3000+ deel 78
zaterdag 8 januari 2011 om 11:10
Hij gaat altijd met zn vader mee, en net als hij leuke ritjes heeft (Duitsland, Frankrijk) is het altijd onder schooltijd dus dan kan puberT niet mee.
Het is voornamelijk Nederland en Belgie.
Ik ga ook ff aan de slag, ik merk dat ik echt bezig moet gaan zijn, want ik zit enorm met een 'vorig-jaar-om-deze-tijd' syndroom.
Morgen is het precies een jaar geleden dat mam op reis ging, alleen dit keer zonder sms dat ze goed aan was gekomen, en zonder het uitkijken naar de dag dat ze terug is
Vandaag is het precies een jaar geleden dat de nachtzuster niet op kwam dagen.
Het is voornamelijk Nederland en Belgie.
Ik ga ook ff aan de slag, ik merk dat ik echt bezig moet gaan zijn, want ik zit enorm met een 'vorig-jaar-om-deze-tijd' syndroom.
Morgen is het precies een jaar geleden dat mam op reis ging, alleen dit keer zonder sms dat ze goed aan was gekomen, en zonder het uitkijken naar de dag dat ze terug is
Vandaag is het precies een jaar geleden dat de nachtzuster niet op kwam dagen.
zaterdag 8 januari 2011 om 11:18
Ja Friezzz.... time flies having fun.
Ben benieuwd hoe het mn broer morgen vergaat, helemaal alleen op zn fietsie. Hij is eindelijk Nigeria uit en nu in Kameroen. Dat wil zeggen dat hij weer bereik heeft met zn telefoon, hij weer geld op kan nemen. Nigeria loopt echt 300 jaar achter!
Shit... betrapt.. ik zit dus nog steeds.
Maar NU ga ik aan de slag... tot laterrrr!
Ben benieuwd hoe het mn broer morgen vergaat, helemaal alleen op zn fietsie. Hij is eindelijk Nigeria uit en nu in Kameroen. Dat wil zeggen dat hij weer bereik heeft met zn telefoon, hij weer geld op kan nemen. Nigeria loopt echt 300 jaar achter!
Shit... betrapt.. ik zit dus nog steeds.
Maar NU ga ik aan de slag... tot laterrrr!
zaterdag 8 januari 2011 om 11:49
Goedemorgen allemaal.
Luun is weer boven water, was me ook al opgevallen dat ze er niet was.
Mal, gaat et al weer een beetje?
Friez, jij hebt al een hoop gedaan. Plaats ook maar f een lijstje, meestal werkt dat wel motiverend.
Keuken opruimen
Afwassen
Was draaien
Was ophangen
Slaapkamer opruimen
WC schoonmaken
Douchen
Aankleden en zo
Boodschappen
Jarige vriendin bellen
Strijken
Maar eerst nog een paar bakkies om wakker te worden. Dat ''gefeest' van gister ff te boven komen.
Luun is weer boven water, was me ook al opgevallen dat ze er niet was.
Mal, gaat et al weer een beetje?
Friez, jij hebt al een hoop gedaan. Plaats ook maar f een lijstje, meestal werkt dat wel motiverend.
Keuken opruimen
Afwassen
Was draaien
Was ophangen
Slaapkamer opruimen
WC schoonmaken
Douchen
Aankleden en zo
Boodschappen
Jarige vriendin bellen
Strijken
Maar eerst nog een paar bakkies om wakker te worden. Dat ''gefeest' van gister ff te boven komen.
zaterdag 8 januari 2011 om 12:03
zaterdag 8 januari 2011 om 12:24
Kom alleen ff langszwaaien om Bi een dikke te brengen.
Denk de laatste tijd steeds aan een behoorlijk heftig gesprek dat wij vorig jaar hebben gehad. Ik denk dat we beiden tranen met snot hadden. Ik ben ontzettend blij met al je steun en hulp lieve Bi. Ondanks onze verschillende ideeën heb je me niet veroordeeld oid. Je bent een topper
Denk de laatste tijd steeds aan een behoorlijk heftig gesprek dat wij vorig jaar hebben gehad. Ik denk dat we beiden tranen met snot hadden. Ik ben ontzettend blij met al je steun en hulp lieve Bi. Ondanks onze verschillende ideeën heb je me niet veroordeeld oid. Je bent een topper
zaterdag 8 januari 2011 om 12:41
zaterdag 8 januari 2011 om 12:47