3000+ deel 78
maandag 10 januari 2011 om 19:03
Ze heeft het wel gered de hele dag op school inclusief voor- en naschoolse. Wel moe en halve ogen. Dus gaat wel. Graaf is haar nu aan het wassen onder de douche. Dan lees ik nog een verhaaltje voor en dan naar bed. Morgen weer zo'n lange dag.
Hoe is het met je Lampe Berger Roos, nog blij mee?
Hij staat hier nu te branden met Lelietje van Dalen en Neutral, anders is hij te sterk.
Hoe is het met je Lampe Berger Roos, nog blij mee?
Hij staat hier nu te branden met Lelietje van Dalen en Neutral, anders is hij te sterk.
maandag 10 januari 2011 om 20:24
Khebmedagnie.......
Vanochtend overviel het mij ineens, De Drang om op de weegschaal te gaan staan.
Waarom? Waa-rom?
Wie doet dat nou als haar broeken te strak zitten?
StomStomStom
Dus, Pop is aan de lijn, Waarom? omdat mijn weegschaal mij vanmorgen heeft verteld dat ik 5 kilo ben aangekomen...... 5 KILO!!!
*knauwt aan d'r appel*
maandag 10 januari 2011 om 20:38
maandag 10 januari 2011 om 20:39
maandag 10 januari 2011 om 20:42
maandag 10 januari 2011 om 20:45
Bij mij is het vooral snoepen...... ik ben echt een vreselijke snoepkont! snaai alles wat los en vast zit
Ben een emo-eter, voel ik me blegh: hup chocola erin, rotdag: koekjes erin, gekneusde-knie-en-op-de-bank-zitten: koekjes en chocola........ het is een rotgewoonte maar wil er vanaf, de drang naar zoetigheid word steeds groter!
Ben een emo-eter, voel ik me blegh: hup chocola erin, rotdag: koekjes erin, gekneusde-knie-en-op-de-bank-zitten: koekjes en chocola........ het is een rotgewoonte maar wil er vanaf, de drang naar zoetigheid word steeds groter!