3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
Maar turnen is wel erreg leuk vin en heel goed voor haar motoriek enz
Oeps vergeten vilmaaaa
quote:Vilma schreef op 11 januari 2011 @ 21:39:

hey Bie, is het nog gelukt met die code?

Neuh... ik heb mn toetsenbord nog niet gevonden... misschien omdat ik ook niet gezocht heb

Misschien krijg ik morgen wel een nieuw toetsenbord.. als cadeautje!!
En kun je het niet samen doen met iemand uit de buurt Vin? Misschien gaan er meer dametjes naar turnen? Dan kan de ene brengen en de ander ophalen
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2011 @ 21:40:

[...]

Neuh... ik heb mn toetsenbord nog niet gevonden... misschien omdat ik ook niet gezocht heb

Misschien krijg ik morgen wel een nieuw toetsenbord.. als cadeautje!!

Dat zou wel heel fijn zijn

HoHOOOI, Josje
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2011 @ 21:40:

[...]

Misschien krijg ik morgen wel een nieuw toetsenbord.. als cadeautje!!Nou dan kun je maar beter niets krijgen.....
Haaai Josje!!

Ik durf niemand meer over te slaan met zwaaien nu... anders kom Friezz weer cheerliederen!
quote:Gravinnetje schreef op 11 januari 2011 @ 21:41:

[...]

Nou dan kun je maar beter niets krijgen..... Nee... dan heeft ie ruzie en trek ik de 'teleurgesteld-kaart'
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2011 @ 21:41:

En kun je het niet samen doen met iemand uit de buurt Vin? Misschien gaan er meer dametjes naar turnen? Dan kan de ene brengen en de ander ophalen Voorlopig gaat alleen die "daar bij die molen, die mooie molen" woont.....
Als die bij de molen met de auto gaat, kan ze net zo goed Mini Vin even ophalen...of thuisbrengen. Ik zou het gewoon proberen af te spreken, dat scheelt haar ook een hoop heen- en weer gerij.
Biebelebonse Josje!!
Ik moet morgen weer werken op mijn vrije dag en ik ben zo toe aan een vrije dag, helaas
En wanneer heb je dan wel een vrije dag Jos?
Biebelebonse Bi is bijna jarig
Ehm, zaterdag en zondag
Ik zal er eens over nadenken of ik dat zal voorstellen. Op zich wel praktisch als ze opgehaald wordt en weer thuis gebracht. Dan kan ik toch wat te eten maken zodat ze nog even wat "echts" kan eten i.p.v. een boterham met yoghurt.
quote:josje37 schreef op 11 januari 2011 @ 21:45:

Ehm, zaterdag en zondag

Das al bijna

En jaaaaa morgen jarig!! Pfffff... ik heb zo'n hekel aan trakteren op de zaak!

Maar morgenavond komt al mn lieve familie en schoonfamilie dus dat is leuk en fijn!
quote:Gravinnetje schreef op 11 januari 2011 @ 21:48:

Ik zal er eens over nadenken of ik dat zal voorstellen. Op zich wel praktisch als ze opgehaald wordt en weer thuis gebracht. Dan kan ik toch wat te eten maken zodat ze nog even wat "echts" kan eten i.p.v. een boterham met yoghurt.Ik bedoelde eigenlijk dat de ene moeder brengt, en de andere moeder haalt... maar als jij het voor elkaar krijgt dat zij bij die molen allebei gaat doen dan zou dat alleen maar fijn zijn
Gravin en misschien kan je tussen de middag wel iets warms eten... Na het turnen is ze misschien te moe om te eten en heeft ze in ieder geval warm eten op
Ja maar ik kan dochter van andere moeder niet brengen en halen, lopen naar die school, naar die molen en naar huis. Dan ben ik rond 20 uur wel een keer thuis......

Ik weet niet of er nog andere kinderen op turnen zitten. Wel op ballet...... op zwemmen...... en verder zie ik het morgen denk ik wel. Maar ik geloof niet iemand uit haar klas, anders had molenmoeder het wel gezegd.
Ja, inderdaad Bi, das al bijna, maar ik ben ook jarig dan, dus toch niet echt rustig
Ik vraag me trouwens af of ze op mijn werk weten dat ik jarig ben. Ik hoop van niet, dan wordt de kamer namelijk versierd en weten gelijk al mijn patienten het ook
Leuk Jos!! Dat is gezellige drukte toch?

Hoelang heb jij je nickname met 37 al?

Ik die van mij al 2 jaar

Vin... das inderdaad niet handig dan nee... inderdaad eerst maar even kijken morgen.

Wat een rottige tijd is dat trouwens van 17.00 tot 18.00 uur. Kan dat niet op woensdagmiddag ofzo?
Tussen de middag warm eten is wel een goed idee maar het is woensdagmiddag. Oftewel, speelmiddag. Ze gaat altijd wel bij iemand of spelen of ze neemt iemand mee. Tja, d'r speeldate kan ik natuurlijk geen warm eten voorzetten dus dan krijg ik het er bij minivin ook niet in.

Ik had zelf bedacht een boterham of 2 voor turnen en na turnen nog wat yoghurt of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven