3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
Dacht ik ook al Roos en nu ik ons liedje heb gehoord, heb ik er meer vertrouwen in. Dat kan toch geen toeval zijn (liedje van Guus Meeuwis, geef mij nu je angst). Hoevaak hoor je die nu nog?
Vandaag thuis gebleven moos. Onze doelstelling was 2 kamers af dit weekend en dat is gelukt! MM heeft geknald deze week dus die mocht een dagje rust

Ik nog steeds dunne maar iets minder dun dus het gaat de goede kant op Morgen gesprek voor nieuwe therapie/cursus dus nog een dagje rust en dan begin ik dinsdag weer.
Das een mooi nummer Josje!! En heb ik inderdaad al in geen tijden meer gehoord.
Had ik jullie al verteld dat mijn hamster dood is? Gistermorgen had ik 'm eten gegeven en dat had ie niet op en nu is ie dood...
Mooi teken Jos! Komt goed, je kan het!
Daarom Bi, denk ik dat het goed gaat komen. Ik laat me niet gek maken. Kom maar op
Roosje!
Och Josje.. wat zielig!

Weet je wel zeker dat ie dood is? Ik heb ooit een hamster weggegooid omdat ie koud was (ik dacht dus dat ie dood was). Later hoorde ik dat die beesten ook wel eens gewoon winterslaap houden en dan opgerold en afgekoeld liggen te slapen
oeps, verkeerde volgorde van de postings

arme hamster Josje, hoe oud is ie geworden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:josje37 schreef op 09 januari 2011 @ 21:46:

Daarom Bi, denk ik dat het goed gaat komen. Ik laat me niet gek maken. Kom maar op En zo is dat!! Is het een gesprek met accountant?
Nee Bi, hij was echt harstikke dood
Bi grapje zeker? (ga ik googlen zeg ik lichtelijk in paniek.. MMs cavia )
Nee, met een advocaat of zo van de tegenpartij. Maar mijn adviseur gaat mee en die gaat het woord voeren (moet ik 'm morgen nog even vertellen
Das klote he Josje... zelfs al is het maar een kleine ieniemienie beestje. Hoelang heb je hem/haar gehad?
quote:Bianca40 schreef op 09 januari 2011 @ 21:47:

Weet je wel zeker dat ie dood is? Ik heb ooit een hamster weggegooid omdat ie koud was (ik dacht dus dat ie dood was). Later hoorde ik dat die beesten ook wel eens gewoon winterslaap houden en dan opgerold en afgekoeld liggen te slapen

Sowwy. Dat is ook lullig.

Jos, had je hem al lang?
Ik heb ooit een buurmeisje gehad die haar hamster opgegraven heeft, die ik begraven had. Was bang dat ie schijndood was, maar er zaten geen nageltjes van het krabben in het doosje
*veegt zweet van voorhoofd* die houden geen winterslaap.

Rot Josje, hoe heette hij/zij?
Ik had 'm anderhalf jaar, maar het was een erg grappig beestje. Toch altijd wel een beetje zielig als ie dood is. Hij is wel in zijn slaap overleden en hij lag er erg vredig bij
Daar is de adviseur voor Josje.. lekker aan hem over laten dan!

Chooc.. is geen geintje, maar dood is dood hoor.. en steenkoud en hard is wat anders dan een afgekoeld winterslaapje
Het heette Guppie Choco (kweet niet of het een mannetje of vrouwtje was)
cavia's hebben dat minder hoor Chooc, maar het zal niet de eerste hamster zijn die dood wordt verklaard en gewoon winterslaap houdt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sowwy dat ik moest lachen, maar bij dat verhaal van Bi krijg ik allemaal komische scenario's op mijn netvlies.
Guppie? Hamster guppie? Haha hoe dat zo?

*dag guppie! In de hamsterhemel is heel veel (wat eten ze? Die van mij vroeger at) croutons!*
rosanna08, 65 seconden geleden

cavia's hebben dat minder hoor Chooc, maar het zal niet de eerste hamster zijn die dood wordt verklaard en gewoon winterslaap houdt

Tjee wat sneu.
Hamsters zijn grappige beestjes.. wij hebben ze ook vaak gehad.

Eén keer kwamen we thuis en hoorden we een hoop gekrijs. Toen hadden de katten zn kooi omgegooid. Dobbele (zo heette hij ) zat in de hoek van de kamer met 3 katten tegenover zich. Hij zat op zn achterpootjes en krijste... de katten wisten niet zo goed of ze hem durfden te pakken met al dat gekrijs.

Waren we 10 minuten later thuisgekomen dan waren we waarschijnlijk te laat geweest, maar Dobbele heeft zich toch maar mooi verdedigd tegenover die 3 tijgers!

Een paar maanden later kreeg Dobbele een bult.. wij naar de dierenarts en we hadden 3 keuzes:

- niks doen en wachten tot de bult (was een gezwel) zo ver gegroeid was tot hij zou knappen

- in laten slapen

- opereren.

We hebben hem laten opereren... kostte nog 60 euro. Helaas ging na een paar dagen de wond open... wij weer naar de dierenarts (tuurlijk weer in het weekend).

Een paar dagen later had hij zoveel pijn dat we weer naar de dierenarts zijn gegaan en hem alsnog hebben laten inslapen.

Was ook zo'n grappig ding die Dobbele

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven