Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Arme Skip (en arme skipmams, er moeten nog zo veel tandjes).

Vandaag:

De belangrijkste mailtjes en telefoontjes gedaan

Vakantieplannen gemaakt. Wacht nu op een mailtje met belangrijke info alvorens ik kan boeken (kan bijna niet wachten).
Mogguh
Mogguh!

Leuk, vakantieplannen, waar ga je naar toe Mamz?

Lekker in bad gelegen, Goldie?

Fus, heb je chamodent en dentinox in huis? Helpt wel wat bij tandjes.

Ik ga mee op dieet, heb ook teveel gesnaaid de laatste tijd, dat mag er weer af...
Moggu...

Ik doe ook mee met niet snaaien,er mag wel een kilo of 8 af.

Vandaag komt stucadoor terug voor een klein stukje,rest ziet er goed uit.
Mogguh...

Gezellig, met z'n allen aan de lijn .

Waar gaan jullie heen op vakantie Mamz?

Ik ga tennissen!
Ik moet zo naar de tandarts...... jeuhj....
Goedemorgen dames

Rainz, wat gaaf, dadelijk mag je uit twee banen kiezen. Dat zou echt wel super zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Succes bij de tandarts Yonna.

Ik mag vanmiddag met middelste,die verloor gisteravond een vulling.

Ik zit te wachten op de stucadoor,die zou hier om 8u zijn.Ik heb gebeld en hij is onderweg.

Ondertussen ga ik boven aan de strijk beginnen.

Zoebie,hoe gaat het nu?Word de pijn al minder?

Rainz,wat leuk zeg,heb je bepaalde voorkeur?
Goedemorgen!

Zou idd gaaf zijn, kunnen kiezen tussen twee banen! Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur. Beide banen lijken me heel erg leuk, het enige verschil tot nu toe is de reisafstand. Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, dus dat vind ik niet doorslaggevend.

Ik wil even afwachten wat de werktijden gaan worden en daar dan mijn beslissing van af laten hangen.

Als ik voor baan A 3 middagen in de week bso moet gaan regelen en voor baan B geen bso hoef te regelen omdat de werktijden tijdens schooltijden zijn, dan kies ik voor baan B.

Yonna, succes bij de tandarts!

Heb een zere nek en nergens zin in, ga vandaag niet veel bezemen. Vanmiddag intakegesprek op school voor dochter, duurt niet lang meer, dan mag zij ook naar school. Ze is me nu al een jaar gek aan het maken dat ze ook naar school wil, net als haar grote broer, ze wil zó graag.
Ik kan bijna niet wachten tot Ukkie ook naar school mag,hij is er echt aan toe.Verveelt zich snel thuis.

Na de zomervakantie start hij,wanneer start jouw dochter Rainz?

Heb je verkeerd gelegen of een kou op de spieren?
Toch ff stiekem tussendoor vanaf werk forummen

Wat een hoop afvallers zo aan het begin van t jaar Afvallen wil ik niet maar.. mijn goede voornemen is wel om door te blijven gaan met sporten en niet te vaak over te slaan. Maar.. ik ga voor mijn werk weer een opleiding doen in de avonduren dus ik ben toch bang dat het er dan af en toe bij in gaat schieten.

Verder heb ik me voorgenomen om door te blijven gaan met mijn pogingen om wat positiever in het leven te gaan staan. Dat ging de laatste tijd best goed dus daar ga ik maar gewoon mee door!

Gold, ik doe ook spinning en vind het heerlijk! Groepslessen zijn (voor mij tenminste) een stuk motiverender en daarom ook makkelijker vol te houden. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden.

Rainz, je gaat goed zeg met je sollicitaties! Echt superfijn.

Jonna, succes bij de tandarts!

Ik moet weer aan het werk maar 'durf' niet. Er ligt zoveel op me te wachten dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. maar goed, niks doen gaat dat probleem niet oplossen dus.. aan de bak!

Fijne dag!
Dochter mag over 2 maanden starten met school, kort daarna wordt ze 4. En ze komt bij haar broer in de klas, dus ze zullen de eerste tijd wel veel dezelfde vriendjes en vriendinnetjes hebben denk ik. Ze zoekt nu al contact met de kinderen in de klas, weet van de helft ongeveer de namen en roept thuis al dat ze met 'Klaasje' en 'Marietje' wil spelen.
Tjonge...voel ik me weer oud zeg... Met mijn Oudste die over een week 19 wordt en de jongste die na dit schooljaar naar de 'middelbare' gaat...

Lijnen gaat trouwens goed. Knop lijkt weer helemaal om te zijn en dat was even heel hard nodig!
Hoe was het bij de tandarts Yonna?
Ik ga morgenochtend naar de kapper!!!
Lekker Gold

Gaaf Rainz, dat je kan kiezen!

Yonna, tandarts weer overleefd? ik moet ook even bellen voor een afspraak...

Gelf, wat voor opleiding ga je doen?

Ik ga niet mee lijnen lieve dames. Wel heb ik als voornemen om de computer minder aan te zetten en meer te doen. Ben aan het breien, helemaal leuk. Dus als ik hier minder ben (kom vast elke dag wel even aanwaaien dat dan weer wel) dat weten jullie hoe het komt
Da's ook een mooi voornemen Fuss.

Zou voor mij ook niet verkeerd zijn... Maar één ding tegelijk: eerst die kilo's er af.

Vanavond ga ik weer eens een keer bloed doneren. Ik stel het al veel te lang uit.
Tandarts overleefd. Was met een uur alweer buiten. Nu dat stijve bekkie nog even kwijt. Dacht dat dat veel sneller weer weg zou zijn.
Mogguh

Vandaag de kamer leeggehaald, gelukkig hulp erbij gehad. En schoongemaakt. Morgen komt het zeil en krijg daarna als het goed gaat ook weer hulp bij het sjouwen met de meubels.

Maar wel moe dus.
Leuk Mamz,wat zal jij morgenavond blij zijn als je in je "nieuwe"kamer zit.

Muur is klaar,hier hangt nu een hele bedompte vochtige lucht,water druipt van de ramen.Tegenvaller is dat ie een week moet drogen voor we hem kunnen schilderen.Maar goed,we hebben nog genoeg te doen

Wat is het hier rustig trouwens....

Gelfje,wat voor scholing ga je doen?Misschien liever op de bh?
Ja rustig hier, dat vond ik ook al.

Leuk, een 'nieuw' huis Mamz

En Coe over een week een 'nieuw' huis

Gelf, ik heb alleen nog maar plannen voor zumba en spinning hoor, ik zit er nog niet

Fijn dat het mee viel bij de tandarts Yonna.

Gelukkig was het niet heel erg druk bij de bloedbank. Ook ik stond na een uurtje alweer buiten.
Ik mag geen bloed meer geven de komende twee jaar, omdat ik Fout-Positief bloed heb. Link

Donderdag mag ik nog een keer, dan voor de andere kies. Het is trouwens Nationale Naar De Tandarts Week. Ik hoor niet anders vandaag!

Jullie zijn er lekker druk mee, Mamz en Coetje! Het is een werk, maar je hebt er dan ook eer van straks!

Gelf, wij schoppen je wel weer naar het positieve denken hoor!
Moggu..

Over een week Goldie?Ik denk dat het wel wat langer gaat duren,ook de keuken,gang en overloop moeten gedaan worden.

Vandaag boodschappen,visite en kozijnen schuren.

Fijne dag allemaal!
Morning!

Het is inderdaad nationale tandarts week Jonna, ik ben gisteren ook geweest. Wel alleen controle maar toch.... Helaas bleek er een vulling stuk te zijn dus ik mag nog een keertje terug..

Coe en Mamz lekker bezig met 'verbouwen', klinkt heel goed allemaal. Zou er bijna zin in krijgen om ook eens zoiets te gaan doen, weer ff fris opnieuw beginnen.

Zet straks ff wat op de BH over opleiding enzo.

Nu snel aan t werk maar eerst ff koffie want heb helaas slecht geslapen. Zal de tip van Fus weer eens gaan toepassen, die bachspray hielp wel een beetje had ik het idee.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Op de BH weer een update over mijn sollicitaties.

Zoon ligt ziek op de bank, zegt last te hebben van zijn oor, dus ik vermoed weer eens een oorontsteking bij hem.

Vandaag de bovenverdieping poetsen en als zoon zich goed genoeg voelt, even naar de winkel voor wat boodschappen.

Yonna, fijn dat het meeviel bij de tandarts. Vervelend dat je nog eens terug moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven