tussen de middag.

Ik zap,kijk geen tvoh

Gaan jullie naar Spanje?Heerlijk Ik baal zo van dit weer,je zou er depri van worden!!

Ik heb vanmiddag hier schoongemaakt maar heb gewoon overal het licht aan moeten doen,het is volgens mij niet echt licht geweest vandaag.

J stofzuigt morgen...je snapt wel wat ik moet gaan doen! Niet erg,ik ben nog niet geweest deze week.

Het is ontzettend druk op mn werk,echt een beetje van de gekke.

Ik heb een gesprekje gehad met mn collega,ben erg duidelijk tegen haar geweest,ze zei dat ze me dankbaar was maar ze gedraagt zich nog steeds anders...ik begrijp het spelletje,als dat het is,niet.

Als het geen spelletje is dan zit ze goed met zichzelf in de knoop.
Technisch gezien is het Spanje, maar wel wat warmer dan we anders heen gaan, we gaan lekker een weekje naar Tenerife. Laatste keer dat het buiten de schoolvakanties kan, JD wordt in april 5 en is dan leerplichtig.

Heeft het gesprek wel iets duidelijker gemaakt? Bij haar misschien?

Goed zeg, zelf de bonen geweekt (ik las eerst gekweekt...), klinkt lekker!

Ik kijk met laptop op schoot, eigenlijk vind ik de meeste niet echt goed.
Wow,nog beter!

Ik weet het niet,ik heb haar ook gevraagd of ze ergens mee wil helpen,dan staat ze bijna met tranen in haar ogen omdat ik haar erbij betrek en vervolgens maakt ze een afspraak met een therapeut op de dag dat we dat zouden doen.

Een collega zei dat ze blijkbaar niet 'gestuurd'wil worden.

Dat zou wel heel lullig zijn,voor mij dan. Dan moet ze dat gewoon zeggen.

Al een aantal keren liet ze me in de kou staan,ze vraagt om werk,dan geef ik het en vervolgens meldt ze zich ziek bijv.

Ik snap het gewoon niet!

Dat zou ik ook niet snappen nee! Wat irritant, zo kun je toch niet met iemand samenwerken. Inderdaad, zeg dan gewoon dat je niet 'gestuurd' wil worden. Misschien zit het haar dwars dat zij er al langer werkt en jij haar dan nu 'zegt' wat ze moet doen? Hoe staat je baas erin inmiddels?
Ja,dat vind ik ook...maar ze vraagt me zelf of ze wat kan doen voor me.Al haar werk is verdeeld,ze heeft zelf weinig tot niets te doen.

Mijn baas houdt zich(nog) afzijdig..hij kan ook niet zoveel omdat ze nog aan het herstelprocess bezig is,ze is nog niet volledig terug.

Ik heb haar trouwens gevraagd of ze dat klusje zou willen doen met mij..ze had gewoon nee kunnen zeggen. Ergens vertrouw ik het gewoon niet maar ik wil ook niet zo bot zijn om haar in de negeer te gooien.
Hoeveel werkt ze nu dan en is dat op therapeutische basis? Nee zeggen kan ze misschien niet, is dat deel van haar probleem. Wat vertrouw je niet, denk je dat ze je wil dwarsbomen ergens in?

Pff, echt lastig en vermoeiend ook lijkt me. Als ik dit zo lees vind ik het toch wel fijn van het collega-geneuzel af te zijn...
Ik denk eerlijk dat ze...... (weggehaald)

Gelukkig heb ik nog heel veel wel leuke en gemotiveerde collega's hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven