3000+ deel 78
zondag 9 januari 2011 om 20:57
Mooizo Vin
Vanmiddag was mn nichtje hier... 1,5 en een schat!
Ik had het raam in de keuken opengedaan en van daaruit gingen we brood naar de eendjes gooien (die zwemmen dan een verdieping lager). Ze vond het prachtig en bleef maar roepen.. Mjam Mjam Aantje (eten voor Eendje). Dikke tranen toen het brood op was. Ik heb beloofd om volgende keer weer Mjam aan de Aantjes te geven als ze er is
Vanmiddag was mn nichtje hier... 1,5 en een schat!
Ik had het raam in de keuken opengedaan en van daaruit gingen we brood naar de eendjes gooien (die zwemmen dan een verdieping lager). Ze vond het prachtig en bleef maar roepen.. Mjam Mjam Aantje (eten voor Eendje). Dikke tranen toen het brood op was. Ik heb beloofd om volgende keer weer Mjam aan de Aantjes te geven als ze er is
zondag 9 januari 2011 om 21:03
zondag 9 januari 2011 om 21:05
zondag 9 januari 2011 om 21:21
Ja, we hebben een geweldig weekend gehad. Gisteren lekker met vrienden bijgekletst en uit eten geweest, heerlijk geslapen in het Hilton, vanmorgen lekker ontbeten. 's Middags nog even gewinkeld en toen naar het nieuwe Luxor voor het zwanenmeer. Net nog even een bordje spaghetti bij de Italiaan gegeten. Het lijkt wel of we vakantie gehad hebben