3000+ deel 78
dinsdag 11 januari 2011 om 21:54
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2011 @ 21:53:
Leuk Jos!! Dat is gezellige drukte toch?
Hoelang heb jij je nickname met 37 al?
Ik die van mij al 2 jaar
Vin... das inderdaad niet handig dan nee... inderdaad eerst maar even kijken morgen.
Wat een rottige tijd is dat trouwens van 17.00 tot 18.00 uur. Kan dat niet op woensdagmiddag ofzo?
wat is het nou morgenmiddag?
Enne, je bent net zo oud dan als Graaf.
Leuk Jos!! Dat is gezellige drukte toch?
Hoelang heb jij je nickname met 37 al?
Ik die van mij al 2 jaar
Vin... das inderdaad niet handig dan nee... inderdaad eerst maar even kijken morgen.
Wat een rottige tijd is dat trouwens van 17.00 tot 18.00 uur. Kan dat niet op woensdagmiddag ofzo?
wat is het nou morgenmiddag?
Enne, je bent net zo oud dan als Graaf.
dinsdag 11 januari 2011 om 21:55
Eigenlijk ben je dan ouder dan Graaf, hij is pas in maart jarig.
Morgen moet hij voor de uitgebreide behandeling bij de mondhygienist. Hij was niet blij maandag toen hij was geweest voor de "inventarisatie". Wel stoer van hem dat hij morgen gewoon gaat hoor. Maar hij heeft al een verdoving aangeboden gekregen.
Morgen moet hij voor de uitgebreide behandeling bij de mondhygienist. Hij was niet blij maandag toen hij was geweest voor de "inventarisatie". Wel stoer van hem dat hij morgen gewoon gaat hoor. Maar hij heeft al een verdoving aangeboden gekregen.
dinsdag 11 januari 2011 om 22:04
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mee te gaan. Hij vond het maandag al een marteling en had een mond vol bloed.
Mijn collega vertelde me dat een behandeling bij de mondhygienist erger is dan bevallen. Vandaar natuurlijk dat jij het geen pijn vond doen. En Graaf dus wel.
Hij is van 1968, was even abuis. Hij wordt een jaar ouder dan jij.
Mijn collega vertelde me dat een behandeling bij de mondhygienist erger is dan bevallen. Vandaar natuurlijk dat jij het geen pijn vond doen. En Graaf dus wel.
Hij is van 1968, was even abuis. Hij wordt een jaar ouder dan jij.
dinsdag 11 januari 2011 om 22:09
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2011 @ 22:07:
Ah oke Vin.. ik ben nooit bevallen dus ik zou het niet weten
Aquajoggen lijkt me nogal gedoe Roos... dat afdrogen en aankleden erna, daar heb ik na het douchen al zo'n hekel aan.
Ghehe, hetzelfde heb ik ook altijd met zwemmen (en douchen).
Maar ehm, is jouw puberT gebracht door de ooievaar?
Ah oke Vin.. ik ben nooit bevallen dus ik zou het niet weten
Aquajoggen lijkt me nogal gedoe Roos... dat afdrogen en aankleden erna, daar heb ik na het douchen al zo'n hekel aan.
Ghehe, hetzelfde heb ik ook altijd met zwemmen (en douchen).
Maar ehm, is jouw puberT gebracht door de ooievaar?