3000+ deel 78
woensdag 12 januari 2011 om 17:05
quote:rosanna08 schreef op 12 januari 2011 @ 15:27:
Pop, Vil heeft gelijk, probeer te accepteren dat wat jij wil en ook een hele normale wens is, door jouw moeder niet kan worden gegeven. Dat ligt bij haar en niet bij jou ook al voelt dat misschien voor jou anders. Je bent een topwijffie
Psies!
voor jou lieve Pop en heel veel plezier vanavond! Geniet ervan!
Pop, Vil heeft gelijk, probeer te accepteren dat wat jij wil en ook een hele normale wens is, door jouw moeder niet kan worden gegeven. Dat ligt bij haar en niet bij jou ook al voelt dat misschien voor jou anders. Je bent een topwijffie
Psies!
voor jou lieve Pop en heel veel plezier vanavond! Geniet ervan!
woensdag 12 januari 2011 om 18:01
Ik ben vandaag begonnen bij mijn nieuwe therapie en dat heeft nogal wat losgemaakt. Kom dus minder schrijven en zal weer meer op mijn eigen topic schrijven.
Ik haal teveel in mijn hoofd, daar is de therapie gelukkig ook voor. Ik ben zo extreem onzeker de laatste tijd (eigenlijk heel erg sinds ik voor mezelf opkom en daardoor mensen kwijtraak waardoor ik maar weer over me heen laat walsen) dat ik denk dat ik stom ben, niet lief ben en ga zo maar door. Ik denk dat spuka, egel, sgaap en freak hier niet meer schrijven dankzij mij, ik denk dat jullie me een aansteller of een stommerd vinden en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk. Ik kan niet stoppen met denken Kuttherapie!
woensdag 12 januari 2011 om 18:04
Oeeeee wat ben ik sexy!
Heb mijzelf opgetut, sexy lingerie aan, mooie kleding, mooie sierraden en make up op!
Dit is onze avond, ik ga er van genieten, heb er veel zin in!
Man's kin hing op de grond toen hij thuiskwam en nu laat hij overal een spoor van kwijl achter en loopt hij continu achter mij aan
Heb mijzelf opgetut, sexy lingerie aan, mooie kleding, mooie sierraden en make up op!
Dit is onze avond, ik ga er van genieten, heb er veel zin in!
Man's kin hing op de grond toen hij thuiskwam en nu laat hij overal een spoor van kwijl achter en loopt hij continu achter mij aan
woensdag 12 januari 2011 om 18:11
Chooc, mensen zijn een bepaald gedrag van je gewend en als je dat verandert, schrikken ze. Is heel normaal en idd niet leuk als je mensen daarom weggaan. Maar wees eens eerlijk, wil je mensen om je heen die van jou houden of mensen die alleen een Chooc leuk vinden die niet zichzelf kan en durft te zijn?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best