3000+ deel 78
woensdag 12 januari 2011 om 06:55
woensdag 12 januari 2011 om 14:33
Roos, ik ga de rendang maken van het weekend. Nu heb ik de santen, moet ik die wel aanmaken met heet water of gewoon zoals het is gebruiken?
En ik het serehpoeder, 1/2 theelepel gebruiken?
Luuntje, ik heb aardappelen, citroenen en kipdingesen gekocht.
Ik ga weer aan de kook van het weekend.
Vrijdag komen mijn ouders, dan maak ik lasagne maar wel met behulp van een doosje......
En ik het serehpoeder, 1/2 theelepel gebruiken?
Luuntje, ik heb aardappelen, citroenen en kipdingesen gekocht.
Ik ga weer aan de kook van het weekend.
Vrijdag komen mijn ouders, dan maak ik lasagne maar wel met behulp van een doosje......
woensdag 12 januari 2011 om 14:43
Net bijna 2 uur met mijn moeder aan de telefoon gezeten, een berg gezeur, ze is depressief, heeft er geen zin meer in.....
Maar toch ook wel, ze wil slapen en wakker worden als alle ellende voorbij is.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, ze belt mij elke week 2 a 3 keer op om te klagen, ze heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad op de fiets en daar heeft ze nu nog last van, heel erg hoor, maar ik zou liever zien dat ze naar een psycholoog gaat, ik wil gewoon haar dochter zijn, die strijd lever ik al sinds ik 15 ben en ik kan niet meer.
Ik heb nu barstende hoofdpijn, handig, ik ga vanavond naar Youp van t Hek en wil wel fit zijn
Maar toch ook wel, ze wil slapen en wakker worden als alle ellende voorbij is.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, ze belt mij elke week 2 a 3 keer op om te klagen, ze heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad op de fiets en daar heeft ze nu nog last van, heel erg hoor, maar ik zou liever zien dat ze naar een psycholoog gaat, ik wil gewoon haar dochter zijn, die strijd lever ik al sinds ik 15 ben en ik kan niet meer.
Ik heb nu barstende hoofdpijn, handig, ik ga vanavond naar Youp van t Hek en wil wel fit zijn