3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goeiemiddag!
quote:rosanna08 schreef op 12 januari 2011 @ 15:27:

Pop, Vil heeft gelijk, probeer te accepteren dat wat jij wil en ook een hele normale wens is, door jouw moeder niet kan worden gegeven. Dat ligt bij haar en niet bij jou ook al voelt dat misschien voor jou anders. Je bent een topwijffie

Psies!

voor jou lieve Pop en heel veel plezier vanavond! Geniet ervan!
quote:lunaan schreef op 12 januari 2011 @ 16:03:

Appeltje,

Das nep toch van die 650 FV Cash???Ja, das nep
Nog steeds geen avatOr!
haai Appel
haai friez!
Appeltje en Friezje
Haaaai Apppeltje, Friesje en Roosje
haai roosje en josje!
Ik moet eigenlijk eerst even de was op gaan vouwen en zooi opruimen beneden, maar ik heb geen zin
Ben een beetje te lui om op te staan
brrr.. heb het koud!

verwarming staat op 21 en ik heb een dik en warm vest aan. brrr..
nie ziek worden hoor Appeltje!

Josje
ben je vrij geweest vandaag jos?

ik wel en heb niet veel gedaan. had geen zin.
rosanna08, 21 seconden geleden

nie ziek worden hoor Appeltje!

nee! daar he ik geen zin in en geen tijd voor!
Eigenlijk was het mijn vrije dag Apppel, maar ik heb toch een halve dag gewerkt en moest nog wat dingen in de stad doen, dus ben de hele dag druk geweest helaas
Is soms toch niet erg om niet zoveel te doen Apppel
Ik ga toch maar even de was opvouwen. Morgen komt schoonmoeder een mount everest was strijken, heb ik geen tijd voor hoor!! Maar ze doet het met liefde zegt ze.... Ik ben er toch niet morgen, ben aan het werk. Hihi
Ik moet morgen na het werk ook nog naar cursus, dus ben morgen pas rond tienen thuis.

Ik ben vandaag begonnen bij mijn nieuwe therapie en dat heeft nogal wat losgemaakt. Kom dus minder schrijven en zal weer meer op mijn eigen topic schrijven.

Ik haal teveel in mijn hoofd, daar is de therapie gelukkig ook voor. Ik ben zo extreem onzeker de laatste tijd (eigenlijk heel erg sinds ik voor mezelf opkom en daardoor mensen kwijtraak waardoor ik maar weer over me heen laat walsen) dat ik denk dat ik stom ben, niet lief ben en ga zo maar door. Ik denk dat spuka, egel, sgaap en freak hier niet meer schrijven dankzij mij, ik denk dat jullie me een aansteller of een stommerd vinden en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk en ik denk. Ik kan niet stoppen met denken Kuttherapie!
Dus voor ik jullie ook kwijtraak stop ik hier ff. Ik ben weer op de psyche pijlert te vinden.
Oeeeee wat ben ik sexy!

Heb mijzelf opgetut, sexy lingerie aan, mooie kleding, mooie sierraden en make up op!

Dit is onze avond, ik ga er van genieten, heb er veel zin in!

Man's kin hing op de grond toen hij thuiskwam en nu laat hij overal een spoor van kwijl achter en loopt hij continu achter mij aan
Chooc je bent niet stom of irritant lieverd, je mag er zijn! puur om wie je bent.

Maar als het tijdelijk niet goed voelt om hier te schrijven is een pauze wel op zijn plaats

Weet dat je altijd welkom bent!

Chooc, mensen zijn een bepaald gedrag van je gewend en als je dat verandert, schrikken ze. Is heel normaal en idd niet leuk als je mensen daarom weggaan. Maar wees eens eerlijk, wil je mensen om je heen die van jou houden of mensen die alleen een Chooc leuk vinden die niet zichzelf kan en durft te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven