3000+ deel 78
zaterdag 8 januari 2011 om 13:21
Ziezo de bovenverdieping is schoon en de administratie uitgezocht.
Trap gestofzuigd.
Nu ff een peukie en dan woonkamer/keuken stofzuigen/opruimen en wc uitdoen
Pfffff leuk joh... zo'n groter huis!!
Chooc je bent een schatje!!
En iedereen bedankt voor de knuffels, jullie zijn eigenlijk gewoon allemaal schatjes
Trap gestofzuigd.
Nu ff een peukie en dan woonkamer/keuken stofzuigen/opruimen en wc uitdoen
Pfffff leuk joh... zo'n groter huis!!
Chooc je bent een schatje!!
En iedereen bedankt voor de knuffels, jullie zijn eigenlijk gewoon allemaal schatjes
zaterdag 8 januari 2011 om 14:08
Zo ben ik ook weer.
De soep staat op, kippensoep ala Luun. Mijn soeppan is te klein.......
Bi, ik was hier toen nog niet maar je verhaal grijpt me aan. Als je wil zou ik het hele verhaal wel willen weten maar dat hoeft natuurlijk niet want je zit er nu middenin en dat is wellicht te heftig om het weer even op te lepelen. Al is alles waarschijnlijk alsof het gisteren is geweest.
Bi, ik was hier toen nog niet maar je verhaal grijpt me aan. Als je wil zou ik het hele verhaal wel willen weten maar dat hoeft natuurlijk niet want je zit er nu middenin en dat is wellicht te heftig om het weer even op te lepelen. Al is alles waarschijnlijk alsof het gisteren is geweest.
zaterdag 8 januari 2011 om 14:09
quote:friezinnetje schreef op 08 januari 2011 @ 12:41:
ik zet ff lijstje neer:
- 3 2 x wasmachine draaien
- stofzuigen
- kerstspullen opbergen
- badkamer uitdoen
- boodschappen doen
- keuken opruimen
- tafels leegmaken
- vaatwasser ingeruimd
- planten water geven
-was opgevouwen
- bed afgehaald
Ga nu met de badkamer bezig! = klaar!
Ik heb mijn lijstje klaar!
ik zet ff lijstje neer:
- 3 2 x wasmachine draaien
- stofzuigen
- kerstspullen opbergen
- badkamer uitdoen
- boodschappen doen
- keuken opruimen
- tafels leegmaken
- vaatwasser ingeruimd
- planten water geven
-was opgevouwen
- bed afgehaald
Ga nu met de badkamer bezig! = klaar!
Ik heb mijn lijstje klaar!
zaterdag 8 januari 2011 om 14:13
Lekker bezig dames.
Ik ook. Nu op naar de AH. Hoop dat ik niet weg waai, wat een wind zeg.
quote:mocy schreef op 08 januari 2011 @ 11:49:
Keuken opruimen
Afwassen
Was draaien
Was ophangen
Slaapkamer opruimen
Badkamer
WC schoonmaken
Douchen
Aankleden en zo
Boodschappen
Jarige vriendin bellen (neemt niet op, zal wel dagje uit zijn)
Strijken
Ik ook. Nu op naar de AH. Hoop dat ik niet weg waai, wat een wind zeg.
quote:mocy schreef op 08 januari 2011 @ 11:49:
Keuken opruimen
Afwassen
Was draaien
Was ophangen
Slaapkamer opruimen
Badkamer
WC schoonmaken
Douchen
Aankleden en zo
Boodschappen
Jarige vriendin bellen (neemt niet op, zal wel dagje uit zijn)
Strijken
zaterdag 8 januari 2011 om 17:18
Snotver. De tranen biggelen over mijn wangen. Zit de samenvatting van het afscheid/uitvaart van Coen Moulijn te kijken.
Gerard Cox stond te zingen (daar springen de tranen natuurlijk al van in je ogen). Daarna Lee Towers met het nummer dat Graaf ook wil, You'll never walk alone. En daarna de rondrit door Rotterdam en al die supporters die met Bengaals vuurwerk You'll never walk alone brullen.
Ik ben een stomme sentimentele doos.
Gerard Cox stond te zingen (daar springen de tranen natuurlijk al van in je ogen). Daarna Lee Towers met het nummer dat Graaf ook wil, You'll never walk alone. En daarna de rondrit door Rotterdam en al die supporters die met Bengaals vuurwerk You'll never walk alone brullen.
zaterdag 8 januari 2011 om 17:42
quote:Gravinnetje schreef op 08 januari 2011 @ 17:18:
Snotver. De tranen biggelen over mijn wangen. Zit de samenvatting van het afscheid/uitvaart van Coen Moulijn te kijken.
ik heb je tekst even aangepast. zo is het een stuk beter
ik heb het niet gezien, maar als ik het zou hebben gezien had ik het ook niet droog gehouden
ik heb je tekst even aangepast. zo is het een stuk beter
ik heb het niet gezien, maar als ik het zou hebben gezien had ik het ook niet droog gehouden
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 8 januari 2011 om 17:57
quote:Gravinnetje schreef op 08 januari 2011 @ 14:08:
Zo ben ik ook weer.
Bi, ik was hier toen nog niet maar je verhaal grijpt me aan. Als je wil zou ik het hele verhaal wel willen weten maar dat hoeft natuurlijk niet want je zit er nu middenin en dat is wellicht te heftig om het weer even op te lepelen. Al is alles waarschijnlijk alsof het gisteren is geweest.Wat lief van je... ik zal even zoeken naar mn topic van destijds.
Hier is ie.... ik lees m zelf ook nog af en toe.
Zo ben ik ook weer.
Bi, ik was hier toen nog niet maar je verhaal grijpt me aan. Als je wil zou ik het hele verhaal wel willen weten maar dat hoeft natuurlijk niet want je zit er nu middenin en dat is wellicht te heftig om het weer even op te lepelen. Al is alles waarschijnlijk alsof het gisteren is geweest.Wat lief van je... ik zal even zoeken naar mn topic van destijds.
Hier is ie.... ik lees m zelf ook nog af en toe.