3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..

Youp was leuk!!!!!!!!!

Geweldig genoten

Alleen die klote westerscheldetunnel..... 6,6 kilometer paniek, blegh

Maar het was het waard! het is het iedere keer waard, men, wat kunnen wij genieten!
Gaaf dat het zo gaaf was Pop!!

Ja dat was het zeker Moos... ik heb er een topic over geopend, zo blij ben ik met vandaag
Popp jouw avond klinkt ook geweldig.
Bi Het is je allemaal gegund meis! fijn dat je dag zo geweldig was!
Ik taai af, ga een poging doen tot slapen, truste!
Trustuh Popp, lekker nagenieten.
Pop... slaapwel lieverd! Of kan ik beter zeggen: Fijne nacht!
Chooc, tenzij jij het voor jezelf beter vind hier minder te schrijven, maar ik lees je graag en heb bewondering voor je hoe je aan jezelf werkt, je positiviteit, de grappige chaoot die je ook vaak bent, je onzekerheid. Ik vind je heel puur en zou jouw bijdragen hier erg missen. Mensen komen en gaan op een forum en net wat Iry eerder al zei:

Je mag gewoon zijn wie je bent, wie bepaalt wat niet goed is? Anderen?..pfff, onbegonnen taak om voor iedereen leuk te zijn. Beter is gewoon te zijn wie je bent en wie jou leuk vinden blijven vanzelf aan je plakken, en meestal vind jij die dan ook leuk. Dat heet, "een klik hebben" en dat heb je nu eenmaal niet met iedereen.
Ik heb jullie wederom verwaarloosd!

Niet werken en daardoor weinig te melden hebben maakten sowieso dat ik me erg nutteloos voelde.

Veel bij vriend geweest (Clyde dus) en dan vind ik veel forummen niet zo gezellig voor hem.

Kom gauw weer meekletsen hier

voor jullie allemaal!
Hoe is het met de lijnerTs op beter gezegd opletters met teveel eten? Met mij gaat het redelijk goed. Ook het bewust roken gaat nog goed. Had gister zelfs een peuk over.
quote:neurogenesis schreef op 12 januari 2011 @ 23:49:

Kom gauw weer meekletsen hier

voor jullie allemaal!Gezellig Neuro en terug.
neuro, pop en moos

wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad pop en slaap lekker

Moos wat zeg je dat mooi tegen chooc! En ik kan het er alleen maar mee eens zijn!

Neuro, leuk dat je er weer bent! Ik miste je al
a docter a day keeps the apple away
Fijn dat je mondeling oké ging vandaag Mal.
ik ben heeeel benieuwd naar het resultaat moos. Wordt een spannende dag vrijdag
quote:mocy schreef op 12 januari 2011 @ 23:48:

Chooc, tenzij jij het voor jezelf beter vind hier minder te schrijven, maar ik lees je graag en heb bewondering voor je hoe je aan jezelf werkt, je positiviteit, de grappige chaoot die je ook vaak bent, je onzekerheid. Ik vind je heel puur en zou jouw bijdragen hier erg missen. Mensen komen en gaan op een forum en net wat Iry eerder al zei:

Je mag gewoon zijn wie je bent, wie bepaalt wat niet goed is? Anderen?..pfff, onbegonnen taak om voor iedereen leuk te zijn. Beter is gewoon te zijn wie je bent en wie jou leuk vinden blijven vanzelf aan je plakken, en meestal vind jij die dan ook leuk. Dat heet, "een klik hebben" en dat heb je nu eenmaal niet met iedereen.Zo enorm mee eensch!!
quote:marmul schreef op 13 januari 2011 @ 00:02:

ik ben heeeel benieuwd naar het resultaat moos. Wordt een spannende dag vrijdag

Ik duim voor je Mul!!

Truste lieve maisjes!

tab

tab

enter

KLIK
Trustuh Bietje.
slaap lekker bietje!
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik uiterlijk april 2012 deze kamer uit moet, ik hoop dat ik dan al een andere woonruimte heb gevonden
Aah Mal dat duurt nog lang, geen zorgen nog. Schrijf je in waar het kan. Tegen die tijd ben je toch ook aan het werk?
ja als het goed is wel moos, maar ik wil t liefst in mn stadje blijven wonen. Sta daar nu twee jaar ingeschreven en sta hooguit 50e dus dat duurt nog wel even
Wil je in D blijven?
ja, ik heb hier nu vrienden en het bevalt me prima.

Gezellige stad, en veel baan kansen in de buurt
Ja is zo, ik heb er ook een aantal jaren met veel plezier gewoond.

Ik ga niet met mezelf in discussie en zak. Trustuh Malletje.
quote:rosanna08 schreef op 12 januari 2011 @ 19:32:

rot idd voor Oudste en Middelste dat ze weer een scheiding meemaken en voor Frum dat zijn vader weg is. Fijn dat jullie wel nog hechter zijn geworden

Dat is het Roos, ellendig, maar mooi hoe hecht het onderling wordt onder de omstandigheden,ook de broertjes en zus onder elkaar.

Ach...dat loopt die lamlul allemaal mis, jammer voor hem.( maar geen medelijden mee)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven