3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
Haha wat een verhaal Bi. Dat was nog eens een hamster met lef.

Persoonlijk ben ik niet zo van de muizen, ratten en hamsters.
Haha Bi stoere hamster!

Nou idd moos, ik ook niet. Wij namen een paar huizen terug 2 cavia's over van een vriend wiens moeder allergisch was. Vond er niks aan.
Ik ben nu helemaal niet meer van de kooienbeesten.. en nadat ons konijn (Sjors) doodging hebben we alle kooien (parkieten, hamster en konijnenkooi) weggegooid. Ik wil niks meer in een kooitje, we hebben toch te weinig tijd om ze er uit te laten en eigenlijk is het gewoon hartstikke zielig.

Wat ik dan wel weer leuk zou vinden is een Fret. Mn broer had er vroeger één en dat was een superleuk beestje!
1 is dus overleden en begraven en de ander is weggegeven aan een dierenliefhebbende moeder van een vriend. Die had er ook 1 na de dood vd ander en nu zijn ze saampies erg gelukkig
Getver een fret. Vind ik ook eng.
Das een stoere hamster Bi, zoeen wil ik ook wel. Maar alleen, we hebben geen katten (en die wil vriend ook absoluut niet!)
Fretten zijn echt net jonge katjes.. zó leuk!

Wat een happy end voor die cavia Chooc
Maar ik ga maar eens mijn bed in. Ik hoop dat ik zo lekker kan slapen en me niet te druk maak voor morgen. Dus weltrusten allemaal
quote:josje37 schreef op 09 januari 2011 @ 22:00:

Das een stoere hamster Bi, zoeen wil ik ook wel. Maar alleen, we hebben geen katten (en die wil vriend ook absoluut niet!)Mijn ex wilde ook absoluut geen kat. Dus op dag 1 toen ik op mezelf ging wonen heb ik de kat van mn moeder genomen (dat was dan dus de moeder van Rakker die nu bij ons is). Die kon niet meer goed tegen het heen en weer reizen naar Spanje en ik (en later toen Bianco erbij kwam 'we') hebben haar een prachtige ouwe dag bezorgd.
Ik ben (was ) geen dierenmens. Vond beesten maar eng. En guttegut wat ben ik blij met mijn terrorpoezies Kan niet meer zonder ze hoor! Mijn poezekindjes
Truste Josje.. heel veel succes morgen.. en denk aan "geef mij nu je angst".. komt goed!!
Ik zou niet willen wonen in een huis zonder huisdieren. Ik zou dus ook geen man willen die niet van dieren houdt. Mn ex hield wel van honden, dus toen hebben we ook altijd een hond gehad.

Maar katten vind ik ook super! Ik vind eigenlijk alle dieren leuk
Succes Josje, laat je adviseur maar het woord doen! en trusten!
Jos trustuh en succes morgen.
Ik zit al jaren zonder dieren. We houden er wel van, zeker van honden en katten, maar komt gewoon beter uit nu.
Gelukkig hebben we hier de poesjes grootgebracht. In het nieuwe huis word alles gestuucd en komen er alleen gordijnen in de slaapkamer. Overal waar de poezen komen, komen lamellen. (en nee ik wil nu absoluut niks horen over poezen die lamellen slopen )
Ik ben aan het minderen met roken. Mag van mezelf op ieder heel uur. En dan probeer ik het te verlaten. Nou dat lukt tis al 8 over.
En mocht de woningbouw willen dat het behang eraf moet (klop klop klop), laat ik de poezen hun gang gaan. Zijn ze goed in joh
ik zou ook niet zonder mijn kattevriendjes kunnen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat goed moos
Goed, goed. Dat zou stoppen pas zijn. Afijn, het scheelt wel. Vooral achter de pc heb ik de neiging veel te roken.
Herkenbaar hoor. Ik ben nog echt zooooo blij dat ik gestopt ben! Nog steeds heb ik wel eens zwakke momenten maar nee, ik ben verlost
Maar ik ga naar bed. Wens iedereen een goede nacht en een fijne werkweek.

Welterusten!
Chooc trustuh en s6 morgen met het gesprek.
Chooc truste en succes morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven